Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Yksi lasillinen kuohuviiniä ja pullollinen kirsikkaolutta. Olen rappiolla.

Tänään on varmaan pakko vähän tai vähän enemmänkin ottaa kun frendi lupautui tarjoon illan. Tulihan tota tipatonta jo kaks viikkoo vietettyykin.

Kalijan juontiakaan ei voi laskea ryyppäykseksi, koska pienen pöhnän tästä vaan saapi. Mutta hyvää ajankulua.

Ei vittu. Oon Italiassa ja mietin vakavasti et soitanko pomolle että pidentää mun lomaa. Suunnittelen jääväni tänne asumaan.

Missä päin? Oon ite tulossa marraskuussa Firenzeen. Kai nyt sinne asti ainakin oleskelet siellä?

Pisassa atm. Firenzeen meen torstaina. Maanantaina jatkuis työt suomessa nii sitä ennen pitäis pomolta kysyä et antaako selkään jos pidän palkatonta lomaa. Pitäisin niin kauan ku taloudellinen tilanne ja pomo sallii.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Saatana kun kaikki tissuttelu alkaa kertymään vatsan ympärille tässä iässä. Pitääkö sitä alkaa käydä lenkillä aina ennen kuin juo muutaman bissen?

Perus

Olotiloissa, pahoitteluni 2 sivua takaperin, olin nahat, olen edelleen. Prayeri ja Fuxi tilanne ei oo enää niin tärkee. Ollu aikamoine morkkis vaihtaa nicki vuosievarrella, ku 99.9% viesteistä sijoittuu tänne olotilalankaan. Ps, kun lainaatte jonku viestiä, niin älkää jumalauta ottako koko sadanmiljoonanmegatavun viestiä quoteen, pelkkä pieni viittaus viestiin riittää, ettei tarvi kattella koko viestin esitettyjä kuvia uudelleen, kiitos.

- - - Updated - - -

Uusi versio entisestään hyvästä biisistä, check it out! Sadness (C64 Remix by AcidBlock)

Ai että voisko paremmin mennä!
Inssi läpi, auto leimalta läpi ja jääkaappi täynnä kaljaa ja lonkeroa. Nyt ruetaan juomaan
Ai jumalauta
Naminami
Nannaa
Parasta
Kaljaa
Herkkujen herkkua
Huomenna vituttaa
Hästäghästäg

Viikonlopun todo-listalla jyrsimistä, makkaransyöntiä, kuhan narraamista, saunomista ja oluen litkimistä.

Joskus elämä on hyvää.

Suositut

Back
Ylös Bottom