Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
REDBULL - naisia tuli tänne kylään!
en tajua kuka saa jotai redbull naisia kylään tänne!
koskaan kuullukkaan moisesta, että voisi naisia soittaaa kemuihin!
mä sanoin niille etttä on aionakin 40 tyyppiä tulossa mun bileisiin sit ne redbull
naiset meni ja täytti jääkaapin redbullilla :D:D MITÄ VITTUA?!
hahaha ei mua haittaa onpaaha krapula juomat huomisellle :david:

Hohoho, lähtihän se eilenkin (taas) käsistä. Piti lähteä DBTL:ään "parille" ja katselemaan meininkiä. Saldo oli kuitenkin viinaa, naisia ja tappiin asti baarissa. :lol2:

Tänään "palautellaan" ja huomenna uusiksi. Mutta eikös se niin mene, että kesällä saa ottaa?

Aivan hirvee krapula, ja jatkuu vieläkin :E. Kaiken kaikkiaan meni ihan vituiks koko reissu ja laatta lens, jos sitä vaikka opettelis juomaan :jahas:.

Viimekesänä tullut viimeeksi otettua, nyt tänään herätessä sitten tuli mieleen taas, eli tänään tissutellaan kalsarikännejä. Se hyvä tuossa, että ei tarvitse jääkaappia täyteen ostaa viinaksia, kun harvemmin ottaa.

Jaa-a. Jos sitä huomenna harkitsis muutaman oluen ja ehkä baariin naisenkin toivossa... :p Viimeksi join viime perjantaina ja överiksihän se meni... Tai no mitäpä Pakkislainen pienestä rapulasta valittaa, ei ollu kuin huono olo ja aluksi päätä särki aamusta :)

Koko vuosi tähän mennessä juomatta, ei tipan tippaa mitään alkoholipitoista. Eihän tässä ole enää kuin reilu 5kk niin pääsee juomaan. :)

mikskäs vielä niin kauan?

Tein itselleni uudenvuodenlupauksen, että olen tämän vuoden juomatta. Ei sen kummempaa syytä, mutta ajattelin kokeilla ihan omaksi iloksi ja salinkin takia kokeilla. Eipähän mene viikonloput krapulassa maatessa. Saa nähä kun ensimmäistä kertaa ensivuoden puolella vuoden tauon jälkeen juo, että miten humalaan sitä menee ja minkälainen krapula tulee. Vähän pelottaa tuo krapula :)

Mäyris oli ihan pakko käydä hakemassa. Olkapää sen verran kipeänä tällä hetkellä, ettei viikonloppuna muutenkaan olisi salille päässyt. Joten siitä sai hyvän syyn lähteä kavereiden kanssa radalle....:D

Treeni meni tänään niin hyvin, että perseillään siitä se hyöty vetämällä tänään känni. Näin meillä.:kippis1:

Kesäloma alko ja nyt tallinnan tuliasii tuhotaa oikein urakalla:kippis1: ja pommiradio soi :rock:

Sama juttu paitsi pommiradio ei soi, enkä juo urakalla :)

no tulihan tuota baareja kierrettyä.. yhteensä 3 =O tulos: 8 egee haulikolla ammutusta horosta (esitys vaa :F), kännin pysyminen ja tanssit mukavan blondin kanssa... Joka valitettavasti loppui "kiitti tanssista" -tyyliin x(

Ja rahaa meni ainaki kolmekymppiä :(

no tulihan tuota baareja kierrettyä.. yhteensä 3 =O tulos: 8 egee haulikolla ammutusta horosta (esitys vaa :F), kännin pysyminen ja tanssit mukavan blondin kanssa... Joka valitettavasti loppui "kiitti tanssista" -tyyliin x(

Ja rahaa meni ainaki kolmekymppiä :(

Kolmekymppiä on vielä halpa baarireissuksi.

Kun olet kunnolla rahoissaan lähtiessäsi, niin se visa alkaa vinkumaan ja rahaa palaa toista sataa.

Ei sillä että omakohtaista kokemusta olisi.:rolleyes:

Back
Ylös Bottom