Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Sunnuntai. Punkkulasi vieressä kuten moni muukin sunnuntai. Ja moni muu viikonpäivä...

Lauantaina alkoi nousemaan esiin ajatus nousuhumalasta :hyper: Hyvältähän se nousuhumala tuntu pitkästä aikaa, mutta seuraava aamu olikin ihan hirveää :rolleyes: Kaike lisäks baarissa joku saatanan hessu törmäs meikäläiseen > meikäläinen törmäs yhteen mammaan > mamman kaakaot meikän valkosel kauluspaidal... Jep jep :mad:

Muutama viikko sitten vedin elämäni kännit, joka päättyi kahden päivän krapulaan. Sen jälkeen on max. juoma määrä on ollut kaksi, joka kerta tuli krapulapäivien fiilikset mieleen

Ensi viikolla olisi työporukan pikkujoulut, joten yritän kerätä voimia siihen asti. :rock:

Tänään minä olen humalassa. Tää on kyl vähä ankee ketju.

Arigato!

Toinen ilta Tokiossa, hetki vedetään happea ja sitten kuppiloihin tutustumaan.

20161112_191332.jpg

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Pakko vielä tämän verran spämmätä, ilta jatkui a button baariin josta eksyttiin jatkamaan jonkin pelivideo-ohjaajan ja baarin omistajan kanssa syömään ja juomaan. Olipa yksi elämäni parhaista illallisista. Tästä jatkettiin iltapalalle maids cafeen.

20161113_011103.jpg 20161113_004254.jpg

Ystävät hyvät, en mihnään skeletorin suorituksiin päässyt. Itekseni kotona, pitkän päiväajelun jälkeen, kun piti käydä syystä jos toisesta etelässä. KOnjakkilasi kädessä, just kun pari napsua (öö 6 terävää?) oon ottanunna, en ees muista millon viimeks teräviä. Varmaan 1,5v takaperin. Tää kama potkii ko metrin halko. Meen koisimaan, ja aamusta varmaan jysäri on verrannollinen meteorin iskuun kuun suojaamattomalle pinnalle siellä pimeällä puolella.

s*tanan diureetit.

Onko skeletor löytänyt jo saketynnyrin?

Kylläpä matkailu avartaa, osa sakelaaduista maistuu ihan taskulämpimältä kiljulta. Korean soju taas veteen lantratulta pontikalta. Juu ja Hiroshimassa päästiin maistelemaan jotain paikallista bataatti viinaa. Herkullinen loma siis.

Jos tänään tutustus Soulin pubeihin tai vastaaviin.

Suositut

Back
Ylös Bottom