Pullonpohjien tyhjennyspäivä. Huomenna voi olla melko paha olo.
Nooh, miten meni? Tyhjenikö pullot ja saiko vapinat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pullonpohjien tyhjennyspäivä. Huomenna voi olla melko paha olo.
Kysymys kuuluukin. Oletko ollut maksimikännien vetäjä, mutta oppinut nauttimaan "pienistä ja sievistä" ajan kuluessa ja kuinka tässä onnistuit?.
Itsellä pari viime reissua tullut alusta loppuun vedettyä baarissa niin voin sanoa että lompakkokaan EI ole kiitellyt aamulla. Viime reissulla meni 150€ ja sitä edeltävänä 300€, ei huono yhden illan setistä "paikallisissa". Ei sillä että tässä vararikkoon joutuisi mutta kyllä nuo rahat voisi järkevämminkin käyttääNuorempana se oli vodkapullo huuleen ennenkuin alettiin ryyppäämään. Nykyisin mielummin kevyttä lipittelyä ettei vain tule krapulaa, ihan kammo nykyisiä ikääntymisen vahvistamia kohmaloita kohtaa.
Metodeja:
- kunnon safka ennen
- kokoajan jotain naposteltavaa
- vettä aina välissä
- kalliimmat juomat
Tosin en koskaan ryyppää baarissa.
Kyllä edelleen tulee oltua yli 15 vuoden ”uran” jälkeen aikamoisessa tuubassa yleensä loppuillasta. Se tulee nykyään helpommin kuin nuorempana. Säännöllisen epäsäännöllisesti myös vatsan sisältö tulee yöllä yläkautta ulos.Prkl. Alkanut vituttamaan kun melko useasti tulee vedettyä kännit vähän liian pitkälle ja loppuillasta mies on kuin veltto vieteriukko.
Ei tässä enää mitään ihan teinejä olla joten ei ainakaan "yllätyksenä" tule että jos imuroi kaiken viinan mitä eteen laitetaan ja shotit päälle että loppuillasta voi promillet olla jo aika korkealla.
Jotenkin kun tonne radalle lähtee niin se vaan on hirmusen hauskaa vetää kunnon kännit, pienessä sievässä aina jää jotain uupumaan .
Kysymys kuuluukin. Oletko ollut maksimikännien vetäjä, mutta oppinut nauttimaan "pienistä ja sievistä" ajan kuluessa ja kuinka tässä onnistuit?.
Reilu 10 vuotta sitten, kun pääsi baariin niin jossain vaiheessa sitä kompuroi menemään ja jalat oli spagettia, mutta nykyään vaikka tunkis pään saaviin ja jois sen tyhjäks niin ihan hyvin pystyy operoimaan Vähän vituttaa, että en pysty nauttimaan noista pienistä ja sievistä. Muutaman oluen kun nauttii, niin sitä taas muistaa miltä se nousuhumala tuntuu ja sen jälkeen onkin latu auki.. Nyt saunaan!Prkl. Alkanut vituttamaan kun melko useasti tulee vedettyä kännit vähän liian pitkälle ja loppuillasta mies on kuin veltto vieteriukko.
Ei tässä enää mitään ihan teinejä olla joten ei ainakaan "yllätyksenä" tule että jos imuroi kaiken viinan mitä eteen laitetaan ja shotit päälle että loppuillasta voi promillet olla jo aika korkealla.
Jotenkin kun tonne radalle lähtee niin se vaan on hirmusen hauskaa vetää kunnon kännit, pienessä sievässä aina jää jotain uupumaan .
Mun paras kaveri kuoli elokuussa siitä meni kaks viikkoa ni isoveli kuoli. Mä olen tainnut ryypiskellä viime aikoina vähän turhan paljon.
Viina "auttaa", mutta ei ole ratkaisu. Olen käyttänyt samaa lääkettä omissa (toisenlaisissa) vaikeuksissani paljon, joten tiedän mistä puhun. Jos haluat jutella, laita viestiä ukko.hakkarainen@gmail.comMun paras kaveri kuoli elokuussa siitä meni kaks viikkoa ni isoveli kuoli. Mä olen tainnut ryypiskellä viime aikoina vähän turhan paljon.