Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Säälittävin baaritappelu kait ikinä. Molemmat osapuolet niin kännissä, että kaikki lyönnit meni suht reilusti ohi. Sitten vastustajaa talutettiin jo ulos...

Oli muutenkin aika paska ilta, kun ilmapiiri oli aggressiivinen...

Pitäsköhän sitä tänään illalla vähän täräyttää? Ois kyllä duunipikkujoulut ens viikolla, joten pieni alkulämmittely vois olla paikallaan :kippis1:

En kyl ymmärrä tota amuusta juontia varsinkin jos on viel jotkut juhlat. Mut sitte kun juodaan viikko niin sit juodaan yötä päivää :lol2:

Tänää tullu otettuu taas ihan kivast kaverin kanssaa, sisuviinaa, minttuviina ja olutta. Ihan kova fiilis! Tää se on elämää... :kippis1:

Ois saatana! 9 päivää puktkeen töissä ja nyt 5 päivän vapaat. Meikä on kumonnut kohta jääkaappi.jpsg minttuviinat ja tässä mietin että lähtiskö katsopmaan yöelämää vai jäiskö kotiin vielä... juomatossu vipattaa kai tästä on johonin mentävä. Sari voitto!! hieno juttu

ei kannata yrittää purkaa saappia kun siitä tulee humalaan... sain minä sentään etupenkit juot... eiku irrotettua..

Jahas! hallitus päätti että nyt lähdetään... on näköjään hänellekkin toin minttubaileus maistunut, no kyllä se on mentävä... Kaveritkin jo soittelit et no missä sitä ollaan.... mutta pakkisvoittoon samsungkisassa!!!

Moi, tänään päätin ottaa kalsarikännit kahden viikon flunssan kunniaksi ... toivottavasti se kuolee. Huomenna pitäis olla iskussa kun on tiedossa dojon pikkujoulujuhlat ja sillee .. höh, jos ei jaksa ei jaksa.. mutta tää on nyt tärkeempää ku huominen päivä .. et sillee. Eilen olin kattomassa Bondin fantsuissa duunin bibbaloissa. Kunto oli vähä heikko ja lähdin himaan n. 21.00, mikä oli suunnitelmissa jo alunperinkin. Onneksi jaksoin jäädä; oli meinaan paras Bondi mitä oon nähny, ei ollenkaan semmonen "bondimaisen makee" mihin olemme tottuneet.

Back
Ylös Bottom