Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
No olishan tuota massikkaa löytyny lähes neljäsataa, muttei ollut tarkoituksena käyttää kauheesti :P menee vaan baariin rahat jos sinne toista sataa lyö per käynti

No nii viimene lomapäivä menossa ja sen kunniaks pienet naksut :kippis1: maanantaina sit naama turvoksissa töihin :thumbs:

Kuolema tulee. Mun elimistössä on jotain häikkää, laattaaminen alkaa vasta illalla. Enkä edes vetänyt övereitä. En näköjään kestä alkoholia, vielä kun oppis olemaan ilman.

Ja mun pitää selvitä nopeesti kun pitää kohta lähteä poikaystävän luokse :jahas: vaikka onnistuisin muuten esittämään selvää niin sen huumekoiranenä nuuhkii mua ja se huomaa mun violetin kielen kun sitä punkeroista meni koko pullo :whip:

Ja mun pitää selvitä nopeesti kun pitää kohta lähteä poikaystävän luokse :jahas: vaikka onnistuisin muuten esittämään selvää niin sen huumekoiranenä nuuhkii mua ja se huomaa mun violetin kielen kun sitä punkeroista meni koko pullo :whip:

Muista pestä myös hampaat, kun halvoissa viineissä on se ongelma, että ne kielen lisäksi värjää myös hampaat ;).

Miksi se haittaa että olet juonut sitä punkeroista?

Ja kotiin tuli jäätyä sittenkin, eipähän mene rahaa. :)

Tässä on pieni ongelma, satuin ostamaan veli venäläiseltä hieman viinaa. Vitullako metanolin erottaa etanolista?

Back
Ylös Bottom