Virallinen Hyvää uutta vuotta tredi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Eikohan se siella puolen palloa ole jo vuosi 2004.. Hyvat uudet vuodet sitten vaan..! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää uutta vuotta, kaikille pakkotoistoa lukeville höpö nassuille!

Ja PERKELE kossit, sanon minä että HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KOKO PAKKIKSEN PORUKALLE !!!!

Hyvää uutta vuotta koko poppoolle! :kippis1: Olkoon rauta kevyttä ja pumppi tiukka myös vuonna 2004!

Hyvää Uutta Vuotta kaikille pakkislaisille!:piis: :thumbs: :)

Nyt ei pihtailla : Hyvää ja iloista uutta vuotta ihan kaikille - juuri, myös Sinulle! Terveyttä ja onnea!

Hyvväää uuuttavuotta vaan kaikille pakkislaisille juu!
:kippis1:

Vuosi 2004 on alkanut !!!
Taidan kuulua niihin harvoihin selviin foorumilaisiin tällä hetkellä, joten: Hyvää uutta vuotta !!! :kippis1:

Hyvää uutta vuotta!
:kippis1: :love:

Leisshon, selviydyn koneele asti :)

Hyvää uuttavuotta kaikille :) !!!!!

Olkoon vuosi 2004 teille kaikille hyvä vuosi !!!

:kippis1:

Ooi saata*a HIMiä kuuntelin mtv+ kanavalta ja ihan olin unohtaa toivotukset uudelle vuodelle.

Joten ERITTÄIN hyvää uutta vuotta kaikille treenin ja kaiken muunkin osaalta. Itseltäni ei ala kovin valoisin merkein kun oli ensin toi myyräkuume ja nyt aikaisemmin leikattu polvi alkaa reistaamaan ihan vitusti. Onneks HIM sentään vähän lievittää.

Toivottavasti pääsen treenaamaan edes tammikuun lopulla. Olen lähes epätoivoinen, taukoa kolme kuuukauttta, kun ei voi treenata.

Jos tulokset tästä tippuu ja massa putoo niin alkaa kyllä olemaan aika epätoivoista, joten tukea kyllä tarviin. Ei ikinä oo ollu tällasta tilannetta.

Ensin polven eturistisiteen leikkaus ja sitten tosi paha myyräkuume tähän päälle. Olin jo tosi hyvvässä kunnossa.

Kaikki vituiks lyhyessä ajassa.

Tarviin tosiaan tukea ihmisiltä, jotka ovat treenanneet tosissaan, eikä huvikseen.

Onneks salilta löytyy muutamia jotka jaksaa kantaa eteenpäin.

Olipa raskasta tekstiä. Sori kaikille, mutta kun on jotain saavuttanu ja joutuu jostain luopumaan, niin ei kyllä tunnnu hyvältä.

:itku

Olipa siinä melkoinen vuodatus vuoden alkuun. Mutta kun ei tulehduarvot meinaa tippua millään ja polvikin alkanut uudestaan oireilemaan, niin ei voi mitään. :itku:

Mutta muuten hyvää uutta treenikautta kaikille.
:D :worship: :D :worship:

Yritetään pitää lippu korkealla :D:kippis1:D

Hyvää Uutta Vuotta!!

Koko Pakkiksen porukalle uutta potkua ja treeni-intoa vuodelle 2004! :)

Hyvää Uutta Vuotta itseni, Lissukkani, Penan ja Öljymoguleiden puolesta kaikille pakkislaisille ! ! ! ! ! ! ! HUMMM!!

Kasvakaa ja menestykää :piis: !

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

MASSIIVISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE JA MUISTAKAA KASVAA VITUN ISOIKS!!!!

VAROITUKSEN SANA:
ÄLKÄÄ KASVaKO LIIAN ISOIKS, MUUTEN EI MAHU ENÄÄ SPÅRAAN!!!!

bwahhahahahaaaaaaaaaaaaaa

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom