Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
8Balls sanoi:1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn
osku sanoi:Päätin alkaa ottaa keittoa koska en keksinyt mitään muuta mielekästä.
Toivottavasti tästä tulee huippu ilta.
:D ;) :jahas: :lol2:
ja :kippis1:Kostea ilta tulossa :kippis1:Eleonoora sanoi:Ja mä taas ajattelin, et kun pari "vanhaa tuttua" lähtee baariin, niin pakkohan mun on lähteä messiin. ;) Oikeesti, kun ei ole nähnyt noita kavereita yli puoleen vuoteen (välimatkaa meillä 600km), niin pakkohan niiden kans nyt on bailaamaan lähteä.Toivottavasti tästä tulee huippu ilta.
Nää on sit kesäkauden alottajaiset! Tästä se kesä alkaa!![]()
:D ;) :jahas: :lol2:
![]()
![]()
ja :kippis1:
Yks ohrapirtelö kuitenkin sallitaan janojuomaksi ja sillähän se Boogiekin kasvaa ;)
Kärsitään sit pari päivää.
Jallis sanoi:Jaahas, Möller jatkaa vielä.Möllerin posteja lukiessa huomaa, että kyseessä on aivan varteenotettava keittomies. Itse olen myös vuosien mittaan hankkinut melko mittavan kokemuksen dokailun eri ulottuvuuksista hyvine ja huonoine puolineen.
Olen sinua viitisen vuotta vanhempi ja voin omasta puolestani kertoa, että kanuunat pahenee, morkkikset kasvaa ja homma alkaa ehkä vähän tympiäkin, mutta nousuhumalan tunne pysyy pysyy aina yhtä ihanan turruttavana ja kiihdyttävänä.
Mää oksensin kyl illal, eks muista, pelastin teijät .Sahaaja sanoi:Joo kyllä tänään otetaan toinen päivä putkeen. Jos se Mäykkä vaan lähtis mukaan, et Weakki saa pikavipin (se ei ite voi, koska sil on edelliset rästissä). Eilen oli ihan mukavaa koheltamista ja tänään olis tarkotus jatkaa.
Kaikki meistä oksensi (Weak ja SilkkaaLihasta vasta aamulla) ja joi niin vitusti. Aamulla sitte Weak käveli pari tuntia turun keskustassa kalsarit jalassa. :D Käytiin syömässäkin. Tänää jos lähetään, niin otetaan kamera mukaan.