Joo toi se oli. Mikäs tuolle genreksi sopis.
Housea taitaa olla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo toi se oli. Mikäs tuolle genreksi sopis.
Kappale hukassa..
Soi eilen suomipopilta. Joku vähän vanhempi kappale siinä mieslaulaja laulaa jotain aamusta ja krapulasta muuta en muista tällä hetkellä. Tietääkö joku?
Kappale ei ole Unelmia ja toimistohommia.
Voisiko olla Kolmas Nainen ja kappale Äiti Pojastaan Pappia Toivoi?
Nyt tulee varmaan melko vaikee ja melkoista hakuammuntaa, mut yritetään.
Onnelassa ym. sedun paikoissa olen kuullut lähiaikana jonkun tarttuvan poppi biisin. Ei mitään aivan tavallista poppia vaan menevämpää ehkä jotain david guetta suuntaan oli ainakin mies laulaja.
Voi mennä tämäkin metsään:hyvä:
Päähän ei jäänyt biisistä sen enempää ku arvelin sen löytyvän suht helposti, mutta oon käynyt listoja läpi enkä ole löytänyt. Luulisin et melko uusi biisi.
ei mitn sittenkää..Mikä mahtaa olla vähän sellanen aika paljon radiossa pyörivä vähän hempeämpi biisi, lauletaan ainakin jotain octoberista? Nainen ja mies äänessä.
Ei kumpikaan, noihan kyllä kans soi baareissa.http://www.youtube.com/watch?v=TtjRJTxoMVw
http://www.youtube.com/watch?v=Me17_uzP4Pk
onko jompi kumpi noista?
Nyt tulee varmaan melko vaikee ja melkoista hakuammuntaa, mut yritetään.
Onnelassa ym. sedun paikoissa olen kuullut lähiaikana jonkun tarttuvan poppi biisin. Ei mitään aivan tavallista poppia vaan menevämpää ehkä jotain david guetta suuntaan oli ainakin mies laulaja.
Voi mennä tämäkin metsään:hyvä:
Päähän ei jäänyt biisistä sen enempää ku arvelin sen löytyvän suht helposti, mutta oon käynyt listoja läpi enkä ole löytänyt. Luulisin et melko uusi biisi.
Mikä kappale soi äske subilla Departed-elokuvan mainoksessa?
Ei ole tuokaan:lol2:
Ei ole tuokaan:lol2:
Tää on loputon suo.
Mikä kappale soi äske subilla Departed-elokuvan mainoksessa?