Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
jaha. Ulko-ovi hyökkäsi eilen yöllä kimppuuni kun tulin kotiin. Silmä mustana:D

Eilen oli firman pikkujoulut. Tänään on menny hyvin siihen asti kunnes avasin kynsilakanpoistoainepullon. Nyt on sitte hedari. Pikkujoulut on saatanasta. Eikä vähiten siksi että tulee kerrottua paljon tärkeitä totuuksia.

Koulun pikkujouluristeily torstaina. Baariin oli tietty lähettävä ja keskiviikkona. Hirveetä spedeilyä, ihme et jalat jaksoi kantaa, vaikka päässä ei liikkunu mitään enää. Perjantaina jatkui sama touhu. Tänään oli pakko jatkaa muutamalla yli jääneellä olusella, kun morkkis on vaan liian kova kestettäväksi.

Onhan näitä ennenkin ollut, mutta että mokaat itses totaalisesti risteilyllä niiden ihmisten keskuudessa joiden kanssa vietät vielä neljä vuotta koulussa. Ei hyvä, ei lainkaan :(

Vittu, että oikeesti vituttaa ja lujaa...

muutaman sidukan & lonkeron jälkeen tuskasen selvät kuosit. hohhoijaa.. no tää se oli tarkotuski. baarissa olin, baarista tulin. hyvä et sain kerranki pidettyy itteni kurissa enkä ottanu ainakaa liikaa. :-)

Sopivasti tuli otettua, vältin 200 metrisen taksijononkin (kaverin kyyti). Ainoa miinus, että yksin kotiin mutta nääh naisethan haittaa keskittymistä olennaiseen öö treeniä :rock:

Kyllä taas lähti mopo lapasesta aika tyylikkäästi... en älyä miksi sitä alkoholia pitää juoda aina niin paljon vaikka tietää, että seuraavana päivänä on paska olo...

Hih. Toinen juomapäivä takana, eikä krapulaa. Naaaiiiis :)

Työpaikan pikkujouluristeily takana. Lompakko ja ajokortti hukassa. Paska maistuu suussa ja maha on sekasin. Jos näitte perj. Silja Europan diskossa n.30-vuotiaan miehen tanssimassa ja poseeraamassa pelkissä boksereissa nekin persvakoon kiskaistuna, se olin minä.

Back
Ylös Bottom