Mä en oo vissiin kirjottanu känni-threadiin ainakaan puoleen vuoteen. Oon mä kyl kännissä ollu siinä välissäkin (ja vitusti oonkin...). Nyt vitutti riittävän paljon, että oli pitkästä aikaa pakko lähtee vetämään kunnon vitutuskännit keskellä viikkoo.. Joskus vielä pari vuotta sitten tää oli kyl enemmänkin viikkorutiini kun joku mainitsemisen arvonen asia.
Noh.. Alotetaan tilittäminen niistä asioista jotka ei oikeesti edes vituta: Olin eilen (tai nyt se on vissiin jo "toissapäivä") tähystyksessä jossa multa todettiin haavainen paksusuolentulehdus. Sain siihen 400 päivän lääkekuurin. (onko pisimpiä kuureja jo pakkiksen historiassa, häh?? jos rollerghoastia ei lasketa..). Tää asia kuuluu kyl oikeestaan ilosiin asioihin koska toi vaiva on ollu olemassa jo monta vuotta ja nyt vihdoin sain asiallisen diagnoosin ja oikeanlaista lääkehoitoo siihen. Pitäis varmaan alkaa treenaileenkin tossa kohta kun testejen mukaan oon kärsiny ties kuinka pitkään nestehukasta (vuosia) eikä ravintokaan oo imeytyny kovin kehuttavasti.. Sitähän vois vaikka kehittyä ehkä jos noi asiat korjaantuu...
Mut joo.. Huomenna on vapaapäivä niin mikäs tässä on nyt ottaa vitutukseen "muutamaa". Paitsi, että olin opiskelun ohella keikkaluontoisessa työpaikassa jossa sai tehdä iltavuoroja 3-4 päivää viikossa. Aika välttämättömyys mulle koska ei ole oikeutta opintotukeen tällä hetkellä - eli ainoa tulonlähde... Noh... Vuokrafirmasta jonka kirjoilla olin, ilmotettiin mulle muutama viikko sitten, että tulepa tällä viikolla töihin maantaina, tiistaina ja keskiviikkona.. "Hienoa, että sai noin paljon vuoroja.." Mutta mutta.. Kyseinen vuokrafirma olikin ilmoittanut työpaikalle, että AT on tulossa joka päivä ma-to. Sieltä työpaikasta soiteltiin sitten perjantaina, että miksen ollut töissä torstaina. Olin ihan ihmeissäni, että eihän mun pitänykään olla kun olin sopinu vuoroja vaan keskiviikkoon asti. Sekä vuokrafirman että työpaikan listoilla luki, että työvuoro olisi ollut myös torstaina. Vuokrafirma oli unohtanut ilmoittaa mulle, että vuoro olisi ollut myös torstaille, mutta sekä vuokrafirma, että firma jolle teen sen kautta töitä olivat sitä mieltä, että olin jättänyt tulematta töihin sovittuna päivänä ja siitähän sitten nousi melkoinen mekkala.. Sen jälkeen oon saanu työvuoroja tasan yhden viikossa.. Ja se ei ole muuten täysin tulottomalle opiskelijalle kovin paljon se... Että ehkä tällä hetkellä ei oikein olisi varaa ottaa vitutukseen sitä "muutamaa"...
...
Mä painan täs välissä tota "vastaa" -nappia ettei mun kännitilitys katoa johonkin ennen kun ehdin päästä jutun loppuun, ja käyn sen jälkeen paskalla... Oikeet tilitettävät jutut tulee joskus myöhemmin. Tää oli tämmönen kännialustus... :D Jos tuli jotain tosi sekavaa niin se johtuu vaan siitä, että oon kännissä... Ei hätää! :D
...meen paskalle --->