Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Not waisted, just drunk.
Jos vaikka pelais vähän.....

Täällä sitä kökitään edelleen yllättävän pienes sieväs, odottelemassa yöpaikatonta Helsinginkävijää yöks keskustasta. Ilta menny leppoisasti parin Talisker-lasillisen ja puolikkaan mäyräkoiran seurassa. Ja Strohhilla terästetyn glögin myös.

Ei muuta ku kippis ja kulaus ja kuumottava klunssi!

ei paljoa vituta ku on ollut ihan kiltisti, jonottaa ku apina ja sit kerrotaan, sulla on viimeks ollu joku oksennustilanne täällä, no ei kyllä ole ollut, no saatto olla jollaki kaverilla mut ei oo minulla ollut. noh vuoden loppuun porttikielto.JES! loistavaa.

Vittu. viina ja parisuhde ei ole oikein hyvä asia... varsinkaan kun iskee känniääliö vaihde päälle... meni muuten litran jeggu. Aaaah.. nigster, i :haart: you.. ja :hyper:

Vittu. viina ja parisuhde ei ole oikein hyvä asia... varsinkaan kun iskee känniääliö vaihde päälle... meni muuten litran jeggu. Aaaah.. nigster, i :haart: you.. ja :hyper:

Haa. Mulla meni vain 4cl jeggua viimeisimmältä Turku-Stockholm-pakkisristeilyltä (ja punavinkkupullo sekä baarissa kossuvissy:D ). KänniKääliö-vaihde iski täälläkin päälle, mutta ai että teki hyvää vähän rentoutua.:)

voi morjens, karkasi vissiin taas ihan kevyesti käsistä saunominen. ja huomenna duuniin!!!! rairai. Tuli kyllä ihan yllätyksenä tämä happopitoisuus.

Punaviini sunnuntaina roks. Yksin toki. Vain pakkis seurana. Loppupeleissä aika säälittävää.

Paitsi, etten osaa edes osaa kaivata muuta. Onks se sitten enemmän vai vähemmän säälittävää, en tiedä.

Mä kävin Ärrältä (ei siis siltä pakkiksen nimimerkiltä) tonkan El Tiempo Sangritaa, ja pari Karjalaa. Ei oo suunta ku alas.. eiku ylöspäin, poijaat. :kippis1:

Back
Ylös Bottom