Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Perse, kaks päivää vedin, perjantaina oli ihan hyvät tumut, eilen vähän vaisu ilta, vitun kylmä, baarissa vitutti olla kun hirvee ryysis päällä, rahat loppui, päästiin kaverin kans loppuviunoihin käsiks kolmen tunnin Kuopion kaupungilla pyörimisen jälkeen, ja alotettiin uudet tumuttelut viiden aikaan aamulla. ja nyt tekis mieli ryyppäämään.

Otitteko taksia haukifile?

Meikä ajatteli et kerrankin säästyn siltä odotukselta ja lähdin puoli kahden aikaan baarista, vaan olipa kiva ylläri ku taksijono oli jo siinä vaiheessa 100m:n pituinen. Siinä sitä sit töröteltiin Kuopion torilla taksijonossa. Onnex sentään saatiin kyhättyä jonkinlainen kimppakyyti parin jonossa olevan kesken. Voin vaan kuvitella millainen se mittarijono on ollu neljän aikaan... huh :zzzz:

Iceman sanoi:
Otitteko taksia haukifile?

Meikä ajatteli et kerrankin säästyn siltä odotukselta ja lähdin puoli kahden aikaan baarista, vaan olipa kiva ylläri ku taksijono oli jo siinä vaiheessa 100m:n pituinen. Siinä sitä sit töröteltiin Kuopion torilla taksijonossa. Onnex sentään saatiin kyhättyä jonkinlainen kimppakyyti parin jonossa olevan kesken. Voin vaan kuvitella millainen se mittarijono on ollu neljän aikaan... huh :zzzz:

Ei otettu taksia, vaan käveltiin vielä nepaliin viiden aikaan aamuyöstä.. mut se taksijono oli kyl ihan mukavan oloinen siinä neljän aikaan ku lähdettiin torilta, ja viime vappuna jonotettiin mentiin juuri Kuopiossa puolen kolmen aikaan jonottamaan taksia ja päästiin viideltä kaverille...ja baarijonot oli taas ihan kauheet, onneks oli puikkarin listalla nimi...

Haukifile ja Iceman: ei Kuopiossa ole pakko jonottaa taksia kun vaan tietää systeemin miten sen saa nopeesti. Eilen lähdettiin baarista joskus 2 jälkeen ja siitä torille ostamaan evästä. Kun saatiin eväät niin noin 10 min kun olin jo taksin kyydissä.

Muuten kaikkissa paikoissa paitsi Introssa tuntui olevan pirun pitkät jonot sekä hirmu ryysis sisällä. Me lähdettin Amarillosta joskus 00.30 ja suoraan pääsi Introon sisään ja siellä oli mielyttävää olla kun ei mitään älytöntä ryysistä eikä jonottamista.

Tuo ilma olis kyllä saanut olla hieman parempi.....

japa sanoi:
Haukifile ja Iceman: ei Kuopiossa ole pakko jonottaa taksia kun vaan tietää systeemin miten sen saa nopeesti. Eilen lähdettiin baarista joskus 2 jälkeen ja siitä torille ostamaan evästä. Kun saatiin eväät niin noin 10 min kun olin jo taksin kyydissä.

Juu, kaverin kanssa on ollut tapana soittaa tyylikkäästi taksi siihen sokkarin eteen toiselle puolen toria, tosin ihan varmaks mee sanomaan olisivatko vappuna ihan heti saaneet ketään tulemaan..

Voi vittu!
Just tulin lentokentältä suoraan töihin, Thaimaassa tuli oltua tasan kuukausi ja viinanottoputki alkoi 31.3.2005 ja päättyi noin 12h sitten lentokoneessa. Krapulaa odotellessa... Päivät oltiin onneksi suht selvinpäin ja vain iltaisin ja öisin sitten isoa viinaa... :kippis1: :kuola:

Parin päivän putki taitaa tulla väkisinkin. Eilen vasta nautin ensimmäiset vappu oluet ja tänään jatkuu "juhla" kotona kalsarikännejä hakien.. :kippis1:

terveppä terve..eipä pahemmin tule kirjoteltua tänne mutta sitäkin enemmä luettua..oon meinaan aikas hiljanen tyyppi =) mutta tänäänpä tuli juotua anopin ja sen seuralaisen piikkiin ni on alkoholi pitoisuus veressä aika korkealla =) yleensä en juo mutta jos ny kerranki täys ikäsenä tarjotaan ni mikä ettei..eli hyvää kesää kaikille pakkotoiston lukijoille. on meinaan ihan v***n hyvä foorumi, toivottavasti ei tuu banaani saarille reissua ku ny vähän kirjottelen tässä =(

Vituu... rupesin siivoomaan ja ajattelin et jos hakisin sixarin kaveriks.. no mäyräkoira oli sit tietenki tarjouksessa joten sain puoleks siivottua ja nyt :kippis1:
...kele... on sitä alkoholisti ku ei kärsi kauppaan mennä vkonloppuna :D

Hyvää iltaa pakkislaisille!

Iceman sanoi:
Vituu... rupesin siivoomaan ja ajattelin et jos hakisin sixarin kaveriks.. no mäyräkoira oli sit tietenki tarjouksessa joten sain puoleks siivottua ja nyt :kippis1:
...kele... on sitä alkoholisti ku ei kärsi kauppaan mennä vkonloppuna :D

Hyvää iltaa pakkislaisille!

Joopajoo, sama homma. Siivoilen tässä ja kaljaa otan. Onneks olin sen verran viisas että ostin kaupasta vaan siksarin kaljaa, niin ei tuu ainakaan himassa otettua kauheesti. Tosin joutuu varmaan lähtee baariin koska toi siksari loppuu kesken.:)

Tulin tänään kaverin mökiltä himaan, pari yötä oltiin ja kaljaa ja viinaa kului aika isoja määriä. Vappuna tuli myös otettua pari päivää, ja nyt siis kolme päivää.

Viimeaikoina on kyllä tullu läträttyä viinan kanssa enemmän kun aikoihin. Mut on se vaan hauskaa :kippis1:

S0874 sanoi:
Viimeaikoina on kyllä tullu läträttyä viinan kanssa enemmän kun aikoihin. Mut on se vaan hauskaa :kippis1:

Hauskempaa kuin kyykkääminen.. Sanoi Hulkki mitä tahansa :D

hieman :offtopic: mut sivuaa sen verran aihetta että läväsen kysymyksen tänne..niin elikkä onko darrasta minkälaisia vaikutuksia treeniin?tai siis onko hyötyä mennä salille jos kevyt pöhnä painaa päälle?

Hape sanoi:
hieman :offtopic: mut sivuaa sen verran aihetta että läväsen kysymyksen tänne..niin elikkä onko darrasta minkälaisia vaikutuksia treeniin?tai siis onko hyötyä mennä salille jos kevyt pöhnä painaa päälle?

Ei helvetissä kannata mennä salille. Paljon hyödyllisempää on potea darra pois, eli syödä vaan ja ottaa rauhallisesti. Salille vasta kun olo on täysin normalisoitunut.

Kyllähän sitä jotkut sanoo ettei pikku pöhnä haittaa, mutta mun mielestä sellaiset puheet on silkkaa :anssi:

Pakko tulla tänne valittelemaan.

Piti eilen mennä vaan parille mutta en mä ole koskaan osannut sellaista tehdä niin pidemmän kaavan kautta sitten mentiin. Mutta aamulla olikin vähän outoa kun huomasin reidessä palovammoja. Outoa. Mutta vielä oudompaa oli löytää housut jääkaapista.
Vähän asiaa kelattuani tajusin että kotiin tullessa oli nälkä niin olin ruvennut väsäämään jauhelihamakarooneja, ja kaatanut sitten kiehuvat vedet jalalle. Päällä oli lempparihousut josta sitten oli sulanut kuviota pois niin olin kelannut että laitetaas housut jääkaappiin niin kuviot palautuu! olipa idea.

Vituttaa että housut meni, oli sitten niin mainiot ja hyvin istuvat housut... ja vituttaa, että jääkaappi tuoksahtaa baaritupakalle. Heh.
Huomaa lompakostakin että ollaan oltu baarissa, kauppaan mentiin sulaneet housut päällä ja ostettiin sitten mansikoita, ananas, mango, banaaneja, viinirypäleitä, omenoita, luumuja ja persikoita.
Kylläpäs nyt väsyttää. pitikö taas mennä tekemään tyhmyyksiä. Mutta kivaa oli silti. Ja ihan hyviä nää Espanjalaiset mansikat on :D

Naene sanoi:
Piti eilen mennä vaan parille mutta en mä ole koskaan osannut sellaista tehdä niin pidemmän kaavan kautta sitten mentiin. Mutta aamulla olikin vähän outoa kun huomasin reidessä palovammoja. Outoa. Mutta vielä oudompaa oli löytää housut jääkaapista.
Vähän asiaa kelattuani tajusin että kotiin tullessa oli nälkä niin olin ruvennut väsäämään jauhelihamakarooneja, ja kaatanut sitten kiehuvat vedet jalalle. Päällä oli lempparihousut josta sitten oli sulanut kuviota pois niin olin kelannut että laitetaas housut jääkaappiin niin kuviot palautuu! olipa idea.
Heh... ei vittu, sun jutut on sitten niin samantyylisiä kun mun äksällä. Viimeksi kaffella ollessa sai taas pudistella päätä ja naureskella vedet silmissä kun kuuntelee naisten logiikan hienouksia. En nyt sano sitä etteikö miehet tee tyhmiä juttuja, mutta sun tarinoista tuli mieleen sen säätämiset ja niissä on vielä vähemmän järkeä kuin sun touhuissa (miehen näkökulmasta). Tämmöset älyttömät jutut on just yksi asia sen luonteessa minkä takia pidän siitä edelleen. :(
Noh... onneksi tapaan sitä jatkossakin.

Proteos sanoi:
Heh... ei vittu, sun jutut on sitten niin samantyylisiä kun mun äksällä. Viimeksi kaffella ollessa sai taas pudistella päätä ja naureskella vedet silmissä kun kuuntelee naisten logiikan hienouksia. En nyt sano sitä etteikö miehet tee tyhmiä juttuja, mutta sun tarinoista tuli mieleen sen säätämiset ja niissä on vielä vähemmän järkeä kuin sun touhuissa (miehen näkökulmasta). Tämmöset älyttömät jutut on just yksi asia sen luonteessa minkä takia pidän siitä edelleen. :(
Noh... onneksi tapaan sitä jatkossakin.

heh... epäloogisuus on elämän suola. Kait. :D kippistä vaan eksälle :)

Kääk. Toista kertaa siis tänä vuonna menossa. Työpaikalla oli jonkinlaiset pippalot niin pitihän sinne tunkea. Lähinnä tuli boolia ja kaljaa juotua. On tää vaan hölömön hommaa. Nyt oon kotona ja syön jugurttia jotta olo olisi siedettävämpi aamulla. Tupakkia poltin varmaan 563 kappaletta, hyi helevetti. Duunikaveri häpäisi itsensä sönköttämällä ja oksentamalla pöydän alle (muut oli siinä vaiheessa kohtuullisen selviä), hyi vitt* miten noloa! Oli ehkä hieman kiusallista... Vois vähän yrittää hallita tuota juomistaan ettei tuohon naurettavaan pisteeseen menisi, varmaan aika paljon laski tyypin pisteitä tuo tempaus muitten duunikamujen silmissä, sattuu olemaan kyseinen oksentelija siis harjoittelijana nyt... No, eipähän tuo mulle kuulu. Jööh, eikun nukkumaan. Toivottavasti ei ole ihan tosi ällö olo aamulla.

Pitikö taas ryypätä niin paljon... oon vielä hereillä niin saan soitettua eiliseen baariin josko mun lompakko olisi vielä siellä. :lol2:

Menin sitten vielä kaverille yöksi, olin niin väsynyt ja humalatilassa etten huomannut että kaverilta murtui jalka. Hops. "heihei, tyttö, auta, multa meni jalka rikki". Joojoo olin sanonut kuulemma ja käynyt nukkumaan. Nukuin läpi ambulanssit ja kaikki, heräsin vasta ja kamu oli palannut sairaalasta. Mä vaan katselin että hei ei sulla eilen ollut kipsiä tossa. Olin nukkunut senkin läpi että sen kaverit oli tullut ravistelemaan hereille että hei lähdetään nyt sairaalaan... ehei. Mainiot unenlahjat.

Pitäis käydä sen kaverin puolesta varmaan kaupassa kun ei se kykene liikkumaan... mutta kun lompakko hävisi baariin niin on vähän vaikea saada mistään ostettua mitään ilman rahaa :P

voe elämä. Ja nyt pitäis lukea niin että aivot sauhuu mutta kun on pää täynnä tyhjää.

Back
Ylös Bottom