Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
No mutta meikä on hieeesä. Kaksi päivää otettu kaverin 18v päivää ja tänää pikku krapulåssa punawuoreen. Mahava ilta, tupa täynnä uber hyvännäköisiä naisia ja tanssi musaa! pitkälle vesilinjalla, silti jees. Hyvää toimintaa portsareilta ja taxilla nyt kotiin.. siis olen nyt kotona..

Hiijohei, henk.koht. "kalsarikännit" kamalia (ei kokemusta, mutta voin kuvitella)

Ja kuka tappoi JFK?
- Fuck knows.. God blase you all!

Minkälaista on dokaa yksin himassa? En ole koskaan vetänyt kalsarikännejä, joten ei voi tietää. Kertokaa kokeneemmat. Saako siitä jotain isompia elämyksiä, vai onko se vain säälittävää? Pakko siinä jotakin on olla.

Periaatteessa vain ja ainoastaan säälittävää.. No ihan jees jos hakkaa jotaa hyvää fps pelii... Ja kokemustahan tästä on:D ...

Minkälaista on dokaa yksin himassa? En ole koskaan vetänyt kalsarikännejä, joten ei voi tietää. Kertokaa kokeneemmat. Saako siitä jotain isompia elämyksiä, vai onko se vain säälittävää? Pakko siinä jotakin on olla.

Aika pitkälti mitä siitä itse teet. Jos tiedät että olet koko illan ihan yksin, voit valita musiikin, tai leffan, tai pelin ihan miten huvittaa ja pistää sen vain pyörimään. Ei sillä väliä pääsetkö leffaa loppuun, kunhan nautit siitä Jack Danielssista jonka kanssa sen laitoit alulle. Tai jos valitset musaa, saat varmasti tutustakin lempparilevystä jotain ihan uutta irti kun vain laitat silmät kii ja alat dokata kuunnellen. Se voi olla luuserihommaa jos teet sen siksi ettei ole muuta tekemistä, tai se voi olla yksi parhaista illoista kun käytät sen tajunnanlaajenemisen siihen että tutustut lempilevyyn tai lempileffaan sen avulla aivan uudelleen.

Mä olen usein käyttänyt sitä juuri siihen että tutustun lempileffoihin tai lempilevyihin aivan uudelleen, kuin neitsyenä... Eli leffajota et muutoin jaksaisi edes vilkaista, avautuu aivan uudelleen pienessä nousussa.

Meikä katto joskus Lord of Warin kun tenuttelin itsekseen himassa.. Oli kyllä aivan loistava kokemus. Kalsarikännit on välillä ihan hauskoja. Ei tarvitse välittää muista vaan voi ottaa hieman kuppia ja nauttia omasta rauhastaan ja tehdä tenussa mitä ikinä itseä huvittaa.

Kalsarikännit on parhaimmillaan aivan helvetin rentouttavaa ja nautinnollista. Hakkaa tietyissä tilanteissa sen kaupungille menon 100-0. Varsinkin jos takana on raskas työpäivä ja haluaa hetkeksi laittaa ne aivot narikkaan ja unohtaa kaiken muun.

Henkisesti/fyysisesti raskas työpäivä takana, sopivasti viinaa, kunnon sapuskaa, hyvää musaa, tuohon päälle vielä joku hyvä leffa tai aivotonta netissä surffaamista. Tuon kun toteuttaa aivan yksin ilman mitään kummempia suunnitelmia niin aah sitä euforian tunnetta joka virtaa elimistössä pitkin iltaa.

Kokeile joskus. Säälittävää tai ei niin who gives a shit?

Tietysti riippuu paljon olotilasta että saako tuosta iloa irti vai ei. Jos vedät vittumaisen päivän päätteeksi sen viinapullon pelkkään vitutukseen niin ei siitä voi hyvää seurata.

Kalsarikännit on parhaimmillaan aivan helvetin rentouttavaa ja nautinnollista. Hakkaa tietyissä tilanteissa sen kaupungille menon 100-0. Varsinkin jos takana on raskas työpäivä ja haluaa hetkeksi laittaa ne aivot narikkaan ja unohtaa kaiken muun.

