Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kolmen kuukauden tipaton päättyi 3min sitten. Kaapissa mäyriksen verran vaaleansinistä ja pakkasessa vodka ja jallu.

Saa nähdä minkälaiset teinityttö-kännit saa :rolleyes:

Joo, viime sunnuntaina yllätin itseni. Hörpsäytin 10 olutta ja puolikkaan vodkapullon ilman rapulaa.

Nyt mökillä toista päivää, pöydällä 1,6kg ribsejä, lihapiirakoita, pari pakettia makkaraa ja kylmää keppanaa. Läppäriltä pyörii nyrkkeilyä ja palan painikkeeksi votkulia appelsiinilla :kuola:

Hiio-hei, iltapäivästä alkean kepua pudotellut pikkuhiljaa. Korvatulehdus ja kova flunssa kiusaa joten ollaan ihan hissukseen...
Varmaan tuo 24pack tuosta tyhjenee aamuyöhön mennessä, savut maistuisi mutta varasto tyhjä :(

Hiio-hei, iltapäivästä alkean kepua pudotellut pikkuhiljaa. Korvatulehdus ja kova flunssa kiusaa joten ollaan ihan hissukseen...
Varmaan tuo 24pack tuosta tyhjenee aamuyöhön mennessä, savut maistuisi mutta varasto tyhjä :(

Savut? Hmm... Tupakkia vai sitä syntistä savua? En tuomitse vaan kysyn.

Viime vkl meni jokunen olut ja kierrettiin muutama paikallinen. Tuli rapelo.
Eilen 7 vaaleansinistä, sattu kaapista löytymään lasikin väri väriin :D

20160422_180900.jpg

Nyt ois palautusjuomana muutama olvin tuohi.

Huomenna olisi firman työvirepäivä. Olen viimeksi ollut päissään muistaakseni viime elokuussa, haiskahtaa kohtalokkaalta. Onneksi ei ole rahaa juoda hirveästi sen jälkeen kun ilmaiset tarjoilut loppuvat.

Joo-o, ei tullut edes juotua hirveästi sunnuntaina, mutta näköjään alkoholin ja roskaruoan yhdistelmä oli kropalle liikaa ja kuosi oli maanantaina aivan karsea. Kaikki pihalle ja käytännössä ensimmäisen kerran söin puolen yön aikaan jotain muuta kuin jogurttia. Taitaa tuo kerran puolen vuoden välein olla ihan sopiva tahti ottaa alkoa nykyään.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Sairaita ootte, noi viinathan(raakana tietty) polttaa varmaan pikkasen kieltä noiden habanerojen jälkeen:D Jos rupeette lantraan ootte outoja:p.
Mä ihan vaan olutta, huomenna kuitenkin treenit joihin pitää mennä, onneksi tosin vasta illalla.

Pitkästä pitkästä aikaa perjantai-ilta yksin kotona. Joten otin pitkät päikkärit ja katson nyt Sinkkuelämää-leffaa. Vois mennä pian nukkumaan.

Tipaton alkuvuosi. No, loppuihan se. Mentiin emännan kanssa mökille vähän paikkoja laittaan kuntoon ja otin "evääksi" 24 pack karhua. Perjantai meni mukavasti, hommie päätteeks sauaaan jne, vähän krilliruokkaa ja unihan siit tuli..
Lauantaina paikskittiin terassi kasaan ja otin siinä vähän huikkaa. Saunaan ja olutta lisää. Sen jälkeen vähän napsahti ja painenlin taksilla paikalliseen. Emäntä jäi mökille. Lupasin etä ihan muutama vaan.. no, muutama päivähän siinä sitten meni. Hitto ei muistikuvaa miten mä siihen luukkuun eksyin :) No, siinä vähän kesärin itteeni ja kun muutkin jo lakoi nousta tolpilleen, niin ei muutakuin "aamupalalle". Maanantai-aamuna sitten heräilin jonkun sotanorsu-muikkelin luota josta hiivin pakoon.

Ihan oikeesti oli jo hirvee darra. Kello oli jotain 8 kun huomasin että olen noin 25km päässä mökiltä, saman verran enemmän himaan matkaa jne. Vähän piti mennä repiin seinästä rahaa ja tsekkaan yleensäkkin se saldo.. nojoo, pari tonnia sileenä, on sitä tullu vähän tarjottua ja taksillakin on ajeltu.. muistaakseni. Onneks ny olil joku saturainen vielä joten baarin kautta taksiin ja kotiin. No, oli vaimo siel käyny pyörähtämässä, autoa ei näkynyt missään jne. Vittu ei vaan olis sen muutaman loiventavan jälkeen pitäny soittaa muikkelille että missä hän menee ja tois jotain pitzaa tullessaan. Oli hieman jäätävää, vieläkin käsissä paleltumisvammaa hitto.

Tässän nyt olen parannellut oloa muutaman päivän ja miettinyt miten saisi vaimo-kultaan taas puheyhteyden..

Oon tässä lipitellyt Merlota. Vieläköhän ottaisi lasillisen..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom