Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Oltu jo iltapäivästä asti pienessä.... nyt kyllä pieni oma moraali ja kritiikki pakottaa arventamaan huomisen jälkeen dokaamista.

Voiha vittu, oli tarkotus eilen lähteä vähän kaljottelemaan. 4 Olvin juotuani tajusin, että hyi helvetti mitä paskaa. Onneks löyty kotoa sentää viinapullo. Kyllä toi Olvi ennen on sentään jotenkin alas mennyt, onko jollekin muulle iskeny tommosta, että ei vaan pysty juomaan jotain kaljaa?
Ei helvetti, eilen soitettiin mukava pilari, muija oli kuulemma alasti mun takapihalla ja näki, mut. En vaan sattunu olemaan kotona. Varmaan nää samat tyypit ketkä soitti mulle joku ilta ja kyseli jotain hammashygieniasta keskellä yötä.

Ekaks vähän pekonia nassuun ja sit viski korkkaukseen.
Heittäkääs muuten joku baarisuosituskin. Ei jaksais aina mennä johkin armakseen tai onnelaan. Sen verta paskoja paikkoja nimittäin.

Olo on nyt sellainen, että saatan riipaista menestyksekkään humalatilan tänään.

Loistava päätös! Ettet tuntisi oloasi aivan yksinäiseksi, tulen riipaisemaan jatkosotatoveruuden henkisesti myös muutamat napanderit.

Heikkojen kotitaloudellisten suhteiden (lama ja en jaksanut käydä kaupassa) pakottamana lanseerasin itselleni Valkoien sheriffin, jallua ja maitoa. Hieman ehkä jouluinen jalo juoma, heti tuli lämmin tunne ja tarve heittää vaimo hankeen. Parempaa käyttöä tosin on juoda sheriffi sellaisenaan ja menestyä alkoholinihkeilijöiden seuran tupaantulijaiskemuissa. Raejuustonen on toki tervetullut lisäys rintamalle. :haart:

Moi!!

Otan keittoa. Vituttaa se, että olen niin sekasin. No, eikai siinä mitään :kippis1:

Vieläkin heikko olo ja päätä särkee. Alkaa nämä kokopäivänkankkuset vituttamaan.

Tulin vihdoin maistaneeksi tällaista siideri-nimistä litkua. Ilmeisesti jokin uutuustuote, koska aiemmat kokemukset ovat jääneet melkolailla vähiin. Maistuu vehkeeltä, mutta mitäpä sitä ei mies kakistelisi alas kun Jalikka on finito. Jatkanen kuitenkin oluen parissa.

eilen tuli otettuu, tänään on sellanen paska fiilis mahassa mutta yritän ny kuitenki kaataa tota kaljaa alas... en tiedä kyllä mikä vittu siinä on että mun on pakko joka helvetin viikonloppu ottaa viinaa vaikka ei tekis ees yhtää mielikää.

Back
Ylös Bottom