Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Rantauduin juuri laivalta. Promilleja taitaa olla vielä pari jäljellä ja hirveä menoviba päällä. Kukaan ei tahdo lähteä seuraksi kaupungille :itku:

Oisko kukaan pakkislainen lähdössä Turun suunnalle vetämään maistia tänään?

milkboy sanoi:
No voe helvata :eek: ilman tuota "liiallista" viinan läträystä aivan uskomaton juttu...nainen soitti, toi illanistujais juomaa ja harrasti seksiä...voi helvetti. "manaa itsensä alimpaan helvettiin"..ei siinä. Oispa itelläki tollasia kavereita.

No ei se nyt niin hienosti mennyt. -Katsos minä jouduin kuitenkin tarjoamaan osaan juomista. :lol2: Oikeesti: ei se meidän "kaveruus" ole ennenkään ihan platonista ollut. Ja vitutus threadissa on tullut aiheesta ja seuraamuksista kirjoitettua lisää... Mutta hauskaa oli.
----------
Eilen olikin kiva känni. Menin kysymään pokelta papereita... :david: Onneks riitti alkuillasta huumorintajua.

Vittu et tuntuu mukavalta vaihteeks olla kännis. Tää lievensi niin paljo paskaa mitä on tullu vahingos tietoon. Kuitenkaa ei oo mielestä mihinkää unohtunu, vaan tulee kyllä vielä eteen. :(
Nooh, jos olis kännis joka päivän 3vkoa eteenpäin ni vois helpottaa kaikki paska mitä on niskaa tullu.

8Balls sanoi:
Pistä replyä tähän threadiin jos oot juonut useamman kuin 2 saunaolutta.

Myönnä rehellisesti jos oot aivan Tuubat tai on tarkoitus olla illanpäälle.

Pelkkä 'Hep' riittää jos haluat ilmaista että olet humalassa, mutta mieluusti threadiin voi merkitä:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn
Itse tunnustan että olen juonut liikaa pirtua ja syystä tästä aloitan myös tämän threadin. :david:

OK, Olen tutkalla...

1. se rentouttaa
2. Finlandia kotituotteita
3. vrt 1.
4. elämästä
5. James dick

Mitä juotte/syötte ku tuutte kierokselta kotiin?

Itel tulee juotua 1l vettä ja evääksi matkal haen yleensä lätyn. TOIMII MUL!!!!!

8Balls sanoi:
Pistä replyä tähän threadiin jos oot juonut useamman kuin 2 saunaolutta.

Myönnä rehellisesti jos oot aivan Tuubat tai on tarkoitus olla illanpäälle.

Pelkkä 'Hep' riittää jos haluat ilmaista että olet humalassa, mutta mieluusti threadiin voi merkitä:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

Itse tunnustan että olen juonut liikaa pirtua ja syystä tästä aloitan myös tämän threadin. :david:
1. oli krapula
2. kaljaa
3. krapula oli
4. kaljaa juonu
5. toi varmaan---> :evil:

Hep hep kaljaa. :kippis1:

1. Teki mieli aamukaljaa
2. Karjalan kolmosta
3. Tekee vieläkin mieli kaljaa
4. Jos lähtis Manseen hengaileen ja tekee mieli taas kaljaa.
5. Googlettamalla se selviää...

1. Oli bileet
2. Vodkaa ja kaljaa
3. Vitutti ja teki mieli juoda paljon, aika sujuvasti meni kotona abt seiskalta
4. Ehkä siitä jota ei ole enää tarjolla
5. Canada

On taas semmonen juhannus mahassa ryyppäämisen jäljiltä että oksat pois. Olen käynyt tänä aamuna 6 kertaa paskalla ja loppua ei näy. Tänään täytyy ottaa uusiksi keitti-touhut.

Ennustan että olen tänään humalassa.

Tänään pitäisi kokeilla mielenkiintoista ratkaisua. Eli tarkoitus on (ainakin) yrittää juoda ns. sivistyneesti, eli pienessä humalassa olisi ihan mukava olla, mutta jos kerrankin joisi niin rauhallisesti, että ei tulisi sitä isoa känniä ja sitä kautta lähes kuolemalta tuntuvaa, aina niin ihanaa, krapulaa.

Saapa nähdä kuinka tuo suunnitelma onnistuu ;)

1. Syy miksi olet juonut

Kaksista yo-pippaloista hyvät pohjat, ei voi lopettaa :hyper:

2. Mitä olet juonut

Viiniä, samppanjaa, sidukkaa ja nyt menee joku ihme drinksu

3. Miksi olet juonut

Katso yköstä..

Kerranhan tässä vaan eletään!

5. Ja kuka tappoi Kennedy

No idea..

Edit: Jumitan koneella, pitäs päästä "alottelumestaan" eli Myyrmäkeen jollain ilmeellä täältä Idästä.. niin ja kuuntelen tietty Guntheria :D :rock:

Koko päivän ollut ihan tajuton krapula. Oksentamassa on saanut käydä vähän väliä. Ei ole pysynyt edes vesi sisällä. Kaikenlisäksi missasin kyseisestä syystä systän yo-juhlat. Prkl, kun yleensä ei ole mitään darraa ja nyt sitten iski ihan uskomattoman. Eikä kyllä tullut juotuakaan aivan älyttömästi..

Syönb kanaa ja röyhtäskelen. henkevii puhunu, eij kaksa enäö.. pitää kattoa huiomenna ihan uusin silmin

Back
Ylös Bottom