Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Sain tuossa 51 pikkupulloa erinäisiä alkoholijuomia (konjakkia, viskiä, ym.) ja muutamat on hieman haihtuneet. Tuli mieleen, että onko odotettavissa mahan sekasin menoa, vai onko nuo vielä ihan "priimaa".:D

Jahas... se on nyt kunnon :kippis1: meneillään. Oon alottelupaikassa, ja kohta varsinaisiin pikkujoulubileisiin :rock:

Olipa kiva ilta eilen... :) Kaverin kanssa ensiksi saunomista & kaljoittelua alkuillasta kämpillä hyvää musaa kuunnellen, sieltä eräisiin kotibileisiin josta matka jatkui kaverin kämpille, reitin varrelta poimittiin mukaan pari muijaa. ;)
Aamulla mitä loistavin olo, krapulaa ei yhtään ja muutenkin hyvä fiilis jäi koko illasta :kippis1:

tää on oikeesti iha uutta... viime perjantaina meikä veti semmoset maailmanlopun tuubat että vieläki on "vittu en juo enää koskaan" olo....
joo... lähempä koiran kans lenkille....huh.. oon hullu..

Dodii, nyt on uuteen vuoteen asti joka viikonlopulle sovittu jotain kekkereitä ja koiran hautajaisia. Eipä siinä mitään, ne krapulat on vain kestettävä :D.

Dodii, nyt on uuteen vuoteen asti joka viikonlopulle sovittu jotain kekkereitä ja koiran hautajaisia. Eipä siinä mitään, ne krapulat on vain kestettävä :D.

no ei ihmekään, että sä aloit kauhistelemaan sitä tammikuista laivareissua. kestä vaan sekin retki kuin mies, kun kerran oot menny noita ristiäisiä itelles haalimaan. :lol2: me muut sentään vietetään joulukuu asiallisesti, eikä olla juoksemassa alkoholin perässä ihan joka viikonloppu. <- tulkitkoon tuon nyt sitten itse kukakin miten tahtoo. ;)

Aijai kun on pää kipiä. Tuli vingutettua korttia Helzingin yöelämässä. Kuin paljon se jää nähtäväksi. Pelottaa ajatuskin.

Toivotaan vielä ettei naapurit ottanut pahakseen kun baarin jälkeen piti vielä luukuttaa Napalm Deathia aamuun saakka. Uups.

no ei ihmekään, että sä aloit kauhistelemaan sitä tammikuista laivareissua. kestä vaan sekin retki kuin mies, kun kerran oot menny noita ristiäisiä itelles haalimaan. :lol2: me muut sentään vietetään joulukuu asiallisesti, eikä olla juoksemassa alkoholin perässä ihan joka viikonloppu. <- tulkitkoon tuon nyt sitten itse kukakin miten tahtoo. ;)

Nojuu, kyllähän ne on kestettävä. Katsotaan mihin väliin se reissu putoaa, jos putoaa. Olen kuitenkin ollut kohtuu kiltisti viime laivareissusta asti, joten joulukuun hömpöttelyt suon itselleni. :kippis1:

Enkä mä näitä haali, mut on pakotettu :D.

Nää juomattajättämispäätöset on parhaita:D

Eipä tullu juotua eilen, onneks. Kuitenki piti käyä neljä akkaa hakemasta baarista yöllä ja viideltä pääs vasta nukkuun:jahas:

Eilen tuli maisteltua ensimmäistä kertaa sitten marraskuun 1. päivän jälkeen. Uutena vuotena seuraavan kerran (ehkä) 6 Ölviä, 2 siideriä ja yksi lonkku meni kurkusta alas. Erittäin mystistä oli, että löysin vain 5 tyhjää Olvi-pulloa. :jahas:

Kotona olin 3.50, eli ihan OK reissu. Söin myös eksoottisinta makaroonia ikinä: vettä, raketti spagettia ja kaikkia mausteita. Siis ihan kaikkea. Se oli karmaisevinta evästä ikinä. Selvin päin syötynä olisi varmaan teholla.

Väsyttää.

Tulipa taas pitkästä aikaa otettua:kippis1: Nyt on hirviä olo ja pitäs kokeisiin lukea ja väsyttää ja vituttaa. Ja vituttaa vielä lisää kun tietää että huomennakin on vielä paska olo jne:urjo: Masentavaaa:jahas:

Sama täällä hiki pinnassa toista päivää vielä, 2kk viinaton putki sai perjantaina astua sivuun. Eniten tässä olotilassa harmittaa kun ei pysty syömään oikeen mitään niin menee koko viikon reenit ihan hukkaan.

Näköjään tätä dokailuakin pitäisi tasaisin väliajoin treenata että kunto nousis sille päivän jälkeiselle.

Back
Ylös Bottom