Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
hölkkis eiks se eka kerta jäänytkää viimeseks:D

ei mut tää jäi.

Siinä oli yks 18v kaveri joka mulle antoi juotavaa. Se oli jotain +80%.

se kerto sit kolmen shotin jälkeen et kannattaa mun ottaa vaan 1 shot koska hän paljon kokeneenpana uskaltautuu 3-5 shotiin :D

ei mut tää jäi.

Siinä oli yks 18v kaveri joka mulle antoi juotavaa. Se oli jotain +80%.

se kerto sit kolmen shotin jälkeen et kannattaa mun ottaa vaan 1 shot koska hän paljon kokeneenpana uskaltautuu 3-5 shotiin :D

Mäki aina nuorempana darrassa kiven kovaan väitin, että tähän se jää!

Joku päivä sit huomasin, et ei enää tuu darraa ja siitä lähtien oon onnellisesti ryypiskelly joka viikonloppu.

Harmittaako sua Jugetsi oikeesti ;)

Olishan se tosiaan ollu mukava herätä jonkun tipun vierestä, mutta minkäs teet, kun ei meikä ymmärrä omaa parastaan. Kyllä tällähetkellä tuntuu siltä, että hiukkasen tuli tyrittyä, kun ei ketään kelpuuttanu mukaansa.. Seuraavalla kerralla sitten uudella innolla ja uusilla kujeilla!!:whip: :kippis1:

kalsarikänni paras känni... :)

Mä en oo vissiin kirjottanu känni-threadiin ainakaan puoleen vuoteen. Oon mä kyl kännissä ollu siinä välissäkin (ja vitusti oonkin...). Nyt vitutti riittävän paljon, että oli pitkästä aikaa pakko lähtee vetämään kunnon vitutuskännit keskellä viikkoo.. Joskus vielä pari vuotta sitten tää oli kyl enemmänkin viikkorutiini kun joku mainitsemisen arvonen asia.

Noh.. Alotetaan tilittäminen niistä asioista jotka ei oikeesti edes vituta: Olin eilen (tai nyt se on vissiin jo "toissapäivä") tähystyksessä jossa multa todettiin haavainen paksusuolentulehdus. Sain siihen 400 päivän lääkekuurin. (onko pisimpiä kuureja jo pakkiksen historiassa, häh?? jos rollerghoastia ei lasketa..). Tää asia kuuluu kyl oikeestaan ilosiin asioihin koska toi vaiva on ollu olemassa jo monta vuotta ja nyt vihdoin sain asiallisen diagnoosin ja oikeanlaista lääkehoitoo siihen. Pitäis varmaan alkaa treenaileenkin tossa kohta kun testejen mukaan oon kärsiny ties kuinka pitkään nestehukasta (vuosia) eikä ravintokaan oo imeytyny kovin kehuttavasti.. Sitähän vois vaikka kehittyä ehkä jos noi asiat korjaantuu...

Mut joo.. Huomenna on vapaapäivä niin mikäs tässä on nyt ottaa vitutukseen "muutamaa". Paitsi, että olin opiskelun ohella keikkaluontoisessa työpaikassa jossa sai tehdä iltavuoroja 3-4 päivää viikossa. Aika välttämättömyys mulle koska ei ole oikeutta opintotukeen tällä hetkellä - eli ainoa tulonlähde... Noh... Vuokrafirmasta jonka kirjoilla olin, ilmotettiin mulle muutama viikko sitten, että tulepa tällä viikolla töihin maantaina, tiistaina ja keskiviikkona.. "Hienoa, että sai noin paljon vuoroja.." Mutta mutta.. Kyseinen vuokrafirma olikin ilmoittanut työpaikalle, että AT on tulossa joka päivä ma-to. Sieltä työpaikasta soiteltiin sitten perjantaina, että miksen ollut töissä torstaina. Olin ihan ihmeissäni, että eihän mun pitänykään olla kun olin sopinu vuoroja vaan keskiviikkoon asti. Sekä vuokrafirman että työpaikan listoilla luki, että työvuoro olisi ollut myös torstaina. Vuokrafirma oli unohtanut ilmoittaa mulle, että vuoro olisi ollut myös torstaille, mutta sekä vuokrafirma, että firma jolle teen sen kautta töitä olivat sitä mieltä, että olin jättänyt tulematta töihin sovittuna päivänä ja siitähän sitten nousi melkoinen mekkala.. Sen jälkeen oon saanu työvuoroja tasan yhden viikossa.. Ja se ei ole muuten täysin tulottomalle opiskelijalle kovin paljon se... Että ehkä tällä hetkellä ei oikein olisi varaa ottaa vitutukseen sitä "muutamaa"...

...

Mä painan täs välissä tota "vastaa" -nappia ettei mun kännitilitys katoa johonkin ennen kun ehdin päästä jutun loppuun, ja käyn sen jälkeen paskalla... Oikeet tilitettävät jutut tulee joskus myöhemmin. Tää oli tämmönen kännialustus... :D Jos tuli jotain tosi sekavaa niin se johtuu vaan siitä, että oon kännissä... Ei hätää! :D

...meen paskalle --->

..Back..

Tota.. Mainitsinko mää jo putkiremontin? Se hiukan kiristää tässä hermoja. Mun kämpästä on tulevat 8-10 viikkoo vedet poikki eli en pysty käymään täällä vessassa tai peseytymään.. ja haittaahan toi vähän ruuanlaittookin kun ei tuu vettä hanasta. Sit noi veti vielä jonkun s..tanan alipaineputken mun olohuoneen läpi ikkunasta pihalle eli mulla on vielä ikkunakin auki suunnilleen jouluun asti.. Nii joo ja se huone joka oli aikasemmin mun makuuhuone, on nyt tiivistetty umpeen (kuten myös vaatehuone ja yks käytävä)... Niin joo.. Älkää viittikö kukaan ees kysyä, että miten kaukana mä jouduin äsken käymään paskalla... Joka aamu herätys tässä asunnossa toteutetaan kello 7 aamulla siten, että mun vessassa aletaan poraamaan betonilattiaa. Jos ei ois tarpeeks muita juttuja jotka hiukan vituttaa niin saattais häiritä.

No nää jutut oikeestaan vitutti osaks mua jo viikonloppuna (vaikka yks ihan toinen asia vituttikin sillon noin 100 kertaa enemmän). Lähin sillon kaverin kanssa ottamaan muutamaa, että olo vähän helpottais, mutta arvaahan sen mitä siitä siinä mielentilassa tulee. Tappiin asti vedettiin niin paljon kun vaan pystyy. Join muuten mäkin sit olutta mikä ei tee kauheen hyvää paksusuolen tulehduksessa (eli nyt tässä paskotaan verta puolen tunnin välein... kämpässä jossa on putkiremontti ja vessa ei siis toimi...)

...Mut niin.. arvaahan sen, että ei tommonen reissu hyvin pääty. Törmättiin baarista kotiin kävellessä työkaveriin joka päätti alkaa avautumaan ja kävi päälle, aivan änkyräkännissä kun myös oli.
(tällä viikolla selvisi, että ko. työkaveri oli edellisellä viikolla menettänyt asunnon ja tyttöystävän sekä romuttanut autonsa ja oli myös vetämässä vitutuskännejä eli annettakoon tämä periaatteessa hänelle anteeksi - tunnen suorastaan myötätuntoa kaikesta huolimatta..)
Mutta siis työkaveri tuli haastamaan typerää humalaista riitaa ja siinä vaiheessa kun kaveri käy nyrkit pystyssä päälle en enää itsekään jaksanut hymyillä takaisin (ohoh.. tulipas itsevarma ja uhoava kommentti tähän tuon hymyilyjutun suhteen - ihan kun osaisin tai tykkäisin tapella.. ei ei..). Mutta.. Yritin kääntää kaverin perseelleen maahan (sillä ainoalla osaamallani judoheitolla jonka kaveri on kännissä opettanut :D), mutta tyyppi rimpuilee sen verran, että ottaa alastulon vastaan nenällä ja sekoaa sen jälkeen täysin. Sitten kuunnellaan jonkun aikaa tappouhkauksia ja sitä miten nyt tulee potkut jne. Lopulta on pakko kaataa kaveri uudestaan maahan ja pitää siinä sen aikaa, että rauhoittuu sen verran, että päästään lähtemään eri suuntiin.

No, siihen oli sitten soitettu paikalle poliisit ja työkaveri toki teki rikosilmoituksen.. ja tietysti se onnistui murtamaan nenänsä rimpuillessaan siihen maahan nenälleen. Nyt odotettavissa sitten vissiin lisää iloisia yllätyksiä lähipäivinä poliisin suunnalta... Ihan rehellisesti olen sitä mieltä, että puolustauduin nyrkit pystyssä heiluvaa kännistä työkaveria vastaan kaatamalla kerran maahan kun toinen tuli nyrkit pystyssä päälle. Tyyppi mursi siinä ilmeisesti kuitenkin nenänsä. Sen jälkeen kaveri kävi hullunlailla päälle huutaen tappouhkauksia ja kovasti uhosi, että antaa potkut (haha.. ei sillä oo moiseen onneks valtuuksia). Sen jälkeen pidettiin kaveria vain maassa kunnes rauhoittuu eikä taatusti tehty minkäänlaista tarpeetonta väkivaltaa. Saa nähdä sitten mikä mahtaa olla poliisin mielipide kun kaverilla on nenä murtunut..

Noh.. tämmöistä sillä reissulla. En oo vielä ees päässy niihin syihin jotka noihin vitutuskänneihin johti. Ja ehkä toivottavasti en pääsekään. Ei mun ihmissuhdejutut kuulu muille. Tää on vaan känni-threadi johon voi kirjottaa mitä tahansa paskaa.. kai...

On muuten menny puolet minttuviinapullosta tänkin känniavautumisen kirjottamisen aikana :D

Vois painaa taas tota "vastaa"-nappia. Avaudun vielä lisää jos vaan viinaa riittää...

edit: korjattu yhdyssanavirhe ;) :D

Mulla menee muuten hyvin! Vedän yksin minttuviinaa keskellä putkiremonttia ja kirjotan pakkikselle...

Emmä jaksa tänne höpöttää sen yksityiskohtasempia kännisepustuksia siitä mikä mua oikeesti tällä hetkellä vituttaa. Tosi moni tuttu täällä kuitenkin tietää mihin tää mun vitutuskännijuttu liittyy.

Vai jaksanko sittenkin.. toisaalta ihan vitun sama...

Mun ihmissuhdekuviot on ollu jotain tosi outoa jo toista vuotta. Oon kuitenkin ollu sen koko ajan rakastuneempi kun koskaan aiemmin elämässäni (vaikka oon kyl joskus mm. ollut kihloissa ja avoliitossa yli 4 vuotta). No mutta niin... toi on kuitenkin ainoa juttu mitä mulla on nyt aikoihin ollu ja nyt jos toista osapuolta lopulta lakkaa nappaamasta (luultavasti enemmän tai vähemmän, ainakin tämän kännisepustuksen jälkeen.. mutta toisaalta - oli se kai jo aikakin ;)) niin aika yksin mä tunnen tässä jääväni kun yhtä lukuunottamatta (kiitos sinä ainoa :)) kaikki kaverit on viimeisen parin-kolmen vuoden aikana joko päättäny alkaa lisääntymään (ja saaneet siis riittävästi muuta tekemistä) tai muuten vaan muuttaneet toiselle puolelle Suomea.

Ja tää tyttö... Äh! Jäi lause kesken, mutta jääköön. Pakko lähtee paskalle. Hemmetin paksusuolentulehdus. Painetaanpa taas replyä ja jatkan sit joskus kun tuun takasin.. Tai sitten en...

*paskomis* --->

Tjooh.. Alkaa minttuviuna mennä vissiin ihan tarpeeks päähän. En muista ainakaan enää yhtään, että miten toi keskenjääny lause ois jatkunu..

Noh kuitenkin.. Lyhyt tiivistelmä: Mä joudun käymään vähintään kerran tunnissa paskalla. Mulla ei oo muita tuloja kun keikkatyöstä saatu ja työvuorot väheni just 3-5:stä yhteen viikossa (joojoo.. kyl mä varmaan meen käymään sossussa sit..). Mulla ei oo toimivaa vessaa eli joudun käymään siellä paskalla kellarikerroksessa ainakin 100 metriä pitkän käytävän päässä (asun 5. kerroksessa). Kämppä on muutenkin täynnä kivipölyä ja saan herätä poran ääneen aamusin kello seitsemän. Mulle on odotettavissa ilmeisesti pahoinpitelysyyte kun puolustauduin humalaista työkaveria vastaan ja sattui harmittava vahinko vaikka en ollut se aggressiivinen ja riitaa haastava osapuoli. Ja mun ainoa ihmissuhteeni menee varmaan lopullisesti poikki kohta viimeistään tän känniavautumisen jälkeen.

Saanko vetää rauhassa vitutuskännit ilman moralisointia? Häh?!?

Oikeesti noi ihmissuhdejutut on ainoita jotka satuttaa tai jaksaa vituttaa. Muut jutut lähinnä naurattaa kun tulee tähän bonukseks päälle, mutta niistä oli kivempi kirjottaa kännissä. Ei mun äly onneks riitä kirjottamaan noista vaikeemmista jutuista kun oon näin kännissä.. ja kun oon selvempi niin hakkaan yksin päätä seinään ja tajuan olla yrittämättä kirjottaa niistä jutuista mihinkään jossa joku voi lukee..

:love: :wall: :love: :wall: :love:

Hyvä AT. Olipa kerrassaan tiukka setti:kippis1: .

Emmää mitään tsemppiä tartte. Oikeestaan mulla menee ihan vitun hyvin :D

Pientä krapulaa kyl pukkaa tässä...
... ja paskalle? ;)

Wuhuu... :P enää pari tuntia ni pääsee jo alottelee... :) Nyt on sellane kutina, et tästä tulee loistava ilta... :kippis1: :hyper:

Nuo känniavautumiset on aina ihan parhaita.:rock: Itsekkin selitän kavereille kännissä kaikenlaista paskaa, mutta onneksi ei oo ollu pakkotoisto ikinä auki kun oon ollu kännissä.

Back
Ylös Bottom