Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Rahat loppu kesken pubi-illan. Naistakin ois saanu jos ei ois näin nirso. Krapula on huomattavasti lievempi kuin mitä odotin. Luulisin muistavani kaiken. Kännykkä on tarkastettu. Ei avautumissoittoja eikä viestejä.

hävytön humala eilen päällä ja siitä seurasi pahin krapula sitten uudenvuoden..

ja kyllä 5) Oswaldin siskon adoptio poika tappoi JFK:n ja minä lähetin kännissä txt-viestin

:urjo:

Kossun, Tapion ja Ilveksen sekä olusien jälkeen ei suuria muistikuvia mutta kyllä baarissakin on kivaa ollunna. Vielä ei sentään oo krapula iskeny...:kippis1:

Mun ja Mölliskön tuparit oli menestys :hyper: taksikuski kysy 3 kertaa Mölstyltä aikooko se oksentaa... ei oksentanu :thumbs: vitttuuuu ollaan päissääään :kippis1:

Mie eksyin vielä mestaan ku lähitte :D Tuli juotua perjantaina illalla ja lauantaina heti aamulla nousuun.. Ei kerenny ees humala laskeutua missään vaiheessa. ihme kyllä ei oo rapulaa, hirviän laiska olo vaan. Tulipa pelleiltyä niin pahasti, että ei vihtis tänne naputella. :lol2:

:kippis1:

Nyt pari viikkoa taas selvinpäin :rock:

Jaahas, rantautu sit itse darude aka Ville Virtanen tänne pohjois-Islantiin perjantaina. Jä päissähän sitä oltiin, tosin ei kovin paljoa. Mahtavan keikan Ville heitti ja juttelin sit viel jälkeenpäin:worship: Ja sain nimmarin *teini*

Kaveri sai ihan yllättäen puukosta perjantaina. Ehkä paskin ryyppyreissu ikinä. Kaiken maailman hulluja sitä onkin liikenteessä, mutta tänään juon vielä kunnolla, saatana :curs:...

Kuis Mahoneyllä meni?

Ei pysty tänään...Liian pahat morkkikset. Eipä siitä muutenkaan ole paljon kerrottavaa. Tykkäsin seksin sijaan tilittää omasta elämästä ventovieraalle. Ja mun syvälliset:rolleyes: pointit viuhu sen pään yli komeesti. Ei näin...ehkä juhannuksena uus yritys. Kyl ne munat kasvaa siihen mennessä...pakko uskoa siihen.

Pienet kupit :kippis1: iha vitu kovas kännis ollaa tänää

Juuust pääsin pois putkasta. Ei mitään tietoo miten oon sinne joutunu. Sen kyllä muistan että koko vitun matkan politsai autossa pyysin että eikö nyt vois heittää mua vaan kotiin kun kumminkin se on ihan tossa vieressä. Eivät ees uskoneet selitystä että on ollu ihan vitun kova työviikko takana ja sen takia sammuin johonki, en tiedä minne. Yhes baaris sentään uskoivat tuon.

Nii ja puhalsin 2,3 laitoksella. Ei tullut ees enkkoi prkl.

Krapulaa ei ole kun vielä oon niin känäs.

En kyllä ymmärrä tuota niitten politiikkaa että mieluummin vie putkaan kun kotia. Kun ymmärtääkseni kumminkin pystyin ihan normi settii heittään niitten kaa ja "vaikutin" selväpäiseltä. Mut ei siin mitään on se parempi ettei jossain ojassa nukkun.

Ja oli muuten hyvän näkönen mimmi siel laitoksel. Täytyy varmaan tänäänki mennä sinne että saa sen numeron xD

EDIT: Hah.. ja kaverit iski jotkut ysikymppiset muijat ja on sile yötä.. noh oon tietenkin vaan kateellinen ja siks naurattaa.

kohta sitten jollekin aikuistumiskurssille jookos? Puhallusenkkojen hakeminen putkareissun jälkeen:confused: Mä ainakin oisin häpeissäni sun tilanteessa.

Otetaanpa kumminkin asia huumorilla eikä ruveta moralisoimaan...

Kalsarikännit. Vaimo ja lapset pois kotoa. Ihana rauha. Ah. :haart:

Komppaan edelläolevaa, paitsi että otan perseet. :D

Tänään repee.....:kippis1:

Yks Kozel odottaa kaapissa:david:
ääh mä en taida olla ryyppymiehiä, tai ei sitä tiedä josse rommi maittaa muutaman viikon päästä hondurasissa:kuola:

aattelin että jos nelisen paukkua jois ja kolme kaljaa elokuvia katsellessa.
on muuten tuo gini hirveän makusta. ihan tervalle haisee tai jollekkii männylle :D

Back
Ylös Bottom