Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fernetille pakko antaa peukku!
Semmonen eväs että joko tykkää tai vihaa. Monta kuvotusta saatu aikaan tarjotulla paukulla :D
En ole koskaan maistanut. Pitäisiköhän kokeilla, kunhan juhlin synttäreitä? Tosin pepsimaxi lie turvallisempi valinta lääkityksen vuoksi :D
Joo, ensikosketus oli siihen itselläkin baarissa joskus ehkä just täysi-ikäisenä, kun frendi tuon shotin, että maistapa tästä. Taisin olla vaan jo sen verran hutikassa, ettei ymmärtänyt edes nyrpistellä.Semmonen eväs että joko tykkää tai vihaa. Monta kuvotusta saatu aikaan tarjotulla paukulla :D
Olet maistanut, silloin viime kesänä maljassa. Ei ainakaan silloin maistunut :D
En osaa kuvtellakaan, että Fernettiä normaalidokaamiseen käyttäisin. Aamulla jatkuvaan dokaamisen pahan olon selättämiseen sen sijaan on top-drinkki, jos on "pakko" jatkaa!
Miten vitussa Fernet edistää pahan olon selättämistä? :D Siihen on kyllä paljon parempiakin etanoliliuoksia.
Se on ammattilaisten touhua tuo olojen korjailu..
Itse joskus alta 20v junnuna onnistunut siinä että korjannut olot ja päässyt taas radalle, ihan yksi päivä rairaita kunnolla ollut riittävä rankaisu ilonpidosta.
Toisaalta sitten kun mä rikastun niin voisi kokeilla vaikka viikon rairai putkea?
Edellisestä tuli mieleen imodium ja kokeilu.
Olin reissussa ja maha ihan ruikulilla ja menin kokeilemaan tuota ainetta, on sitten aivan saatanasta kun kokoajan tuntuu että perse kusee vettä mutta mitään ei tule.
Ihan luomuripulissa saa edes hetken helpotuksen vessakeikan jälkeen.