Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Metanolissa ei näy liekkiä juuri ollenkaan ja etanolissa on sininen. Hyi kun tulee väristyksiä, joskus kanssa tullut opiskeluaikoina keitettyä vessanpytyllä tuota, semmosen keittolevyn kanssa ja oli ihan kunnon pannu tuota varten, sitten aktiivihiiltä sekaan, hrrrrrr aika järkkyä oli.
Silloin tuli muotiin, turkinpippuria pulloon ja astianpesukoneeseen. Silti oli järkkyä ainetta.

Meillä oli sellanen pähee kattila, josta lähti putki. Tän putken sisällä oli vielä toinen putki ja tässä päälimmäisessä putkessa kulki vesi jäähdyttämässä. Oli kyllä ihan vitun järkkykamaa toi..vieläki tulee melkein pahaolo, ku haistaa jotain vähänki saman hajusta. Haisi koko rappu ihan ponulle, ku alettiin keittelee :-DD

Nonni, menipä reissu nyt vähän pidemmäksi ku alunperin luulin. Mäyriksen tosiaa silloin perjantaina hain... Tulin vasta äsken kotiin. Kauhia känni vieläki päällä. Melkeen kaikkea mahdollista tuli viikonloppuna kokeiltua... Paitsi eläimiä ja sukulaisia.:D

Piti mennä emännän kanssa katsomaan Harry Potter elokuvissa, mutta leffan jälkipuinti venyikin sitten pitkälle aamuyöhön erinäisissä kapakoissa. Eniten vituttaa että piti mennä rahoittamaan eräänkin pintaliitopaikan omistajaa ostelemalla ylikalliita juomia...

Mikähän siinä muuten on, että baareihin saa uppoamaan vuosi vuodelta enemmän rahaa, vaikka juomia kuluu vähemmän? Lukioaikoina sai sadalla markalla hyvät pohjat ja baarissakin pari. Nyt menee äkkiä kuusinkertainen määrä hilloa vaikka kotiin tulee lähdettyä kauan ennen valomerkkiä.

Vieläkin keikuttaa, outoa.

Kiva istua tässä toinen jalka valmiina vessassa laattaa odotelllessa. :urjo:

Ei enääikinä kaikkea sekaisin, perkele kaljalinjalla piti olla, mutta tuli otettua kaikkea mitä löytyi ja krapula on sen mukainen..

Sikareita tuli näköjään polteltua aika iso kasa ja suussa on sellanen tuhkis fiilis..

Olipa Qstock, juomista ja minä...:love::haart:
Oli ihan helvetin hauska viikonloppu, 2 päivää putkeen tuli otettua ettei edes kerennyt välillä täysin selvitä ja krapulasta ei tietoakaan....
Hyvin meni loppuillasta Oulun keskustassa ravatessa:kippis1:

Joo, oon tääs vähän päissäni ja kuuntelen Rihannan Umbrellaa! :D

:lol2::lol2: aika paha.

Mitäs luokkaa porukoilla menee rahaa viinaan viikonloppuisin?

itse laskin tälle vkl:lle noin 200e:hyper::hyper::hyper:

ja sitten pistäkää vielä parhaita kännirepliikkejä.

eilen: "Vittu tänään mennään juomaan! eikun perkele, mehän ollaan jo..."

:lol2::lol2: aika paha.

Mitäs luokkaa porukoilla menee rahaa viinaan viikonloppuisin?

itse laskin tälle vkl:lle noin 200e:hyper::hyper::hyper:

Jaa, että pelkästään viikonloppusin? ;):D No mut normaalist menee joku 50 - 100€ ainakii mulla.

nyt mä kuolen.
helvetin qstock ja ilmainen viina

Lavvantai meni wanhalla kaavalla eli loppuun asti, filmi pimeäksi. Rahaa paloi arviolta 100-200euroa, ei uskalla katsoa sen tarkemmin tilihistoriaa. Huomaa muuten, että lauantain treenistä palautuminen on huomattavan hidasta, vieläkin paikat jumissa.

Back
Ylös Bottom