Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Sinttu sanoi:
Eilen otin pari siideriä, nyt on aamusta lähtien koskenut rintaa.. Siistejä nää krapulat välillä:jahas:

Otan osaa. Ite hain 4 lonkeroa eilen kiskalta piti ottaa iisisti kotona. Heräsin tunti sitten sohvalta aurinkolasit päässä ja 0.7L Glen Parker viskipullo tyhjänä pöydällä. Oksensin verta ja olin varma että kuolen. Viddu mä ooon :david:

Meen rukoileemaan.

Ihan kiva olo! Jokunen hetki sitten kirjoitin tuonne vitutuspuolelle, mutta nyt on velatkin jo saatavia... Huomenna sitten taas nähdään tuolla, mikä vituttaa-osiolla............

hyrre sanoi:
Pitihän se hiukan lakkia käydä juhlistamassa.

Puhalsin 1.7 vielä joskus seitsemän aikaan tänä iltana :lol2:

:eek:

Haha, kyllähän tuota itsekkin oli vielä tuossa kun 12 aikaan heräilin, niin melko päissään, mutta muutama tunti takaperin kävin jo vetämässä kevyen satujumpan. :D Järkevää - Ei varmasti, mutta oli pakko käydä, kun vitutti nuo tämän/eilisen päivän syömiset. :hyper:

raipat sanoi:
Jotain vikaa pakko olla.. Ikinä ei oo krapulaa ollut, eikä ollut tänäänkään. Kai se tulee iän myötä... :rolleyes:

No sehän se huolestuttavaa olisi jos limusta krapula tulis. Katotaan sitten muutaman vuoden päästä kun pääset maistelemaan alkoholijuomia ;)

Ei mitään darraa. Pientä väsymystä oli tuossa päiväsellä,mystistä hmm..
Baarista ku tuli poes,nii tuntu kyllä,että aamulla darraa iskee,mut parempi näin. Tänään töihin :kippis1:

En juo enää koskaan!

Tuntuu vieläkin lauantai. Ehkä ansaitusti, sikamaista tissutella (??) lähemmäs 17 tuntia. Iltaan sisältyi paljon erittäin huonoa käytöstä, lähinnä nuorempien poikien härnäämistä :rolleyes:

HC76 sanoi:
Otan osaa. Ite hain 4 lonkeroa eilen kiskalta piti ottaa iisisti kotona. Heräsin tunti sitten sohvalta aurinkolasit päässä ja 0.7L Glen Parker viskipullo tyhjänä pöydällä. Oksensin verta ja olin varma että kuolen. Viddu mä ooon :david:

Meen rukoileemaan.
:lol2: Suoraan maanantai aamun painajaisesta

juuuuu. kaveri soitti, että tuu meille juomaan tequilaa. no sillä oli litran pullo eikä se tykänny siitä... kyllä maistu.. huomenna(tänään) salille.

VoooeeevvVITTU...

Eilen tai toissapäivänä vai millon se oli manailin vitutusthreadissa useampaakin asiaa, mutta se tärkein unohtui: NAISET!:wall: :wall: :wall:

Eikö perrkele sa nykylääketiede ja teknologia kehitettyä JOTAIN laitetta joka ilmaisee jollain tavalla naisihmisen senhetkisen mielen(terveyden)tilan?? Tai miksei ne voi puhua asioista suoraan kiertelemättä mitään ihmeen "tieksä ooksä sillee niinqu" -reittejä?

Ja mikä helvetin tarve niillä on ottaa ensitapaamisella puheenaiheeksi ex-jätkäkaverit? Suora lainaus: "Tieksä, yhel mun entisellä jätkäkaverilla oli.." blaa blaa blaa.

Saatana. Niiden kans on vaikeempi tulla toimeen kuin pankin kanssa. Jos yrittää olla huomaavainen ja kohtelias niin ei oo tarpeeks jännittävä tms. paskaa niiden mielestä, ja jos puhuu muusta kuin päivän lööpistä niin on sika. Miten ne vittumaisen näköset idioottikusipäät oikeen niitä hankkii?
Ja sitä "kultaista keskitietä" on myös yritetty, eikä sekään onnistunut (No hei sä oot ihan kiva ja ok näkönen ja sillee, mut hei kai me voidaan hei olla ihan sillee kavereita...).
No, onneksi on olemassa exät :D Tunnelmallinen ilta "sillee ihan vaan ystävinä" voi olla joskus täynnä yllätyksiä!:evil:

Huuuhhuh.Paljokohan puhaltaisin alkometriin nyt.. Oispa aamulla krapula ja kauhee muistinmenettys ja vitutus ja tietokone paskana jostain syystä. Jotenkin tuntuu että kerrankin edes joku toiveeni toteutuu. No kunhan on edes se yksi pullo kylmää olvia jääkaapissa aamulla..:piis:

We all deserve a life in hell....

Töissä tapan aikaa ja odottelen, että vapaus koittaa.

Kolmelta olis tarkoitus korkata ja vetää kaveriporukalla päät täyteen.
Vois olla Karhu&lonkerofiilis...
Terästeeksi irkkuviskiä jos ei muuten pääse vauhtiin.

Kommentit retkestä sitten huomenna

Back
Ylös Bottom