Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
1. Pitää tuhota noi kaks mansikkasiiderii ni saa illalla jatkaa puhtaasti kaljalla.
2. Tähän mennessä vasta puol pulloo Fizz mansikkasiiideriä... Jatkona seuraa kaverin luona sixpack Karhua ja baarissa pari kaljaa tai ampiaista...
3. Ääni mun päässäni sanoi, että Tove, sinä typerä pikku mulkvisti, mee jääkaapille ja juo ne mansikkasidut helvettihin....
4. Siitä että mää vietän ny vappuu...
5. Meidän anatomian ope. Sitten se söi kaikki pehmeet kudokset ja toi rangon meidän anatomian luokkaan "kalleks". Tai sitten se oli Yoko Ono.

Kopparperin kanssa meni sukset ristiin, kävin ostamassa ison pullon leijonaa. Voin kuvitella että näytän lähinnä avohoitopotilaalta tällä hetkellä. Voi silmä kiiltää jonkin verran. 3. päivä kännissä.

Pakko jatkaa kitinääni. Mulla on puoltoista siideriä juotuna, ja jo nyt rakastan maailmaa. Ei saakeli. Ny ei mee hyvin... Tai siis ny menee tosi kivasti. Mut siis. Minä, joka olin teininä kaveripiirimme superkaljaimuri, sekoan puoletatoista siiderístä? Illasta tulee mielenkiintoinen. Ja wohl, lederhose!!!!

Vittu, nyt lähti kone käyntiin!!!!

Tove sanoi:
Pakko jatkaa kitinääni. Mulla on puoltoista siideriä juotuna, ja jo nyt rakastan maailmaa. Ei saakeli. Ny ei mee hyvin... Tai siis ny menee tosi kivasti. Mut siis. Minä, joka olin teininä kaveripiirimme superkaljaimuri, sekoan puoletatoista siiderístä? Illasta tulee mielenkiintoinen. Ja wohl, lederhose!!!!

Vittu, nyt lähti kone käyntiin!!!!

Vie kylppäriin tyyny valmiiksi :thumbs:

flagellum dei sanoi:
Vie kylppäriin tyyny valmiiksi :thumbs:
Kiitti vinkistä. ;) Mut mä olen siitä metka epeli, että en laattaa vaikka olisin miten tuiskeessa. Tolpilla pysyn... Pientä lähikontaktia lattiaan saatan ottaa, (jos alan kurlaamaan teräviä) mut ei sen kummempaa. Siiderissä on perkele jotain, mikä sekoittaa mut ihan yybertotaalisesti... Siideriä pystyy just sen kaks juomaan, mut kaljaa menee ku äidinmaitoa. On se jännää.:kippis1:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

Yksi: Päätin rentoutua ja vetää kalsarikännit työntäyteisen päivän päätteeksi. En harrasta yleensä tällaisia...

Kaksi: Chileläistä punaviiniä, Sunrise

Kolme: Sama vastaus kuin ykkösessä

Neljä: Vaikea sanoa...

Viisi. Jonkinlainen salaliitto

KUUSI: Minkä helvetin takia mä saan tosta hiirestä jo tokaa kertaa sähköiskun? Ekalla kerralla multa hävis nettiyhteys sähköiskun takia ja nyt se hiiri antaa niitä sähäreitä lievemmin. Ja tämä ei mene kännin piikkiin, vaan on ihan totta.

Yhtä#Hauista sanoi:
Muistithan ottaa 300g maltoa krapulan ehkäisemiseksi?:5:
Ei todellakaan ole mikään kunigas idea! Hiilihydraattien nauttiminen kovan putken jälkeen voi aiheuttaa vakaviakin hermostollisia vaurioita.

Tove sanoi:
Kiitti vinkistä. ;) Mut mä olen siitä metka epeli, että en laattaa vaikka olisin miten tuiskeessa. Tolpilla pysyn... Pientä lähikontaktia lattiaan saatan ottaa, (jos alan kurlaamaan teräviä) mut ei sen kummempaa. Siiderissä on perkele jotain, mikä sekoittaa mut ihan yybertotaalisesti... Siideriä pystyy just sen kaks juomaan, mut kaljaa menee ku äidinmaitoa. On se jännää.:kippis1:

sokeri? en pysty juomaan siideriä ollenkaan makeuden vuoksi.

Nyt olen hieman juovuksissa, eihän tää pöllömpää ole välistä, sopivaa stressinpoistoa. Ravintolat on kyllä perkeleestä tämmöselle vanhemmalle poitsulle - kaiken maailman (paha-ajatuksisia) harppuja puolillaan... :jahas:

Nyt unta kaaliin! :D

Ohhoh, kännissä on aina rasittavaa herätä. Eilen tuli kotiuduttua laivalta, ja otettua sitten ihan huolella kun ei tuntunut olut nousevan päähän (olin vielä 14 bissen jälkeen ihan normaalin oloinen, ei takellellut puhe eikä tasapaino), otin potkua vielä viskistä, jallusta ja tequilasta ennen seuraavia olusia.

Nyt maitorahkaa ja vihreetä teetä. Ois kyllä ollut ihan buenoo nukkua pidempään, mut mä kyllä tiesin jo, etten mä osaa.

No niin...

tuli siiten herättyä lattialta aivan tuhannen naamat... Krapulaa ei ollut yhtään kun olen varmaan vieläkin humalassa, mutta kämppä on kyllä ihan vitun sotkunen! Taisi olla tuparit ja tein "ehkä" vähän stydin poolin.

Vituttaa kyllä sekin että olen vissiin nilkkani onnistunut venäyttämään örveltäsessa (parvisängyt pitäs kieltää.. :D ). Voi haitata jalkareenejä...Pitää vissiin lähtee ostaa pizzaa jos se sillä paranis :rolleyes:

Ei helvetti. Aivan tuiskeessa eksyttiin Korkeisiin Valoihin. Oltiin koko paikan vanhimmat (siis varmaan jopa baarihenkilökuntaa ja pokeja vanhemmat, sellasia pikkupoikia ne oli).
Sorry jos joku pakkispoika on highligtin ovella töissä..:D
Järkyttävää!

Kossupullo pohjiksi ja baarissa miedompia tasaisella syötöllä pilkkuun saakka, silti krapulasta oli jokunen tunti sitten herätessä vain kalpea aavistus.
Sinänsä mukavaa ettei tarvitse kitua, mutta kun toleranssi nousee tällaiseksi on se merkki siitä että on turhan hyvin viime aikoina maistunut. On aika jättää soosit taas toviksi.

Tähtityttö sanoi:
Ei helvetti. Aivan tuiskeessa eksyttiin Korkeisiin Valoihin. Oltiin koko paikan vanhimmat (siis varmaan jopa baarihenkilökuntaa ja pokeja vanhemmat, sellasia pikkupoikia ne oli).
Sorry jos joku pakkispoika on highligtin ovella töissä..:D
Järkyttävää!

Lähetäthän kohta sen lukiolaispojan kotiinsa etteivät vanhemmat ole huolissaan.
;)

Nuppi tuntuu metkasti siltä, ku joku ois tuikannu jäisen puukon ohimosta sisään. Hivenen siis jomottaa. En edes juonu paljoa... Mut perkele, kun jurrissa sortuu vetämään röökiä, niin siitä tämä ihana olotila. hmph.Niskakin jäykkä ku mikä, innostuin riehumaan tanssilattialla. Onneks sitä ei itte näe kun tanssii.... Ny pitää käydä hakemassa jotain syötävää... Kun sais tuoretta ruisleipää...:kuola: En kyllä tajua tätä krapulattomuuttani, ei muuta ku väsytä. Sellanen mielentila et nyt pitäis kattoo madventures ja haaveilla matkustamisesta. Ihme juttuja sitä muuten pohtii krapulassa....

Back
Ylös Bottom