Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tossa tuli vähän aikaa sit Usa-Tanska matsin jollain tauolla top 5 maalit niin taustalla soi jonkin hevi/rock bändin coveri La Isla Bonitasta. Ei kellään sattuis olee hajuu mikä bändi?

Art2 sanoi:
Sanokaapa jotain tosi kesäisiä biisejä kuten Good size - the pineapple song...
sellaisia joita voisi kuvitella kuulevansa esim. Hawaiilla

Noita kesäisiä biisejä nyt on niin miljoona mutta aluksi esim. Bob Marleyn levyt, Chris Isaakin Baja sessions, Israel Kamakawiwo'olen levyt, Geoffrey Oryeman levyt, Jack Johnsonin levyt, Beach Boys jne. Ja onhan sitten vielä noita karibialaisia rytmejä jos ne iskee; calypsoa jne.

_hessu_ sanoi:
olisiko se tämä:

Twilight Guardians: La Isla Bonita
Jep, tuohan se. Kiitän :)

Inska sanoi:
Noita kesäisiä biisejä nyt on niin miljoona mutta aluksi esim. Bob Marleyn levyt, Chris Isaakin Baja sessions, Israel Kamakawiwo'olen levyt, Geoffrey Oryeman levyt, Jack Johnsonin levyt, Beach Boys jne. Ja onhan sitten vielä noita karibialaisia rytmejä jos ne iskee; calypsoa jne.

Kiitän

Hei nyt flippaa jos ei selvii!! M.O.P räbäbändin biisi, jossa on "eye of the tiger" taustana??? MIKÄ BIISI?? Oikean biisin löytäjälle palkkio... virtuaalilämmintä kättä ja hyvää mieltä:D

Huhtamo sanoi:
Hei nyt flippaa jos ei selvii!! M.O.P räbäbändin biisi, jossa on "eye of the tiger" taustana??? MIKÄ BIISI?? Oikean biisin löytäjälle palkkio... virtuaalilämmintä kättä ja hyvää mieltä:D

4 Alarm Blaze ?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
WastingTime sanoi:
Jacksonin Maikkeliahan siinä versioitiin... ei nyt muistu mieleen mikä biisi... prkl
Beat it tuli ainakin joskus,en tiedä onko tässä nyt siitä kyse :D

Alec sanoi:
Beat it tuli ainakin joskus,en tiedä onko tässä nyt siitä kyse :D

Ei se beat it ole.Itse olen myös tota top 5 biisiä miettinyt. Kuulostaa system of a downilta eli oisko joku coveri jostain tai joku uusi biisi heiltä.

nikrei sanoi:
Twilight Guardians - La Isla Bonita oli se tietty kipale jota metsästin, jos joku muu sattuu tarttemaan tätä tietoa ;)

Siinähän se oli ratkottu jo ennen sinun kyssäriä... edellinen oli kiitos-viesti

:rolleyes:

ja puolustuksena joutuu toteamaan että ennen tuota sinun viestiä niin top5 koosteessa soi juurikin toi versio siitä tuntemattomaksi jääneestä Jacksonin biisistä, toi Isla Bonita oli aikasemmin

;)

Tuossa äsken tuli tv:stä Toyota Yaris-mainos, missä oli tosi hauskan kuulonen biisi siinä taustalla. Oon vissiin kuullu sen joskus ennenki jossai muussa yhteydessä. Eli jos joku tunnistaa biisin ku näkee seuraavan kerran mainoksen, olisin kiitollinen :worship:

Ja eikös tuo itse tunnari ole tarkemmin Adam Strangen Traveller, toki Vangeliksen melodia alunperin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom