Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
heineken + pokeri + blackjack + futis + ufc = priceless, viellä ku olis päivän päätteeks tossa sängyllä oottamassa joku hyvätissinen blondi
Kyllä sillä peräpäälläkin on merkitystä!

Mulla on rajallinen määrä kavereita ja alkuiltaa lukuunottamatta joutuisin lopulta menemään baariin yksin ja siitä ei kyllä tule yhtään mitään :D
Muutaman kerran kun meet yksin, niin äkkiä siihen oppii ja löytää seuraa.

Tekis niin mieli riipasta känni. Hetkeen ei oo taas tullut sitä harjotettua. Jos vaikka huomenna sais houkuteltua ihmisiä mukaan. Onhan se kaksin aina hauskempaa.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Jahas, sitä pääsi sängystä vähän aikaa sitten ylös. Ei mitään muistikuvia, että mitenkä olin edes selviytynyt kotiin asti. Viinan voisi jättää taas vähäksi aikaa..

Kotona taas ootteli kiva ylläri kun oon ollu pari vkloppua reissussa ja ajattelin tietysti pienillä tyhmillä aivoillani että ois ehkä jotain kotiviikonloppua tai yhteistä tekemistä luvassa. Nooooh, sitte selvis että mun viinat on juotu, alkosta herra haki vain itselleen pullon ja aikookin lähteä kavereitten kanssa pelaamaan jotain pokeria... :jahas:

Aion patistaa sen alkoon hakemaan mullekin jotain jos aikoo kerran lähteä ja yritän tappaa nää viimosetkin tautipöpöt desinfioinnilla :joulu3:

Ei se ehtinyt alkoon :face: Onko miehelle liian epäselvästi ilmaistu, kun ensin hän ihan itse sanoo että voin käydä alkossa: "Nii se alko menee kuudelta kiinni." Hiljaisuutta... "Nii se kello on nyt kakskyt vaille kuus." "No niinpäs onkin!"

Eikö tosta nyt olis pitänyt ymmärtää että sinne alkoon olis pitäny mennä? Ehkä taas naisen syytä kun en ymmärtänyt sanoa suoraan että PAINU NYT VITTU SINNE VIINAKAUPPAAN!

Ei se ehtinyt alkoon :face: Onko miehelle liian epäselvästi ilmaistu, kun ensin hän ihan itse sanoo että voin käydä alkossa: "Nii se alko menee kuudelta kiinni." Hiljaisuutta... "Nii se kello on nyt kakskyt vaille kuus." "No niinpäs onkin!"

Eikö tosta nyt olis pitänyt ymmärtää että sinne alkoon olis pitäny mennä? Ehkä taas naisen syytä kun en ymmärtänyt sanoa suoraan että PAINU NYT VITTU SINNE VIINAKAUPPAAN!
Hyvä nainen, kaljaa saa vielä yhdeksään asti :)

Ei vittu mikä ilta :P Siis ei jumalauta, kaveri oksensi baaris PAIDALLE (valkonen paita) ja farkuille :P ei muuta. kotio mutta BAARIN OVELLA TULEE VASTAAN viimevkl tavattu mukava muija jonka kanssa vaihdoin jopa pari sanaa viime vkl, lupasin tulla juttusille ku seuraavaks nähdään :D Ei vittu. Saa kaveri huomenaamulla tästä kuulla ja seuraavina viikkoina, uskokaa pois..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom