Tipaton alkuvuosi. No, loppuihan se. Mentiin emännan kanssa mökille vähän paikkoja laittaan kuntoon ja otin "evääksi" 24 pack karhua. Perjantai meni mukavasti, hommie päätteeks sauaaan jne, vähän krilliruokkaa ja unihan siit tuli..
Lauantaina paikskittiin terassi kasaan ja otin siinä vähän huikkaa. Saunaan ja olutta lisää. Sen jälkeen vähän napsahti ja painenlin taksilla paikalliseen. Emäntä jäi mökille. Lupasin etä ihan muutama vaan.. no, muutama päivähän siinä sitten meni. Hitto ei muistikuvaa miten mä siihen luukkuun eksyin

No, siinä vähän kesärin itteeni ja kun muutkin jo lakoi nousta tolpilleen, niin ei muutakuin "aamupalalle". Maanantai-aamuna sitten heräilin jonkun sotanorsu-muikkelin luota josta hiivin pakoon.
Ihan oikeesti oli jo hirvee darra. Kello oli jotain 8 kun huomasin että olen noin 25km päässä mökiltä, saman verran enemmän himaan matkaa jne. Vähän piti mennä repiin seinästä rahaa ja tsekkaan yleensäkkin se saldo.. nojoo, pari tonnia sileenä, on sitä tullu vähän tarjottua ja taksillakin on ajeltu.. muistaakseni. Onneks ny olil joku saturainen vielä joten baarin kautta taksiin ja kotiin. No, oli vaimo siel käyny pyörähtämässä, autoa ei näkynyt missään jne. Vittu ei vaan olis sen muutaman loiventavan jälkeen pitäny soittaa muikkelille että missä hän menee ja tois jotain pitzaa tullessaan. Oli hieman jäätävää, vieläkin käsissä paleltumisvammaa hitto.
Tässän nyt olen parannellut oloa muutaman päivän ja miettinyt miten saisi vaimo-kultaan taas puheyhteyden..