Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mie taijan tänään mennä :kippis1:

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Seitsemän viikon totaalitauon jälkeen alkoi taikajuoma maistumaan remontin valmistumisen myötä.
2. (Edit.) Lidlissä myytävää halpasiideriä. Sen kunniaksi että nämä ovat viimeiset kännini itä-helsinkiläisenä. Kossukin olisi ollut liian chic'iä.
3. Nousuhumaluttaa.
4. Juuri siitä, kuten varmasti moni onkin jo todennut.
5. Alkaa hermostuttaa kun ajattelee että tuolla ulkona hiippailee sellaisiakin spedejä jotka uskovat sen olleen Oswald. Tahtoo kirvestää.

osku sanoi:
Päätin alkaa ottaa keittoa koska en keksinyt mitään muuta mielekästä.

Ja mä taas ajattelin, et kun pari "vanhaa tuttua" lähtee baariin, niin pakkohan mun on lähteä messiin. ;) Oikeesti, kun ei ole nähnyt noita kavereita yli puoleen vuoteen (välimatkaa meillä 600km), niin pakkohan niiden kans nyt on bailaamaan lähteä. :rock: Toivottavasti tästä tulee huippu ilta.
Nää on sit kesäkauden alottajaiset! Tästä se kesä alkaa! :hyper: :rock: :D ;) :jahas: :lol2: :kuola: :love: :nolo: ja :kippis1:

Eleonoora sanoi:
Ja mä taas ajattelin, et kun pari "vanhaa tuttua" lähtee baariin, niin pakkohan mun on lähteä messiin. ;) Oikeesti, kun ei ole nähnyt noita kavereita yli puoleen vuoteen (välimatkaa meillä 600km), niin pakkohan niiden kans nyt on bailaamaan lähteä. :rock: Toivottavasti tästä tulee huippu ilta.
Nää on sit kesäkauden alottajaiset! Tästä se kesä alkaa! :hyper: :rock: :D ;) :jahas: :lol2: :kuola: :love: :nolo: ja :kippis1:
Kostea ilta tulossa :kippis1:

Ilmeisesti koti-ilta tulossa, mutta mä täällä istun valkkarilasi kädessä ja vituttaa se kun ei koskaan käy kavereitten kanssa menot yksiin. :( Ei jaksais tota ukkoakaan joka ilta katella..

O-ou! Frendit repimässä mua mukaan baariin ja dieetti pääl :eek:
Nyt testataan kyllä mielenlujuutta siinä pystynkö olla yhen baari-illan juomatta :rolleyes: Yks ohrapirtelö kuitenkin sallitaan janojuomaksi ja sillähän se Boogiekin kasvaa ;)

Jaahas....80h tuntii töitä tällä viikol....Täytyy nollata totaalisen rankka viikko pienellä pöllyttelyllä vaikka ehkä fiksumpaa oliskin lepäillä vaan himassa.....:rolleyes:

Vituttaa jonkun verran...yö tuli vietettyä juoppo putkassa. Ja vitunmoinen krapula kaiken lisäksi.

Jaahas, Möller jatkaa vielä.Möllerin posteja lukiessa huomaa, että kyseessä on aivan varteenotettava keittomies. Itse olen myös vuosien mittaan hankkinut melko mittavan kokemuksen dokailun eri ulottuvuuksista hyvine ja huonoine puolineen.

Olen sinua viitisen vuotta vanhempi ja voin omasta puolestani kertoa, että kanuunat pahenee, morkkikset kasvaa ja homma alkaa ehkä vähän tympiäkin, mutta nousuhumalan tunne pysyy pysyy aina yhtä ihanan turruttavana ja kiihdyttävänä.

Joo kyllä tänään otetaan toinen päivä putkeen. Jos se Mäykkä vaan lähtis mukaan, et Weakki saa pikavipin (se ei ite voi, koska sil on edelliset rästissä). Eilen oli ihan mukavaa koheltamista ja tänään olis tarkotus jatkaa. :)

Kaikki meistä oksensi (Weak ja SilkkaaLihasta vasta aamulla) ja joi niin vitusti. Aamulla sitte Weak käveli pari tuntia turun keskustassa kalsarit jalassa. :D Käytiin syömässäkin. Tänää jos lähetään, niin otetaan kamera mukaan.

Jallis sanoi:
Jaahas, Möller jatkaa vielä.Möllerin posteja lukiessa huomaa, että kyseessä on aivan varteenotettava keittomies. Itse olen myös vuosien mittaan hankkinut melko mittavan kokemuksen dokailun eri ulottuvuuksista hyvine ja huonoine puolineen.

Olen sinua viitisen vuotta vanhempi ja voin omasta puolestani kertoa, että kanuunat pahenee, morkkikset kasvaa ja homma alkaa ehkä vähän tympiäkin, mutta nousuhumalan tunne pysyy pysyy aina yhtä ihanan turruttavana ja kiihdyttävänä.

Joo ihan totta puhut jallis-setä.:D Nykyään tosiiaan rapulat on pahentunu. Pari päivää on kippauksen jälkeen fyysinen rapula ja sen jälkeen yleensä muutama päivä henkistä kärvistelyä. Mut en mäkää ihan doku oo vaikka usein tänne kirjottelenkin. Muistan vaa aina ilmottaa ku oon juomassa.:D Normaalisti kerran pari kuussa tulee otettua sellanen muutaman päivän miniputki. Muuten yritetään sit kyl reenailla ja elää terveellisesti. Tällästä se on sinkkumiehellä. Ei jaksa niitä vitun raejuustopurkkeja himas katella viikonloppusin nii baareis tulee sillon tällöin käytyä.:D

Sahaaja sanoi:
Joo kyllä tänään otetaan toinen päivä putkeen. Jos se Mäykkä vaan lähtis mukaan, et Weakki saa pikavipin (se ei ite voi, koska sil on edelliset rästissä). Eilen oli ihan mukavaa koheltamista ja tänään olis tarkotus jatkaa. :)

Kaikki meistä oksensi (Weak ja SilkkaaLihasta vasta aamulla) ja joi niin vitusti. Aamulla sitte Weak käveli pari tuntia turun keskustassa kalsarit jalassa. :D Käytiin syömässäkin. Tänää jos lähetään, niin otetaan kamera mukaan.
Mää oksensin kyl illal, eks muista, pelastin teijät .:)

Joo, tosiaan, tänään varmaan tulee jatkot...

Aika tukeva krapula tuli näprättyä. Näin vanhemmiten krapulat senkun pahenee, ei mitään tolkkua. Tää ei parane edes pizzalla ja panemisella! :love: :urjo:

Back
Ylös Bottom