Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt tulee varmaan melko vaikee ja melkoista hakuammuntaa, mut yritetään.

Onnelassa ym. sedun paikoissa olen kuullut lähiaikana jonkun tarttuvan poppi biisin. Ei mitään aivan tavallista poppia vaan menevämpää ehkä jotain david guetta suuntaan oli ainakin mies laulaja.
Voi mennä tämäkin metsään:hyvä:
Päähän ei jäänyt biisistä sen enempää ku arvelin sen löytyvän suht helposti, mutta oon käynyt listoja läpi enkä ole löytänyt. Luulisin et melko uusi biisi.

Pari arvausta:

Akon - Beautiful
Black eyed peas - I got a feeling
Flo Rida - Low
Pitbull - i know you want me
Kid cudi - day and night
Akon - keep you much longer
Usher - yeah

Onnelassa ym. sedun paikoissa olen kuullut lähiaikana jonkun tarttuvan poppi biisin. Ei mitään aivan tavallista poppia vaan menevämpää ehkä jotain david guetta suuntaan oli ainakin mies laulaja.
Päähän ei jäänyt biisistä sen enempää ku arvelin sen löytyvän suht helposti, mutta oon käynyt listoja läpi enkä ole löytänyt. Luulisin et melko uusi biisi.

Mikään näistä..? Aikamoista hakuammuntaa :)

Akon - Right now
Akon - Beautiful
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow
Black Eyed Peas - Let's Get It Started
Black Eyed Peas: Meet Me Halfway
Busta Rhymes feat. T-Pain - Hustler's Anthem 09
Chris brown - with you
Flo rida - Righ round
Jason Derulo - Whatcha Say
Jay Sean feat. Lil Wayne - Down
Jay Sean feat. Lil Jon & Sean Paul - Do You Remember
JLS - Beat Again
J.O. feat. Alex - Please Ya
John ME - Love is my drug
Kardinal feat. Akon - Dangerous
Mando Diao - Dance With Somebody
The Fray (tai kanye west) - Heartless
T.I. feat. Justin Timberlake - Dead And Gone
Timbaland - The way i are
3oh 3 - don't trust me
50cent - in da club
50 Cent feat. Justin Timberlake- Ayo Technology

Viimeksi muokattu:

Olisko David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch
http://www.youtube.com/watch?v=jaO8OWnzL1k

öh. mikähän biisi se on missä nainen laulaa kertosäkees jotain tyyliin "hallelujaaaa". muuta en tiiä :D saattaa olla aika uus biisi tai sitte ei...auttakee ! ei se jeff buckleyn biisi...

öh. mikähän biisi se on missä nainen laulaa kertosäkees jotain tyyliin "hallelujaaaa". muuta en tiiä :D saattaa olla aika uus biisi tai sitte ei...auttakee ! ei se jeff buckleyn biisi...

Siis ei jeff buckleyn biisi vai ei jeff buckleyn esittämänä? nää on jeff buckleyn biisitsä mun käsittääkseni, mut eri esittäjät. Jos sitte tarkotit eri biisiä niin ei oo kyl mitään hajua :D

Alexandra Burke - Hallelujah
Lisa - Hallelujah
Kate Voegele - Hallelujah

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei ollu tuo paramorenkaa biisi. kohta lähtee järki kyllä,koko päivän miettiny :s muistais ny mitä muuta siinä lauletaan mutta toi hallelujaaa vaa pyörii mieles.

edit: HAHAHAHAHA ei se mitää hallelujaa sanokaa vaa "in new york" :hyper: siis tää biisi: Empire state of mind - Jay-z feat. Alicia Keys.
kuulosti vaa ku kauhias hälinäs kuulin radiosta.

helevetti.:david:

Biisi hukassa ja ärsyttää niin helvetisti.

Joku dance biisi se oli missä kertosäe meni jotenkin "tsiki tsiki bum, tsiki bum tsiki bum tsiki bum" tai jotenkin näin. Karhea ääni oli mieslaulajalla ja saattaa olla että jotain ruottalaista sanaa saattoi tulla jossain välissä. varma en ole.

help plz

Biisi hukassa ja ärsyttää niin helvetisti.

Joku dance biisi se oli missä kertosäe meni jotenkin "tsiki tsiki bum, tsiki bum tsiki bum tsiki bum" tai jotenkin näin. Karhea ääni oli mieslaulajalla ja saattaa olla että jotain ruottalaista sanaa saattoi tulla jossain välissä. varma en ole.

help plz

Vihjeet oli nii kovaa settiä, että biisi löyty heti:

http://www.youtube.com/watch?v=-WU94oWlkV8

Här var so god.

Vihjeet oli nii kovaa settiä, että biisi löyty heti:

http://www.youtube.com/watch?v=-WU94oWlkV8

Här var so god.
Ei tärpännyt :( siinä biisissä on tsiki tsiki eikä digi digi. Ja tosiaan karhea ääni. Veikkaisin jotain uutta raitaa koska baarissa soi vähän aikaa sitte (tosin mahdollista et oli remix) mut siellä soi myös sexy bitchit sun muut niin luulis olevan uudempi myös tää

Ei tärpännyt :( siinä biisissä on tsiki tsiki eikä digi digi. Ja tosiaan karhea ääni. Veikkaisin jotain uutta raitaa koska baarissa soi vähän aikaa sitte (tosin mahdollista et oli remix) mut siellä soi myös sexy bitchit sun muut niin luulis olevan uudempi myös tää

No nyt olis karheaa auto-tune ääntä, timbaland ja nelly furtado. :)
http://www.youtube.com/watch?v=S5JCRhVIUK8

Suositut

Back
Ylös Bottom