Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tällä viikolla tehty paljon uutta, kuten mm. jahdattu naisia baarissa lähes selvinpäin. Onnistuneen viikon jälkeen vedän pään täyteen yksin seitsemän vuotiaasta Metaxasta.

Kello on yli 9 aamulla, olen perjantaiaamun jälkeen nukkunut 4h eikä vieläkään nukuta kunnolla. Päätimme eilen kämppiksen kanssa juoda itsemme hiprakkaan ja mennä yökerhoon katsomaan muita nenänvartta pitkin. Sain suurta tyydytystä tönimällä niitä jotka törmäsivät minuun ja esittämällä etten se ollut minä. Täydessä yökerhossa tämä on ihan paras leikki koska joku kuitenkin aina törmää eikä pyydä anteeksi...

Oli meillä hauskaakin, sain vahingossa 19-vuotiaan pojan ihastumaan itseeni ja parin tunnin jutustelun jälkeen tein varmaan poikaparasta homon. Tai vähintään hän pitää minua ihan friikkinä koska olin typerällä päällä ja huijasin minkä ehdin ja kerroin tarinoita mm. kalastani jonka sain 12-vuotiaana ja jonka nimi oli Aku (tositarina!). Pelasin myös 21 kysymystä ilman että vastapuoli tiesi olevansa pelissä mukana ja tutkin miten kauan voin käyttäytyä kuin mielenterveyspotilas ennen kuin toinen vaihtaa kohdetta. Lapsellista ja hauskaa.

Nyt otan viinin mukaan ja matkustan kaverin kattoterassille ottamaan aurinkoa/nukkumaan.

Lomalla, ja nyt kesäkuussa en ole varmaan selvää päivää nähnyt, enemmän tai vähemmän tiloissa. Flunssakin päällä Sweden Rockista asti ollut. Huh huh mitä settiä... Nythän hyvänä syynä toimii MM-kisat joten kisakaljoja kuluu... Oli matsi menossa tai ei.

Hyi hemmetti mikä olo. Kohta varmaan lentää :urjo:

onko rumaki akka?

jaa,jäi tuo seksiketju päälle tää oliki ryyppyralliketju sry.

- - - Updated - - -

Sain suurta tyydytystä tönimällä niitä jotka törmäsivät minuun ja esittämällä etten se ollut minä. Täydessä yökerhossa tämä on ihan paras leikki koska joku kuitenkin aina törmää eikä pyydä anteeksi...

saatko paljonkin turpaas yleensä? tönit sinuun törmännyttä ja esität ettet se ollut sinä? :D
tietenkin jos paljon pienempää aina töniin niin ne "ymmärtää",mutta joku varmaan poksauttaa nokkaan tuollaista

Kaverit taas pakotti juomaan ja perjantaista asti ryyppäsin... nyt tuli rapula jota mulle hyvin harvoin tulee. Pitäis raahautua koiran kanssa lenkille ja mäkkäriin hakee sapuskaa...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Viinatilaus saksasta vastaanotettu ja nyt kaksi pulloa tyhjänä tuosta 18 satsista. Onneksi tuli tilattua reilusti ja pari isoa tonkkaa aikaisemmin. Kyllä kelpaa olla kesälomalla ja päissään. Elämä on ihmisen parasta aikaa vai miten se meni.

edit: viina -> viini

Ei kyllä mene kalja päähän sitten yhtään. Kauankohan on tullut tässä kiskottua. Nää on näitä loma-ongelmia. Korjautanpa asianlaitaa hieman huikalla Valhallaa. Halvalla. Laivalta.

Kello on yli 9 aamulla, olen perjantaiaamun jälkeen nukkunut 4h eikä vieläkään nukuta kunnolla. Päätimme eilen kämppiksen kanssa juoda itsemme hiprakkaan ja mennä yökerhoon katsomaan muita nenänvartta pitkin. Sain suurta tyydytystä tönimällä niitä jotka törmäsivät minuun ja esittämällä etten se ollut minä. Täydessä yökerhossa tämä on ihan paras leikki koska joku kuitenkin aina törmää eikä pyydä anteeksi...

Oli meillä hauskaakin, sain vahingossa 19-vuotiaan pojan ihastumaan itseeni ja parin tunnin jutustelun jälkeen tein varmaan poikaparasta homon. Tai vähintään hän pitää minua ihan friikkinä koska olin typerällä päällä ja huijasin minkä ehdin ja kerroin tarinoita mm. kalastani jonka sain 12-vuotiaana ja jonka nimi oli Aku (tositarina!). Pelasin myös 21 kysymystä ilman että vastapuoli tiesi olevansa pelissä mukana ja tutkin miten kauan voin käyttäytyä kuin mielenterveyspotilas ennen kuin toinen vaihtaa kohdetta. Lapsellista ja hauskaa.

Naiset, suomalaiset naiset!

Alyssan 19-vuotiaan reaktio jutustelun loppupuolella:
images

Haha, ei vaan se oli tosi rento tyyppi. En usko että häntä haittasi kauheasti koska hän hengaili kaverinsa kanssa meillä aamuun asti ja lähti suoraan nukkumatta töihin. Olin positiivisesti yllättynyt.

Saan varmaan taas kirjoittaa tähän ketjuun koska kello on 5 ja join pari töiden jälkeen pomon ja työkaverin kanssa. Lopetettiin työt siis yhden maissa eli en ole kovin kauaa ehtinyt valvoa... Huomenna menen reiveihin joita olen odottanut jo pari viikkoa joten säästän itseäni siihen asti... Hui, pelottaa nyt jo.

Kaikki pois Kalajoelta. Ihan kauheeta paskaa, vittu mitä teinisontaa :D
Kyyti tampesterin suuntaan vielä yhdelle 5min. Oletuksena voi olla huippu viskin ja "kolan" tyypit, ei saa säikähtää. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom