Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pakkohan se on tännekki tulla avautumaan. Kaverit lähti kotiin, joten nyt makaan sängyssäni ja syön pizzaa + tuplasuklaa heraa ja katon rockyä. Tää on jees. Oon aika varma ettei kellään ole yhtä hyvät oltavat ku mulla.

Lähdin eilen alkuillasta jokilaivalle juomaan yhdet. Kämpille saavuin joskus puolenyön jälkeen semisti pöhnässä :D Jokirantaseikkailun yhteydessä sain myös kutsun myöhemmin järjestettäviin grillijuhliin, joihin sitten lupasin osallistua.

2 päivää putkeen Tervaporvarien kaupungissa on tehnyt tehtävänsä. Tili tyhjä, 2 minkkiä saalistettu, maha ihan sekaisin ja morkkis aika kova. Onneksi ei oo krapulaa :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Nyt extempore ideana keksin pistää oman panimon pystyyn ja keitellä kesäloman alkajais kiljut (ei tosin enää kerkee valmistuu lauantaille koulujen lopuks...) No luin tuolta netistä kiljun teko ohjeita, mutta kuinkas ollakkaan ohjeita oli sen miljoonan kappalein ja kaikki haukkui toistensa ohjeet paskoiks. Eli oman panimon esteenä on ainoastaan kunnon kiljun teko-ohjeet ja mulla on semmonen kutka perseessä, että täällä pakkiksella on varmasti kaiken kokeneita simankeittelijöitä. ;)

Nyt on pari päivää tiputeltu. Lakkiaisporukka ku alko lähtemään niin alettiin siinä sopalle. Eilen sitten rääpittiin jääneet juomat kasaan ja alettiin tossa kotipihalla istuskelemaan. Rymyporukka kasvo kasvamistaan ja päätettiin sitten hurauttaa juhlapaikkaan eli mummolaan joen rannalle vähän saunomaan ja törpöttelemään. Aamuviiteen sitä tuli kukuttua ja sammuttua vessanpytylle.

Kohta pitäs autonrattiin vaan liekköhän tässä vielä niin jurrissa että kannattaa edes ajatella.

Tämän elämäni viimeinen postaus tässä threadissa ja lähdetään tyylillä.Champagne De Saint Gall.Nå okei, olishan sitä kalliimpaakin löytynyt mutta se nyt ei ole se pointti. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom