Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli syötyä niin paljo ettei saunakaljakaan maistunu. Jos yks gin tonicci yömyssyks.

IMG_20221203_214058_copy_1500x2000.jpg
 
Nappasin eilen kaksi pientä konjakkia.

Tänään mennyt kaksi kaljaa ja pullo port-viiniä eikä krapula vieläkään hellittänyt.
 
laatu juoma tuo edellä mainirru fernet ja viellä parempi on unicum.
Nyt nautittu pitkän tauon jälkeen ja kun on tylsää Talisker port ruighe sekä Macallan 1998.
 
Ananaslonkero tarvinnee testata. Joskus tuli blandiksena käytettyä ananas light -limua pahanmakuisen viinan kanssa (kun mikään muu blandis ei peittänyt makua) ja näin heti +20v. myöhemmin voisi kuvitella ananas lightia maistavansa uudelleen. Ananas muutoin kyllä toimii.

Lasissa siideriä vaihteeksi. Pitäisi keksiä käyttökohde lahjakortille pitkäripaiseen. Viskiä voisi ostaa, jotain savuista hyvää, mutta tuo kortille ladattu 50e tuskin riittää... Lagavulin 16v. Pedro Ximénez omaan makuun parhaimpia ja muut sherrytynnyrissä olleet aina toimivia.
 
Mummon baarikaapista löyty korkkaamaton Chivas pullo. Mummon edesmennyt mies kuoli -97 ja tarina ei kerro millon osti pullon. Melko pehmeä maultaan 👌
 

Liitteet

  • IMG_20230324_175349_copy_1500x2000.jpg
    IMG_20230324_175349_copy_1500x2000.jpg
    131 KB · Katsottu: 104
Aloitin tossa kaljan kippaamisen ja ajattelin kattoa pari hupileffaa. Mutta voi vittu nä Hot Shot 1&2 on jopa kännissä ihan hirveetä paskaa, uskallanko mä ikinä enää kattoa niitä Alaston Ase leffoja? Jos neki on oikeesti näin tyhmiä.
 
Aloitin tossa kaljan kippaamisen ja ajattelin kattoa pari hupileffaa. Mutta voi vittu nä Hot Shot 1&2 on jopa kännissä ihan hirveetä paskaa, uskallanko mä ikinä enää kattoa niitä Alaston Ase leffoja? Jos neki on oikeesti näin tyhmiä.

En ole koskaan jaksanut tuommoisia enempää kuin 5 min, mukaan luettuna alastomat aseet.


Yksi siideri ja yksi olut, olen aika tillintallin.
 
Aloitin tossa kaljan kippaamisen ja ajattelin kattoa pari hupileffaa. Mutta voi vittu nä Hot Shot 1&2 on jopa kännissä ihan hirveetä paskaa, uskallanko mä ikinä enää kattoa niitä Alaston Ase leffoja? Jos neki on oikeesti näin tyhmiä.
Top Secret oli tuossa kategoriassa muistaakseni siedettävimmästä päästä
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom