Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi hemmetti mikä olo. Kohta varmaan lentää :urjo:
Sain suurta tyydytystä tönimällä niitä jotka törmäsivät minuun ja esittämällä etten se ollut minä. Täydessä yökerhossa tämä on ihan paras leikki koska joku kuitenkin aina törmää eikä pyydä anteeksi...
Kello on yli 9 aamulla, olen perjantaiaamun jälkeen nukkunut 4h eikä vieläkään nukuta kunnolla. Päätimme eilen kämppiksen kanssa juoda itsemme hiprakkaan ja mennä yökerhoon katsomaan muita nenänvartta pitkin. Sain suurta tyydytystä tönimällä niitä jotka törmäsivät minuun ja esittämällä etten se ollut minä. Täydessä yökerhossa tämä on ihan paras leikki koska joku kuitenkin aina törmää eikä pyydä anteeksi...
Oli meillä hauskaakin, sain vahingossa 19-vuotiaan pojan ihastumaan itseeni ja parin tunnin jutustelun jälkeen tein varmaan poikaparasta homon. Tai vähintään hän pitää minua ihan friikkinä koska olin typerällä päällä ja huijasin minkä ehdin ja kerroin tarinoita mm. kalastani jonka sain 12-vuotiaana ja jonka nimi oli Aku (tositarina!). Pelasin myös 21 kysymystä ilman että vastapuoli tiesi olevansa pelissä mukana ja tutkin miten kauan voin käyttäytyä kuin mielenterveyspotilas ennen kuin toinen vaihtaa kohdetta. Lapsellista ja hauskaa.