Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jos nämä ja sitten matkaan. Kello onkin vasta 20:00 20161130_195044.jpg

Semmonen eväs että joko tykkää tai vihaa. Monta kuvotusta saatu aikaan tarjotulla paukulla :D
Joo, ensikosketus oli siihen itselläkin baarissa joskus ehkä just täysi-ikäisenä, kun frendi tuon shotin, että maistapa tästä. Taisin olla vaan jo sen verran hutikassa, ettei ymmärtänyt edes nyrpistellä.

Nykyään kyllä tykkään suuresta osasta katkeroja, tyyliin Ferra, Unicum, Averna jne. Onhan niitäkin sit melkoisia myrkkyjä olemassa, mutta harvemmin kai täällä edes saatavilla. Mieluummin noita kuin jotain pirun mustikkashotteja.

muoks. naisvartalolta voisin nauttia mustikkashotinkin. Ainut poikkeus.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
En osaa kuvtellakaan, että Fernettiä normaalidokaamiseen käyttäisin. Aamulla jatkuvaan dokaamisen pahan olon selättämiseen sen sijaan on top-drinkki, jos on "pakko" jatkaa!

Miten vitussa Fernet edistää pahan olon selättämistä? :D Siihen on kyllä paljon parempiakin etanoliliuoksia.

Siten vitussa, että fernet rauhoittaa mahaa, kuten underbergkin.

Bloody mary, joku maitojuoma tai minttuferra. Jollain noista kolmesta saa kyllä aika monen rapulan taitettua.

Katkerot sillä varauksella, että ne vaatii vähäsen kokeneemman käyttäjän, ettei mene irvistelyksi, eikä syöttö pelaa väärään suuntaan.

Itseni lanseeraama punainen burana, eli vesimeloni breezer. Ihan kun limpparia jois ja mielellään jääkylmänä. Noita pari kolme kitusiin ja jo elämä taas rullaa.

Se on ammattilaisten touhua tuo olojen korjailu..
Itse joskus alta 20v junnuna onnistunut siinä että korjannut olot ja päässyt taas radalle, ihan yksi päivä rairaita kunnolla ollut riittävä rankaisu ilonpidosta.

Toisaalta sitten kun mä rikastun niin voisi kokeilla vaikka viikon rairai putkea?

Se on ammattilaisten touhua tuo olojen korjailu..
Itse joskus alta 20v junnuna onnistunut siinä että korjannut olot ja päässyt taas radalle, ihan yksi päivä rairaita kunnolla ollut riittävä rankaisu ilonpidosta.

Toisaalta sitten kun mä rikastun niin voisi kokeilla vaikka viikon rairai putkea?

"Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä." - Joku ammattilainen joskus jossain.

Edellisestä tuli mieleen imodium ja kokeilu.
Olin reissussa ja maha ihan ruikulilla ja menin kokeilemaan tuota ainetta, on sitten aivan saatanasta kun kokoajan tuntuu että perse kusee vettä mutta mitään ei tule.
Ihan luomuripulissa saa edes hetken helpotuksen vessakeikan jälkeen.

Edellisestä tuli mieleen imodium ja kokeilu.
Olin reissussa ja maha ihan ruikulilla ja menin kokeilemaan tuota ainetta, on sitten aivan saatanasta kun kokoajan tuntuu että perse kusee vettä mutta mitään ei tule.
Ihan luomuripulissa saa edes hetken helpotuksen vessakeikan jälkeen.

Itsellä taas kävi niinpäin että Bangkokissa kostean illan jälkeen tyttöpoikien kadulla tarjoama ruoka aiheutti heti seuraavana aamuna armottoman ruikulin. Puoli pakettia imodiumia ei tehnyt yhtään mitään, samanlainen ruikuli jatkui. Tästä syystä piti perua sovittu tatuointiaikakin, pari päivää kun kärsi ja meni lekuriin niin antibioottikuuri sitten auttoi. Oli elämäni ensimmäinen ruokamyrkytys tai vastaava :D

Onneksi oli pari päivää aikaa kotiinpaluuseen niin sain uuden tatuointiajankin järjestymään :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom