Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kuule onnistuuhan päivittäinen juominen missä tahansa 8-16 duunissa?

Edit. siis jos saa ittensä aamulla ylös juomisesta huolimatta. Mä saan ja pointsit siitä mulle, kaikki ei oo yhtä lahjakkaita alkoholin suurkulutuksen ja "normaalin" elämän yhdistämisessä.

Vieläki jaksat itkee? :D Mä taisin heittää pallon teille, jos mä oon niin trolli teidän mielestä nii miksette ota selvää oonko? Kenen tahansa kanssa (Helsingissä) voin lähtee vetään päiväkännit ja jutteleen mukavia.
Pakko kyllä joskus lähtee hylkeen kanssa kierteleen pubeja! Olis varmaan ainakin mielenkiintoista keskusteltavaa. :D

toivotaan ettei tartu, tossa kesällä meni jo noin kuukausi putkeen ja se riitti kyllä varsin hyvin. mainiota elämäähän toi on, olla kännissä koko ajan..pitkän päälle vaan raskasta

Kohta taas suoraan duunista baariin, parille lähetään mut ei ois eka kerta ku lähtee rällästä pämppääminen.

Seksikeinun asentaminen oli yllättävän vittumaista puuhaa, ja asennuskaljaakin tarvittiin melkein koppa. Luovuus alkoi lähennellä hulluutta, kun tölkkien "vipuja" käytettiin kattokoukun prikkoina.

Back
Ylös Bottom