Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sumu sanoi:
Tänks, oot jumala. Pitää ehdottomasti saada ton bändin levy, on ihan sairaan hyvää musaa.

edit: Vielä kun jostain sais CD:llä moista herkkua...

Rahalla saa. ;)

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=110912

-edit- Ei ole muuten kallis! Ja pari muutakin levyä näyttää löytyvän.

Crusader sanoi:
Muutama viikko takaperin jonkun tv-ohjelman mainoksessa soi hiukan balladinomainen biisinpätkä, "hidas", kaveri sellanen raspikurkku, kuulosti Rod Stewartin ja Jeff Buckleyn välimuodolta, tiedä vaikka oliskin näistä jompikumpi.

Pätkä oli melko lyhyt, mutta tutun kuuloinen. Sanat kuulostivat kutakuinkin kuin "in my dreeeeams, I...", nouseva intonaatio. Ilmeisesti jonkinasteinen hitti ollut ainakin joskus.

Olen mahdollisesti saanut jopa nuo vähät sanatkin väärin, koskapa en ole biisiä vielä netistä löytänyt. "Fiilistelybiisi" kyseessä.

Hiuksia oli päässä about kolme kun kaveri tunnisti; Behind blue eyes, Limp Bizkitin versio.

Joo, Jylli81, oon taas hereillä.

Mutta KUKA IHME VOISI MUISTAA minkä bändin oivallinen biisi on se jossa iloisesti lauletaan: Come, come, come to the sabbath, come to the sabbath, Satan is there? Oli kaverin äänittämällä kasetilla - on vieläkin - mutta kannet ei oo tallessa.

venla sanoi:
Joo, Jylli81, oon taas hereillä.

Mutta KUKA IHME VOISI MUISTAA minkä bändin oivallinen biisi on se jossa iloisesti lauletaan: Come, come, come to the sabbath, come to the sabbath, Satan is there? Oli kaverin äänittämällä kasetilla - on vieläkin - mutta kannet ei oo tallessa.
Tuollaista tarjoaa google: http://www.lyricsdepot.com/death-ss/come-to-the-sabbath-live.html

Onko sinnepäinkään?

venla sanoi:
Siellä mainittiin Black Widow -cover, ja saattais olla sen pändi tuo muistelemani, ainakin kuulostaa nimi tutulta. Siis Black Widow'n biisi. Tosin myös sen niminen levy-yhtiö löytyy... nii, ja se hämähäkkilaji!
Jos se pätkä kuulostaa tältä, niin kyseessä on tosiaan bändi Black Widow ja levy Sacrifice vuodelta 1970.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jylli81 sanoi:
Jos se pätkä kuulostaa tältä, niin kyseessä on tosiaan bändi Black Widow ja levy Sacrifice vuodelta 1970.

Hahhaha, taitaa se tuo olla, tosin tossa loppuu vähä kesken. Hitto mikä biisi :lol2: !! Tosi tarttuva kuitenkin tuo kertosäe. Täytyyki kaivaa se kasetti esille jostain.

Tuo Black Widow on todella hyytävää paskaa. Pari vuotta sitten turussa kaverien kanssa räjäytettiin tuo levy uutenavuotena.

Kertokaas joku äkkiä mikä biisi jytäsi viime vuoden expossa Pauliina Taluksen ja Lenda Murrayn showssa?
Mitään en siitä muista kun, että siinä joikataan jotain sexy.................sexy tsydeemiä.
Destinys Childia olen funtsinu, mutta ei saatana löydy tota biisiä

Tietääkö kukaan sitä biisii joka soi prison breakissa s01e06:ssa kun se burrows tappelee siellä.. Tais se soida myös siinä s01e07:män alussakin..

Siis siinä vankilamellakka jaksossa.

Tunnistiko kukaan äskeisen Tshekki-Suomi-pelin jälkeen esitetyn "Leijonien tie tähän mennessä"-videopätkän taustalla soinutta biisiä/esittäjää? Joku metallibandihän tuo oli... Jossain kohtaa olin kuulevinani laulettavan "I will make your worries gone".

Nyt tulee VAIKEA, mutta löytäjälle mainetta ja kunniaa ;)

Eli joku "espanjalainen" rallatus, kovasti paljon radioissa soitettu, mutta EI Juanes, hieman samanoloinen, mutta enemmän "räpimpi"... Jaa-a, aika huonot vihjeet kyllä :(

_hessu_ sanoi:
Tunnistiko kukaan äskeisen Tshekki-Suomi-pelin jälkeen esitetyn "Leijonien tie tähän mennessä"-videopätkän taustalla soinutta biisiä/esittäjää? Joku metallibandihän tuo oli... Jossain kohtaa olin kuulevinani laulettavan "I will make your worries gone".
Oisko: ancara - rebell yell

Huppe sanoi:

Eli joku "espanjalainen" rallatus, kovasti paljon radioissa soitettu, mutta EI Juanes, hieman samanoloinen, mutta enemmän "räpimpi"... Jaa-a, aika huonot vihjeet kyllä :(

Jotain Manu Chao:lta? Mutta eipä Manua kylläkään kuule noilta kaupallisilta kanavilta, yleensä Yleltä, saattaapi mennä mettään, Manu on kuitenkin tosi hyvä.

Huppe sanoi:

Sanooko se alussa "quess whos back?"

Manu Chaon biiseist Me gustas tu vois olla ainoo joka on soinut radiossa. Sekin kyl soi muistaakseni muutama vuos sitten. Samaa mieltä hannelek22...Manu Chao on loistava!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom