Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mikä biisi ?

Mikä biisi tää on en muista kun yhen kohan siitä : boom boom boom gad a gidde. Toi sama tais toistua pari kertaa peräkkäin.
en oo varmaa oliko noi bassoo vai sonoja noi boom jutut.
enkä tiedä yhtään onko oikein kirjotettu toi kohta jotenkin tollein se lausutaan.:(

Mikähän biisi, soi mm. Expossa tänä vuonna muistaakseni kahden henkilön finaalivapaaohjelmassakin. Sellanen pirtee Black eyed peasin musiikkityylin kappale mut ei varmaan ole sen biittej. Kumminkin varmimmat vinkit on antaa et siinä välissä tulee Ludacrisi räppään väliin ja biisissä välillä lauletaan/huudetaan "WEE WEe WEEE " tai jotain tonne suuntaan. Hyvä biisi, pakko saada!

[E] Löytyi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Biisi hukassa, soi ainakin radio rockilla ja mies laulaa kertsissä jotain "I've had enough, I've had enouu'ugh.." aika semmonen nopee ja tarttuva meininki. Kiitollinen olisin jos joku tosta osais oikeen biisin vinkata.

Mikä biisi soi Radio Novalla yleensä kerran päivässä. Siinä lauletaan ruotsiks, semmosta pop/rockia ja kertosäkeessä on hieno melodia. Tää voi olla joku ikivanhakin biisi tai jotain Kent:iä tai jotain, mutta oon tyhmä enkä tiedä tota biisin nimeä.

Biisi hukassa, soi ainakin radio rockilla ja mies laulaa kertsissä jotain "I've had enough, I've had enouu'ugh.." aika semmonen nopee ja tarttuva meininki. Kiitollinen olisin jos joku tosta osais oikeen biisin vinkata.

Mikä biisi ja kuka esittää?
- Laulaja suomalainen nainen (kuulostaa ihan Paula Koivuniemeltä)
- Alkanut soimaan ihan nyt lähiaikoina
- laulaa jotain tyyliin: se oli siinä ja piti kiinni ja oli niin vahva ettei päässyt irti tms.

Mikä biisi ja kuka esittää?
- Laulaja suomalainen nainen (kuulostaa ihan Paula Koivuniemeltä)
- Alkanut soimaan ihan nyt lähiaikoina
- laulaa jotain tyyliin: se oli siinä ja piti kiinni ja oli niin vahva ettei päässyt irti tms.

Löytyi: Kaija Koo - vapaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt haetaan hataralta pohjalta. Kuulostaa hiukan Velvetiltä mutta ei ole. Naislaulaja laulaa i'm feeling love tms. Menevä pop biisi.

Chicane feat. Tom Jones- Stoned in love http://www.youtube.com/watch?v=yaDwNKM8Fso ???

Oma kysymys niin ikään hieman hataralta pohjalta. Yökerhoissa kuulee, en tiedä kuinka tuore biisi on kyseessä. Idea on sama kuin "Yolanda BeCool- we no speak americano" eli tässä on kanssa sellainen korostettu dididididi (toistuu monta kertaa) ja väliin taitaa miesääni jotain sanoa.

Nyt haetaan hataralta pohjalta. Kuulostaa hiukan Velvetiltä mutta ei ole. Naislaulaja laulaa i'm feeling love tms. Menevä pop biisi.

? :D

Oma kysymys niin ikään hieman hataralta pohjalta. Yökerhoissa kuulee, en tiedä kuinka tuore biisi on kyseessä. Idea on sama kuin "Yolanda BeCool- we no speak americano" eli tässä on kanssa sellainen korostettu dididididi (toistuu monta kertaa) ja väliin taitaa miesääni jotain sanoa.

tämä ?

Hyvä yritys, mutta ei ole tämä biisi. Tässä mun hakemassa biisissä toi didididi on se laulun koko pointti eli sitä tulee putkeen monta kertaa ja vasta sen jälkeen kuuluu jotain puhetta/laulua eli hyvin samanlainen rakenne kuin "we no speak americano"- biisissä. Tempokin on melkolailla samaa luokkaa, ehkä hieman maltillisempi.

Prim0s tämä?

Jos tätä varten rekisteröidyit, niin kiitos siitä. Valitettavasti ei ole tämäkään. Löysin Youtubesta itekin ainakin pari biisiä, mitkä osuis tohon mun kuvaukseen. Parempi varmaan kysyä seuraavalla kerralla suoraan DJ:ltä kuten yleensä aina ennen olen tehnyt.

Jos tätä varten rekisteröidyit, niin kiitos siitä. Valitettavasti ei ole tämäkään. Löysin Youtubesta itekin ainakin pari biisiä, mitkä osuis tohon mun kuvaukseen. Parempi varmaan kysyä seuraavalla kerralla suoraan DJ:ltä kuten yleensä aina ennen olen tehnyt.

Voisko olla tämä? Basshunter - Dididi

Suositut

Back
Ylös Bottom