Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuulin tänään jonkun suomiräp-tekeleen, jossa laulettiin kai "...kun ne kysyy, et kuka mä oon mä katon niit..." tai jotain. Musiikki kuulosti aika samalta kuin R. Kellyn I'm the World's Greatest -pätkässä.

Mikäköhän mahtaa olla kipaleen nimi? Ja jos vaikka youtube-linkki heruisi, niit voisin sen sitten sieltä kopsailla koneelle. Kiitos.

Kuulin tänään jonkun suomiräp-tekeleen, jossa laulettiin kai "...kun ne kysyy, et kuka mä oon mä katon niit..." tai jotain. Musiikki kuulosti aika samalta kuin R. Kellyn I'm the World's Greatest -pätkässä.

Mikäköhän mahtaa olla kipaleen nimi? Ja jos vaikka youtube-linkki heruisi, niit voisin sen sitten sieltä kopsailla koneelle. Kiitos.

Kyseessä on 100% varmasti Ruudolf - Leijonakuningas-laulu. Youtubesta kyseistä tuotosta ei enää löydy, varmaan levy-yhtiö pyytäny poistamaan.

Tässä on spotify linkki jos käytät: http://open.spotify.com/track/6lzRKqUJL4nIDcHmA3JI0v

Mikäs biisi soi tuossa Branch Warrenin train insane deeveedeellä, joka alkaa n. 6 minuutin kohdalla missä Branch tekee rintatuellista soutua? Vaivaa kyllä kovasti.

Hyvä yritys, mutta ei ole tämä biisi. Tässä mun hakemassa biisissä toi didididi on se laulun koko pointti eli sitä tulee putkeen monta kertaa ja vasta sen jälkeen kuuluu jotain puhetta/laulua eli hyvin samanlainen rakenne kuin "we no speak americano"- biisissä. Tempokin on melkolailla samaa luokkaa, ehkä hieman maltillisempi.

http://www.youtube.com/watch?v=bZnDzzR2DWE
Gigi D' Agostino - I'll Fly with You

Kokeillaan huvikseen :D On ainaki dididiidididididiidid

Tänään kun ajelin salilta kotiin tuli Juke FM:ltä yksi suomalainen biisi. Melko rauhallinen ja svengaava temmoltaan.
Lyriikoista jäi mieleen lauseet "miten menee leksa" tai "miten menee leiska" ja lisäksi biisin lyriikoissa mainittiin jonkin herran tarjoavan lainaa mutta korko vain on kova. Taisi myös lyriikoissa olla lausahdus "hei sisko miten menee"
Sanoitukset itsessään olivat hieman tälläistä kurjuuttava kuvaavat.

Sekavat kuvaukset, mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä ajan takaa.

Mulla on jollain ihmelevyllä sellanen kappale, jossa lauletaan jotain: Aapon jengin kuuluu Matti, hän on oikea hattivatti. Jengissä on myös teppo, jolla on nenässä supppo. Kertosäkeessä jotain tällasta: Aapo isä gansta johtaa jengii herkullista. Kertosäkeen jälkeen: Aapolla on superpyörä, siinä on vain yksi pyörä. Hyppiminen on Aapon mieli puuhaa. Aapo aikoo hypätä kuuhun???

En muista tarkalleen miten, kun levy on hävinnyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs biisi pyörii taustalla tuossa MTV3:n ohjelmia esittelevässä pätkässä? Se on sellainen, jossa näytetään pätkiä tulevista/jo pyörivistä sarjoista ja elokuvista ja uusi V-sarja on aika isossa osassa siinä. Biisissä taitaa olla vain kaksi sanaa: "Robot lover" tms. Todella tarttuva!

Turvaudun taas pakkiksen apuihin, kun muut keinot on jo käytetty. Eli etsin biisiä, jossa hentoääninen nainen laulaa herkkää laulua. Sanoja esim. I know where you are...I wish she wanna?...things like an angel...

Kiitokset etukäteen!

Kiitokset yrityksestä. :) Ei kuitenkaan osunut. Tuo hakemani biisi on sellainen hyvin yksinkertainen, koneella tehty ja siinä ei ole varsinaista laulua ollenkaan. Vain robottimaisesti sanottu "robot lover" ns. kertosäkeessä.

Ensimmäinen video mikä löytyy sanoilla robot lover googlesta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ensimmäinen video mikä löytyy sanoilla robot lover googlesta

Kiitokset, mutta ei natsaa vieläkään. Siinä ei tosiaan ole, ainakaan mainoksen aikana, muuta laulua kuin ne kaksi sanaa. Googlella ja youtubella olen jonkin verran yrittänyt itsekin etsiä. Jos bongais sen vielä joskus telkkaarista uudestaan niin täytyis koittaa Shazamilla tunnistaa :) Joskushan noita tietty tehdään myös varta vasten mainoksia varten, mutta tuo ei vaikuta siltä.

YleX:ltä soi maanantaina joku biisi, Biisissä oli mies ja naislaulaja. Kuulosti aivan samantyyliseltä musiikilta, kun Nickelback, Daughtry, 3 doors down.

Suositut

Back
Ylös Bottom