Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Voi kerpele, heräsin just ja aivan järkyttävä hedari.
Oli pakko ottaa tasottava ja taas on meininki päällä.
Huomenna klo.8 lähtö lätkän MM-kisoihin, joten taidanpa selvitä vasta kun tulen takaisin Suomeen :D

Jos telkkarissa näkyy Suomalainen jolla on vankikarkurin asu, enkelin siivet ja pirunsarvet niin se olen sitten minä... nyt meen Rillaa :kuola:

Hyi vittu mikä olo..Taas tuli otettua keittoa enemmän kuin tarpeeksi.

Tbm sanoi:
Hyi vittu mikä olo..Taas tuli otettua keittoa enemmän kuin tarpeeksi.

Jos olet 21-vuotias kuten käyttäjätiedoissasi lukee niin ei pitäisi kunto loppua mistään vappusimoista! Vasta kun olet ryypännyt aktiivisesti tuollaiset 15 vuotta niin sitten ehkä alkaa menemään ns. itkuviinan puolelle eli ei tuu enää iloista nousuhumalaa vaan on se "hyi"-olo koko ajan.

Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä, toinenkin tie on olemassa ja se jopa edesauttaa säännöllistä treenaamista. :)

P.S. Ja tämä ei ole tosiaankaan keljuilua, tiedän miltä ankara krapula tuntuu ja yleensä siinä vaiheessa paatuneinkin pullon kallistaja kuvittelee lopettavansa ryyppäämisen.

Joo, potkikaa vaan maassa makaavaa. :D Mä en yleensä harrasta tätä krapulaa, mutta se tulee sitten pari kertaa vuodessa voimia keränneenä oikein kunnolla. :whip:

örrinmörrin... voi perkele ku ei saa nukutuksikaan ku pyörii päässä... muutenki paskamaku jäi suuhun tosta vapusta.... nnnoh, paskareissu mut tulipahan tehtyä...

:david: :arvi:

Olipas tylsä vappu... No, eipä tullu juotu kauheesti. Heräsin 7 aikaa aamulla kattomaan moottoripyöräilyn ja olin tullu 3 aikaa kottii... vähän väsyttää, mut tärkein on, et ei oo krapulaa

olipa viikonloppu... Lauantai aamuna heräsin putkasta, perjantaina tuli mäikättyä jonkun kanssa keskustassa ja poliisit nappas talteen! sitten eilen hirveä krapula joka alkoi helpottaa ilta yhdeksän maissa!

Valtakunta krapulaseksistä ja kebabista!!!

Näin vapun kunniaksi tuli sitten juotua pitkästä aikaa reilummin ja sen kyllä huomaa. Olo on aika hönö, mutta onneksi pahin olotila on jo takanapäin.

Eiköhän tuossa ollut sitten useamman kuukauden juonnit samassa.

Eilen ryyppäsin pitkästä aikaa kun sika, mm. muisti meni.

Tänään OLI krapula, mutta se lähti punaviinipullon sekä jaloviinan avustuksella.

Hyvää vappua itse kullekin...

Tänään känni päälle naisseurassa, mikäs sen mukavampaa :)

Back
Ylös Bottom