Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään(huom, nyt on lauantai) kunnon tumut :kippis1: :rock: . Työpaikan pikkujoulut.

mitä vittua minä vielä täällä teen keekoilemassa?? kahelta päivällä pitäis olla iinatissa ajamassa offia... jotenkin tuntuu vaan siltä että kaveri saa ajaa mun autolla tänään :D

edittiä: Onko neutraali kaatamassa???

lissää edittiä: lähetäänkö iltasella baariin kaatamaan??

oon mutta pitäs nukkua taas välillä. elän perjantaita joten en tiiä lähenkö huomenna. tuskin,mutta eihän sitä koskaan varmasti voi sanoa.

oon mutta pitäs nukkua taas välillä. elän perjantaita joten en tiiä lähenkö huomenna. tuskin,mutta eihän sitä koskaan varmasti voi sanoa.
Kukas helevetti perjantain on yhtäkkiä lauantaiksi kääntäny? vai mikä päivä nt on?

MEitsi alkaa alotella täällä jo illan rientoja varten.... :kippis1:

MEitsi alkaa alotella täällä jo illan rientoja varten.... :kippis1:
Mutta mitä jos minä oon alotellu jo eilen tämän iltaisia rientoja varten?:kippis1:

Jes, eilen olin baarissa ja join peräti kaks siideriä siellä ja kaks kaljaa ennen baaria :D
Tilasin perus kokiksen, niin baarimikko sano vaan, että hän voi sit tarjota tämän :kippis1:

vittu mää oon päissään :D :D

Hyi vittu mikä olo. Tuli eilen tintattua oikeen kunnolla taas, nyt on huone ihan sekasin ja laattasin perkele vielä omaan sänkyynkin. :urjo:

Tänään ois kapakka-kädenvääntökisat Ylivieskassa. Jos vaan saa jonkun hullun kuskiksi niin kai se on lähettävä taas "näyttämään" ja karmeet kännit siinä ohessa. Jos ei niin sitten vaan karmeet kännit kotona :kippis1:

Tänään ois kapakka-kädenvääntökisat Ylivieskassa. Jos vaan saa jonkun hullun kuskiksi niin kai se on lähettävä taas "näyttämään" ja karmeet kännit siinä ohessa. Jos ei niin sitten vaan karmeet kännit kotona :kippis1:
Vaimo sano, että ehkä otetaan vähän siinä ohessa... Sää oot näköjään päättäny jo suunnitelmat :D

Eilen visa vinkui tärisevissä käsissä keskustan helvetin perseen disko helvetissä.. Pienen tarkistuksen jälkeen olen ollut joko anteliaalla päällä tai ihan perhanan janoinen ja jurbulassa

Back
Ylös Bottom