Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vlopun ensimmasia maistellaan ja loman viimeset illat lahtee liikkeelle. :itku:
Koemaistossa tama uusi rekorderligin "hittituote" mansikka-lime, on kylla niin makeaa kuraa. onneksi tuli vaan yks naita otettua.

Huomenna on yhden lapsuudenystävän polttarit, kävin ostamassa saunajuomaksi pullon punkkua. Myyjä kysyi paperit! Kiitin kohteliaasti.

Eikö olekin muuten hauskaa, miten kierrekorkkinen Villa Anna (5,90,-) on ihan helvetin hyvää? Minusta on.

Ultille tiedoksi, että Carlo Rossi -punaviini on myös noiden halpispunkkujen eliittiä.

Tosta nimestä en sitten taas mene valalle. Tosin kaverithan tota on joskus juoneet...

Hain duunimatkalla alkosta Cutty Sark viskipullon, sitä maistelen tässä.. Ensimmäinen lasillinen (jäillä) ainakin maistunut hyvälle.

Halvoista viineistä mulle uppoo parhaiten Cono Sur, alle 6 € pullo.

Kolmatta päivää ryyppään, mutta nyt pitää tulla vähän stoppia, ku töitäkii ois pitkästä aikaa. Tänää vielä vähä Jim Beamia kurkusta alas.:kippis1:

Eilen illanistujaiset ja Stellan-keikka: vaalea sangria ja lonkero maistuivat... Pidän ihmeenä, en juonut illan aikana yhtään olutta. Lonkero maistui pitkästä aikaa niin raikkaalta...

Jep, tänään oli treenipäivä... iltaan venyi kyllä salillemeno...

Eilen illanistujaiset ja Stellan-keikka: vaalea sangria ja lonkero maistuivat... Pidän ihmeenä, en juonut illan aikana yhtään olutta. Lonkero maistui pitkästä aikaa niin raikkaalta...

Jep, tänään oli treenipäivä... iltaan venyi kyllä salillemeno...

Millaista tulevaa yötä odotat? Rauhallinen uni tavoitteena?:rolleyes:

Taas mentiin ja jo kolmatta vkl putkeen (viikot toki höperehdin vanhana selvinpäin)
ja tämän päivän saldo näyttää 1 puteli punkkua + 7 putelia A-olutta + joku 2 vodka (kotitekoista) drinksua = kännissä kuin käki.

Huomenna tuntuu pahalta.
editti: ei hemmetti nythän on jo aamu, tuli pidettyä jatkoja ja äsken vasta vieraat lähti joten oletin että kello olisi jotain 5.

Oon kaverin luona, 220km kotoa. Hänen isänsä teki mulle viinapaukkuja, laattasin komeasti kolmelle matolle, hänen isoveljensä siivos ne, kiitos sille! Ja minä jatkoin juomista puol kasi, ja jatkoin smirnoffia viinalla. Puolen päivän aikaan pitääs lähtee linkillä kotiin.

No niin, olinpa taas viihteellä ja loppuillasta tarttu mukaan virolainen mopojätkä. On se viddumaista sönköttää enklantia koko ilta ja joka toinen sana mulla on suomea ja toisella eestikieltä.

Rahaa meni mutta kyllä me se saatanan talvisota voitettiin edelleen ;)

hyvä eesti!

Perjantaina kävin Kouvolassa morjestamassa kaveria, Amarillossa oltiin ja kuppi maistui. Eilinen oli täynnä aika hirveä, oottelin josko kuolema korjais. Tänään närästää vielkäki. :|

pakko ottaa tänään. eli juhannusta juhlin jo tänään. loppuviikosta ois töitä niin parempi juoda nyt että ei vaan mene kankkusessa töihin. kymmenisen kaljaa juotuna. jei

Back
Ylös Bottom