Deleted member 48743
Kerro toki, pakko saada tietää missä oot duunissa ku jokapäivä pystyt dokailee :lol2:Ette halua tietää, ei tulis uni simmuun enää niin helpolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro toki, pakko saada tietää missä oot duunissa ku jokapäivä pystyt dokailee :lol2:Ette halua tietää, ei tulis uni simmuun enää niin helpolla.
Vieläki jaksat trollaaKuule onnistuuhan päivittäinen juominen missä tahansa 8-16 duunissa?
Vieläki jaksat trollaa
Vieläki jaksat itkee? :D Mä taisin heittää pallon teille, jos mä oon niin trolli teidän mielestä nii miksette ota selvää oonko? Kenen tahansa kanssa (Helsingissä) voin lähtee vetään päiväkännit ja jutteleen mukavia.
Pakko kyllä joskus lähtee hylkeen kanssa kierteleen pubeja! Olis varmaan ainakin mielenkiintoista keskusteltavaa. :DVieläki jaksat itkee? :D Mä taisin heittää pallon teille, jos mä oon niin trolli teidän mielestä nii miksette ota selvää oonko? Kenen tahansa kanssa (Helsingissä) voin lähtee vetään päiväkännit ja jutteleen mukavia.
ootko tänään illalla enää suuntaamassa minnekkään?
Tarjoan kaljat tai kahdet.just istahdin tolppikseen. Soitelkaa jos tuutte ytimeen. Nollaviissataa444480
miten niin?Raskasta sillon tällön joo, mut on kyllä sen arvostakin.
:hyvä:Seksikeinun asentaminen oli yllättävän vittumaista puuhaa, ja asennuskaljaakin tarvittiin melkein koppa. Luovuus alkoi lähennellä hulluutta, kun tölkkien "vipuja" käytettiin kattokoukun prikkoina.
:hyvä: