Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mulla tekee ihan samaa nykyään. 6 kolmosta hitaastikin nautittuna aiheuttaa vittumoisen päänsäryn. Luonnollisesti etova tunne mahas jatkuu iltapäivään ja vatta välil kural. Oon siirtynytkin keskikurasta jalompiin juomiin.....

Mulla tekee ihan samaa nykyään. 6 kolmosta hitaastikin nautittuna aiheuttaa vittumoisen päänsäryn. Luonnollisesti etova tunne mahas jatkuu iltapäivään ja vatta välil kural. Oon siirtynytkin keskikurasta jalompiin juomiin.....
Mistähän tuo mahtanee johtua, asiasta jutellu nyt kavereiden kans ja yllättävän paljon tulee esille kommentteja että yhtä äkkiä ei enää joku tietty juoma menekkään alas jota on litkitty vuositolkulla? :rolleyes:

Itellä ollu aina ongelmia voimakkaasti humaloitujen kaljojen kanssa eli Karjala ja melkein yhtä pahana Karhu, myös vaaleat jotka yrittää leikkiä tummia ei sovi yhtään ja monet tummatki saa pään vihlomaan yhestä tuopillisesta. Ei sovi myöskään suomalaiset viljapohjaset kirkkaat tai viskit, eli joko alan lantraamaan vodkaa ja kokista kuten viistoista vuotta takaperin tai yritän ettiä jotain hyvää rommia joka kelpaa elimistölle :oujee:

Karjala on mun mielestä maultaakin kauheeta. Ite juon olutta vai pari tölkkiä max. Muuten oo siirtyny just tolle vodka linjalle. Vodkan kans ku läträä, ni oon pyrkiny ostaa aina jotain laadukkaampaa. Maussa ja kankkusen määrässä on eroja. Russian Standard platinium ja appelsiinituoremehu tai greippilimsa.....

No Ruski Standard ei nyt ole kovin kallista. Totta kuitenkin, että sotkettuna riittää taxi-vodka.

Olen ottanut. Tänään paluu 5 viikon työreissulta UTC - 6 - UTC - 4 aikavyöhykkeeltä takaisin Hölmölään pitää miehen hereillä näköjään, joten joutaa maistelemaan tuliaisia (todellisuudessahan tämäkin on vain tekosyy ryyppäämiselle, kuten meillä suomalaisilla on ollut tapana). Hörps

No Ruski Standard ei nyt ole kovin kallista. Totta kuitenkin, että sotkettuna riittää taxi-vodka.

Mieluummin sotkettuna se Ruski kuin Taxi, nuoruudesta muistelisin Taxin olleen ihan karmeeta tavaraa. Kai ne pahimmat juopot sitä vielä edelleenkin Suomeen roudaa, en tiedä.

Mikä pointti on ostaa kallista vodkaa tai mitä tahansa ja sotkea se kokikseen? :David:

Se pointti on se, että se paska vodka maistuu edelleen paskalta MYÖS sotkettuna kokikseen. Vähän sama kuin laittaisit paskaa Giniä Tonicin sekaan, se maistuu silloin paskalta. Jos välttämättä haluaa juoda paskaa viinaa, niin kannattaa juoda se pelkiltään. Yököttäähän se, mutta menee se toki päähän.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
No jos Rahikainen tekee soossinsa niin että keittelee ensin liemipohjia tuntitolkulla ja lantraa sen sitten hyvällä punaviinillä niin senkus. Suurustaa sen sitten varmaan maissijauhoilla. Suosittelen kuitenkin tapaa jossa paska viini keitellään liemien kanssa kasaan ja juodaan hyvät viinit siinä odotellessa.

Maisteluilta.

viskit.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom