Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
No tässä alotellaan ja kohtapuoliin pitäis Turun yöelämää lähtee tarkastamaan.. Kolmas päivä putkeen menossa ja kieltämättä alkaa jo vähän miehessä paukut loppumaan, no paskaaks sil mitää välii oo. Kärsitään sit pari päivää.

Heh, tuli tuossa sitten ryypättyä turussa 4 päivää putkeen. Ei kaduta, oli mahtava reissu.

Huomenna pitäis sitten palata arkeen ja mennä siis salille...:thumbs:

Snoopie sanoi:
Heh, tuli tuossa sitten ryypättyä turussa 4 päivää putkeen. Ei kaduta, oli mahtava reissu.

Huomenna pitäis sitten palata arkeen ja mennä siis salille...:thumbs:

Huu, tollasen jälkeen tulee jo Jeesus mieleen kovemmallekin ukkolle. Mä dokasin huonot kännit eilen Lahdessa. Tytöt vältteli mua.

Ihan kivaa kumminkin.

Kyllä se taas kerran siitä Möller. Keskiviikko-iltana on jo ihan hyvä olo;) .
Itellä oli kuukausi sitten kaverin polttarit, kesti kaks päivää, rahaa paloi 480 euroa, lompakko ja alusvaatteet meni hukkaan, narkkari puras käteen ja ripuli kesti neljä päivää. Se oli krapulaa se!

Jallis sanoi:
Kyllä se taas kerran siitä Möller. Keskiviikko-iltana on jo ihan hyvä olo;) .
Itellä oli kuukausi sitten kaverin polttarit, kesti kaks päivää, rahaa paloi 480 euroa, lompakko ja alusvaatteet meni hukkaan, narkkari puras käteen ja ripuli kesti neljä päivää. Se oli krapulaa se!

Asiaa. Mä olin Fear Factoryn keikalla ja sen jälkeen viskihuuruisilla jatkoilla. Takki kadoksissa, rahat meni ja 4 päivää krapulaa. 7 päivän jälkeen olin vasta TÄYSIN palautunut tuosta. :hyper: Eipä ihme ettei maistu viina enää samalla mitalla kun ennen.

Mäykkä sanoi:
No tässä alotellaan ja kohtapuoliin pitäis Turun yöelämää lähtee tarkastamaan.. Kolmas päivä putkeen menossa ja kieltämättä alkaa jo vähän miehessä paukut loppumaan, no paskaaks sil mitää välii oo. Kärsitään sit pari päivää.
Tulikin sitten vähän jämäreissu, mutta ei se mitään. Ei oo ainakaan yhtään krappea:rock:

Joo, eiköhän toi neljän päivän putki riittänyt taas vähäksi aikaa. Kohta on kyllä vappu...

Noh, kivaa oli, mökillä, ei oo vielä iskenyt krapula ollenkaan. Vähän arveluttaa että millainen yö on tulossa kun alkaa tästä valjeta.

Edit. Jaa, kaaduin kyllä lumihankeen kusella ollessani ja venäytin nilkkani, se vähän vituttaa. Ei siis tartte ihan heti olla salille menossa, vaikka ei kroppa todennäköisesti kestäisi muutenkaan.

Jahas, tuli sitten kaksi päivää otettua vaikka ei pitänyt lähteä ottamaan ollenkaan. Vittu että nyt ottaa päähän, treenit ei kulje taas kunnolla moneen päivään ja morkkikset on aivan helvetinmoiset vaikka ei ole mitään sen erikoisempaa tullut edes hölmöiltyä. Ainiin, nyt se on käynyt mullekin, se mikä joskus tapahtuu jokaiselle miehelle, mutta jota ei uskoisi ikinä itselleen käyvän, ei seisonut :jahas: Noh, neiti oli varsin ymmärtäväinen ja antoi mulle vielä aamulla kyydin himaan, että silleen. Niin joo, rahaa meni kyllä ne pari hunttia mitkä piti käyttää johonkin ihan muuhun kuin dokailuun. Ai että odotan huomista.

Lauantaina tuli vedettyä ihan perussetti, ei mitään raportoitavaa.

Känni oli kevyehkö, tuskin edes päihtymystilaa vastaava.

Perjantaina jokunen, lauantaina kahdella kädellä kaverin tupareissa, sunnuntaina kaverien kanssa mökille, saunakalja riitti ja klo 22.00 nukkumaan. Hiukan heikko olo on vielä, mutta tämäkin johtuu tuosta lauantain liioittelusta :jahas:

Kevään merkkejä on ollut ilmassa jo pidempään: treenit alkavat mennä heikosti, koska viina ja naiset ottavat minusta vallan. Mutta salia ei silti jätetä! Ei koskaan!

Ja nyt suunta kohti highlightiä, vaik onkin armoton teinipaska mesta :rolleyes:

Trukkikuski sanoi:
Sanoo kaveri, joka on 18v :D

Eivaan.. pidä hauskaa :whip:

Aijai, pitää muuten piilottaa toi mun ikä :D

Back
Ylös Bottom