Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä aika lyhkäseks jäi dokausreissu. Oli tarkotus lopetella vasta sunnuntaina iltapäivällä, mut lauantaiaamuna jo hyydyttii..

Häiden(ei tosin omien, onneksi) lomassa nautitut boolilasit takasivat että krapulaa ei tarvinnut tuon enempää kestää :kippis1:. Cheers ja kippis koko pakkiksen väelle :worship:.

Ei mun pitänyt tänään.
.
.
.
:hyper:

Leffasta tullessa, poikkesin morjenstaan kaveria baariin. No soellä oli yks tyttö aika hyvis ja se ei jaksanut juoda oluttaan, joten ritarillisesti suostuin juomaan. Naisten pyynnöistä on joskus vaikea kieltäytyä. -Erityisesti silloin kun ne tarjoavat olutta. -Nimittäin tie miehen sydämeen kulkee kurkun kautta. Sitten jäätiin katseleen äänten laskentaa. No, hain yhden. Heh heh. Sekin meni vähän vikkelään kun oli jano. Tuoppi oli lähes tyhj kun kaveri meni tiskille ja oli jurro maksamassa, Ihan melkein vahingossa huusin 2tuo mullekin2. Sitten Kalle vielä tarjos salmarit kaikille Lordin voiton kunniaks.

Lopputulos: 65min: 3 kaljaa yks salmari. Tittidii.:love:

Kostaja X sanoi:
Ei mun pitänyt tänään.
.
.
.
:hyper:

Leffasta tullessa, poikkesin morjenstaan kaveria baariin. No soellä oli yks tyttö aika hyvis ja se ei jaksanut juoda oluttaan, joten ritarillisesti suostuin juomaan. Naisten pyynnöistä on joskus vaikea kieltäytyä. -Erityisesti silloin kun ne tarjoavat olutta. -Nimittäin tie miehen sydämeen kulkee kurkun kautta. Sitten jäätiin katseleen äänten laskentaa. No, hain yhden. Heh heh. Sekin meni vähän vikkelään kun oli jano. Tuoppi oli lähes tyhj kun kaveri meni tiskille ja oli jurro maksamassa, Ihan melkein vahingossa huusin 2tuo mullekin2. Sitten Kalle vielä tarjos salmarit kaikille Lordin voiton kunniaks.

Lopputulos: 65min: 3 kaljaa yks salmari. Tittidii.:love:

Hui... :lol2:

Hyvcä lordi!

Ensin skumpat lordille.
Sitten seurasin sivusta kun kaverin mies pahoinpitelee frendiä. Vieläkin ihan vitun paha olo. Asiaa selvitettäneen huomenna (tai tänään..).
Sitten Bohemiaan.
Nyt on minäå ja neljä miestä jatkoilla. Hyvä meninki. Mä oon juonut ihan liikaa. Mut mitäpä sitä ei euroviisuvoiton eteen tekisi. Varsinkin kun joku ulkomaalainen äijä maksoi mun kebabit kiskalla, koska " halusi päästä kolikoista eroon". Ihan ki a!"

Uh, lähtihän se Lordin juhliminen vähän käsistä. Lähettii kaverin kaa pilistää autol Suomen lippua heilutellen, sitte tavattii yks jannu, jolla oli "ylimääräistä" kaljaa kontissa. Ne juotua sitten kotia hakemaan litran Tapsa, ja eikös sillä pienet sievoiset saanu päälle :D

ps. ei ole kahdella kädellä laskettavissa ne typot joita joutu korjaan :D

Heräsin ensin kymmeneltä eikä ollut yhtään darraa, menin nukkumaan. heräsin sit puol yks niin darra oli tullut kylään. Taitaa lounas tulla tänään perheravintola McDonaldsista.

Taas yksi totaalisen itsehäpäisyn keikka takana. Hukassa takki, pari avainta ja pala itsekunnioitusta. Tänään töihin, huomenna salille. Krapula ei onneksi ole kaikkein pahimmasta päästä.

Back
Ylös Bottom