Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
1. Teki mieli kuukauden breikin jälkeen juoda humalat.
2.Lonkeroa, olutta ja redbull jotaki.
3. Kaverit menivät baariin myös eilen.
4. Itsensä nolaamisesta ja välinpitämättömyydestä. Sosiaalisuuden parantumisesta ja kikkailemisesta.
5. Metanoli

Tässä sitä fiilistellään kun on huominen vapaata duunista. Pari bisseä kotona, sit vähän suomen viinaa ja baanalle. Tuskin siellä muita on ku minä, mut sehän ei mua haittaa. Noh, on mulla sentään yks kaveri lähössä mukaan...se ainoa ;)

Hahaa! Eilen hirmunen känni ja heviä! Aamulla klo 9:00 herätys hirveään todellisuuteen! Suihku ja kaupasta kopparperiä. Kuole krapula, minä olen sinun tuhosi. Minä ja kopparperg! Meillä on kivaa!

Kopparberin kanssa ollaan tässä päätetty että ei näin paskaa päivää päästetä selvyyden puolelle menemään. Kostan kaiken kärsimäni vitutuksen tänään. Juon itseni hengiltä!

Kaminari sanoi:
Juon itseni hengiltä!

Perisuomalaista! Älä nyt kuitenkaan. Itse ajattelin jotain paljon hillitympää eli kylmä oluttölkki jääkaapista ja kattelen Madventureksen jakson juhlimiskulttuureista! Jos sillä ei saa henkeä päälle niin ei sitten millään!:kippis1:

Eilen on rakennettu aika ravakka rapula ja morgenstern.

Jatkoilla yritin iskeä tyttöystäväni hyvää kaveria. Perkele. Voin kertoa että sanomista tulee.

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Viime kerrasta on jo aikaa.. (Viime su intissä :nolo: ) Kohta baariin
2. Ööliä kymmenisen putelia.
3. Alkutumut ennen baaria (=selvää säästöä ehkä)
4. Mitä vittua -viikkoliite
5. Juhani Palmu

Olutkaljaa sekä Baltic-nimistä rummia juon nyt kyllä joo. Vakaa aikomus juoda Human-Pro pöydän alle ennen puoltayötä. Pitäis onnistua, rutiinihommahan tuo...:D

Oulun Onnelaan matkani vie!!! Vappuna viimeks ollu baanalla ja sairauslomakin alkaa lähenemään loppuuaan... eli baanalle!! :rock: :rock:

pakkohan tänne on nyt kirjotella. elikkäs, tässä on nyt takana kolme olutta ja yks Jägermeister pullo (10cl) n.20 minuuttia sitten alottelin, eli päässä tuntuu :rock: sitten kysymyksiin:

1. Syy miksi olet juonut - Siks, että vituttaa!
2. Mitä olet juonut - Kolme olutta ja Jägermeister (10cl)
3. Miksi olet juonut- Vittu ku vituttaa!
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys. - Vitutuksesta
5. Ja kuka tappoi Kennedyn - Se yks tyyppi Amerikoista (ei voi muistaa nimeä)

pitää pistää lisää shittiä tulemaan kunhan jaksaa/muistaa :kippis1: :thumbs:

Oletteko kuulleet keltaisesta sipulista?

Nukkumatti nukkumatti lasten.

Haa... Takana on 7 X 0.5litran sidukkaa, ja useita toteja Wirta viinaa. :rock:
1. Syy miksi olet juonut - Baariin pitkästä aikaa (saikku loppuu, tai siis vamma mahdollistaa juopumisen)
2. Mitä olet juonut - Katso johdanto
3. Miksi olet juonut- Kts. vastaus nro. 1.
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys. - Lordi rulaa
5. Ja kuka tappoi Kennedyn - Salaliitto

Tarkennus johdantoon! Olen aloittanut kello 13.00!!

Nyt irtoo... :hyper: (kuten aina päissään)
Tai siis ainakin jotain irtoo, siitä en ole varma mitä irtoo..

Feikki edit... Taitaa olla huomattavan virheetöntä tekstiä.. Musta tuntuu että kirjoitan paremmin päisään! Outoa...:nolo:

Ihan oikee edit: Tuli näköjäään huomattavan paljon noita (...) lauseen lopetuksia kolmella pisteellä.

Ei hitto, miten voikin kämppä haista viinalta ja kaikelta mahdolliselta. Olipahan taas kunnon bileet ja huomiseksi siivottavaa. Aargh. ei oo järkee.

mxm sanoi:
Ei hitto, miten voikin kämppä haista viinalta ja kaikelta mahdolliselta. Olipahan taas kunnon bileet ja huomiseksi siivottavaa. Aargh. ei oo järkee.

Hyiiii sinua;) saat ikuisen katabolian!:whip:
Muistithan ottaa 300g maltoa krapulan ehkäisemiseksi?:5:

Eilenhän tuota tuli jonkun verran otettua. Pakko oli päästä vähän tasapainottamaan tuota hommaa, kun työ on niin vittumaista. Ja olihan sitä juhlimisen aihettakin: ihan kivasti menneet YO-kokeet. (tosin ne juhlat on viikon päästä, mutta enivei)

1. Miksi olet juonut?
Vittumainen työ/yo-kokeet

2. Mitä olet juonut?
4-5 pulloa lapin kultaa, saarenmaa-viinaa ja pari kossupatteria baarissa. Sekä limunaatia väh. litra.

3. Miksi olet juonut?
Tähän vastaukseksi käy tuo minun nimimerkkini

4. Mistä vitusta on ylipäätään kysymys?
4 tunnin yöunet. Kohta väsyttää

5. Kuka tappoi Kennedyn?
Fidel Castro

Ihan OK reissu oli. Tosin minun autolla ajeltiin, eli hintaahan tuli, mutta ei krapulaa, pahaa oloa yms. paskaa.:D Ainoa miinus on se, että minun pitäisi olla dieetillä ja yksi kaveri jo huomauttikin, että kaljamaha alkaa kasvaa. :nolo: (tosin ruualla se on tullut, koska olen tänä vuonna ehkä max. 20ploa kaljaa juonut.

Yhtä#Hauista sanoi:
Hyiiii sinua;) saat ikuisen katabolian!:whip:
Muistithan ottaa 300g maltoa krapulan ehkäisemiseksi?:5:

Mä ajattelin käydä hakemassa Mariasta pizzan niin pääsee taas kasvun tielle;)
Pitäis kyllä kokeilla tuota maltotankkausta, vaikka kuulostaakin aika härskiltä vetää 300g maltoa kun saapuu baarista kotiin:D

Ohhoh. Tärisyttää jonkin verran. Pitäisköhän käydä hakemassa vähän loiventavaa! Kopparperiä! Kyllä, tämä on hyvä idea.

mxm sanoi:
Mä ajattelin käydä hakemassa Mariasta pizzan niin pääsee taas kasvun tielle;)
Pitäis kyllä kokeilla tuota maltotankkausta, vaikka kuulostaakin aika härskiltä vetää 300g maltoa kun saapuu baarista kotiin:D

Tuo mullekin lätty samalla, asun täs ihan vieressä. Ei pysty tekeen äkkinäisiä liikkeitä..:D

Back
Ylös Bottom