Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä teet(ät) sun tyttöystävällä, kun on aina nukkumassa?Mökki vol3 : emäntä kuorsaa , ysäri musat soi taustalla ja kossu virtaa ! Sunnuntaina loppuu sit tää lomailu....noh monta päivää viel aikaa temuta...
Mitä sä teet(ät) sun tyttöystävällä, kun on aina nukkumassa?
Nyt näyttää pahasti siltä, että menis useampiki olut mitä jääkaapista löytyy. Flunssassahan täytyy kuitenki muistaa nauttia paljo nesteitä.
Jep, pitää muistaa juoda hyvin. Vielä tämä helvetin allergia päällä, niin ei tätä selvinpäin kestä.
Pitäiskö tuo iteki nenäänsä näyttää ulkona sen verran, että käy hakemassa muutaman oluen lisää. Jaksaa illan katella kiekkoa.
Mä luulin et tulen raiskatuksi. Ilta alkoi kavereiden kanssa terassilla, pari otin. Menin baariin ja milf-ikäinen puuma tuli juttelemaan. No se juotti mut väkisin helvetinmoiseen känniin, laitto mun kädet sen tisseille ja suuteli väkisin. Halailin sitä ja sit sen kaveri lähti ja se mukaan. Ei ollu tarkoitus juua, mut mut juotettiin ihan lärvit. Mua lääpittiin mut ei tullu piparia vaikka luulin et jes natsaa..
Eli cougars rule ja puumat ailavjuu. Kiva ilta!
Ihan koin valaistuksen ja puumapaikkoihin tie vie kuten coloradoon ja Puumalan paikalliseen;)