Henkisesti/fyysisesti raskas työpäivä takana, sopivasti viinaa, kunnon sapuskaa, hyvää musaa, tuohon päälle vielä joku hyvä leffa tai aivotonta netissä surffaamista. Tuon kun toteuttaa aivan yksin ilman mitään kummempia suunnitelmia niin aah sitä euforian tunnetta joka virtaa elimistössä pitkin iltaa.

Kokeile joskus. Säälittävää tai ei niin who gives a shit?

Tietysti riippuu paljon olotilasta että saako tuosta iloa irti vai ei. Jos vedät vittumaisen päivän päätteeksi sen viinapullon pelkkään vitutukseen niin ei siitä voi hyvää seurata.

Kalsarikännejä en suosittele vitutukseen, mutta toi tajunnan laajentaminen on aika hauskaa. Itselläni ei ole kovin usein mahdollisuuksia olla yksin kotona perheen takia. Sitten kun tällainen tilaisuus tarjoutuu on mukava korkata viski ja olutta, laittaa ikivanhat vinyylit pyörimään katsoa kerrankin telkkarista mitä itse huvittaa tai avautua jollain internetin foorumilla (:david: )

Kalsarikänneille (välillä) täältä :thumbs:

Kalsarit eli tässä tapauksessa stringikännit on kyllä oiva tapa rentoutua, jos sille päälle sattuu. Jos dokaa siksi, että kaikki muut on jossain eikä kukaan lähe mihinkään, se on säälittävää. Jos taas ottaa sille, että haluaa ottaa, eikä kaupunkiin lähtö vois vähempää kiinnostaa, on stringit ihan loistava illanvietto tapa. Hyvää musaa, hyviä musavideoita, hyvää juomaa ja ehkä myös ruokaa. Yleensä saa isompia elämyksiä :D
Mies kutsuu tällaisia iltoja myös nimellä "levyraati", kun se istuu koneella ja luukuttaa punkenrollia paukku kädessä. Pidän huolta, etten ole silloin kotona..:lol2:

Ihan siistiä hommaa välissä. Ei se kotona yksin kovin usein kunnon dokaamiseksi edes mene, kuhan tissutelee kaljaa ja/tai vinkkua ja näppäilee nettiä tai kattoo vaikka telkkaria. Rentouttavaa puuhaa mun mielestä!

EDIT: Eli täysin samat ajatuksen mitä Integrandilla!

Kalsarikännien "säälittävyys" onkin tossa jo tavallaan selitetty:

Säälittävää se on silloin kun teet sen viinanhimosta, pakenet elämääsi tai olet tehnyt sen jo niin monta kertaa ettet muuta enää osaa.

Erittäin siistiä se on silloin kun sen tekee omasta vapaasta tahdosta, leffaa/musaa/kirjaa/konetta räpläten. Itselle aikaa ottaen. Mä oon hyvin sosiaalinen ihminen, ammatti, harrastukset, kaveripiiri -> käytännössä katsoen koko ajan jonku kanssa joutuu puhumaan, olemaan, neuvomaan, myymään jne. Joten välillä tulee pe iltana laitettua puhelin kiinni ihan sitä varten että nyt tulee mun ilta. Kannattaa kokeilla.

Erittäin siistiä se on silloin kun sen tekee omasta vapaasta tahdosta, leffaa/musaa/kirjaa/konetta räpläten. Itselle aikaa ottaen.
Siinäpä on kiteytettynä mun viimeiset neljää iltaa mitkä vietin nyt. Ei vaan jaksanut lähteä mihinkään baariin istumaan ja vetämään kännejä kun saman asian voi tehdä kotonakin ilman paskaa musiikkia, ärsyttäviä ihmisiä jne jne...
Olkoon sitten joittenkin mielestä säälittävää tai ei mutta minä ainakin tykkäsin :)

Tämä on vähän huono posti kännitrediin, mutta mulla oli eilen saatanan hauskaa baarissa vaikka olin miltei selvinpäin. Olin alkuillasta tuttua portsaria morottamassa ja join yhden paukun. Sitten klo 1 baarissa pari paukkua frendien kanssa, siitä vähän meluisampaan kapakkiin ja 3 drinkkiä lisää. Yhteensä 6, eli tosi lievä nousuhumala. Oli pirun kivaa, nauratti itseä ja muita ja naisten kanssa tuli juttuun vielä paremmin kun normaalisti. Siitä sitten hyvässä , ei liian kännisessä porukassa, jatkoille niin siinähän oli ehkä poaras mahdollinen ilta :)

Eikä krapulaa, edes moraalista. Tuolla tavalla kun oppisi juomaan, joku n. 10-12 drinkkiä olisi mulle sopiva maximi illan mittaan, ehkä vähän enempi jos aikasin alottaa. Pysyisi hyvä fiilis, olisi juotavaa ja lievähkö nousuhumala päällä koko ajan. Normaalisti n. 10 pohjiksi ja n. 20 baarissa ja fiksuusaste sekä rahanmeno sen mukainen :rolleyes:

Tohon kalsarikännäykseen sen veerti, että se on varmasti ihan asia juttu noin kun se on kuvattu monen toimesta, viskiä ja leffoja ja jne.

Mutta henk. koht. pärähtää kyllä ihan 3 kaljan jälkeen aina menojalka päälle. Ei sille vaan voi mitään. En osaa kovin hyvin edes sanotaanko 4 kaverin kanssa ottaa kuppia ja olla lähtemättä mihkään. Pakko päästä näkemään uusia naamoja (lue:naisia) jossain vaiheessa.

Voisin koittaa tuota joku ilta kyllä, mikäli lähitulevaisuudessa aikaa on moiseen.

Itselläni on oikeastaan kahden tyyppisiä leffailtoja yksin keittojuomien kanssa:

1) Kun tuo avokki on melkoisen kranttu leffojen suhteen, tulee yksin vietettyinä iltoina sitten nautittua sellaisista elokuvista jotka eivät puolisoa lainkaan kiinnosta.

2) Jos leffainnostus herää vasta muutaman oluen jälkeen, tulee usein katseltua jotain omasta mielestä hupaisaa ihan ex-tempore tyyliin. Esimerkiksi viimeksi kun kalsonkikännit vetäisin, tuli siinä illan aikana funtsiessa jollakin aasinsillalla mieleen lapsuusajoista se kun katsoin Rambo 2 leffan. Ajattelin että olihan se melko naurettava leffa, mutta tajusin samantien etten ole sitä lapsuusvuosieni jälkeen koskaan edes nähnyt, en edes muista miksi se oli naurettava leffa! No siinähän kaivoin kyseistä filmiä ruudulle ja aloin tuijottaa. Ei se edes niin kamala humalapäissään katsoa ollut, mutta kyllä siinä tuli kieriskeltyä naurun puuskissa kun John Rambo ampuu singolla helikopterista samalla kun heti selän takana istuu hänen pelastamansa sotavangit. Siinä tuli taas B-luokan leffasta uskomattoman hauska ilta ja lapsuusmuistoja mieleen. Ranko - Soitten Sankari ja Kaskien Kauhu. :D

Just kun kerkes selvetä viikonlopusta niin eilen piti lähtä sitten maistille. Ilman hyvää syytä en tuu kyl ryyppäämään seuraavaan kuukauteen. Hyi vittu.

Itse lasken kalsarikänneiksi kaikki tilanteet joissa vietetään pienellä porukalla iltaa kotosalla ottaen. Kaikista parasta se on silloin jos osaa tyypeistä ei ole nähnyt pitkään aikaan ja muutenkin porukka on vanhoja kavereita. Sitten sitä istutaan saunassa ja puhutaan vanhoista jutuista. Kerran vuodessa tuollainen tekee poikaa.

Samaten veljesten välejä on hyvä setviä jos siinä välissä on joku henkilö aukomassa solmuja.

Back
Ylös Bottom