Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitääpä yrittää taas, haluan todellakin kuulla tämän kappaleen vielä uudestaan:

Eli kyseessä todellakin on melko vanha kappale, olisiko ainakin jopa 4-8 vuoden takaa. Tämä kappale soi usein radiossa, ja pyöri toistuvasti mtv:llä, eli oli sen aikansa "hitti". Koska en ole kuullut kappaletta pitkään aikaan(kuulin sen viimeksi ollessani ala-asteella), niin seuraava kuvailuni voi kuulostaa todella oudolta:

Kertosäe:

"You talk my eyes, nose and another guys" (kirkkaalla äänellä)
"Uuuuuuuuu, believe IT! He's manikun zee" (joku random tausta huuto)
"Oh, hes rollaa trollaa Aaaaaa! Believe IT! He's manikun zee"

Mitään muuta en muista...

Kappale hukassa..
Soi eilen suomipopilta. Joku vähän vanhempi kappale siinä mieslaulaja laulaa jotain aamusta ja krapulasta muuta en muista tällä hetkellä. Tietääkö joku?

Kappale ei ole Unelmia ja toimistohommia.

Kappale hukassa..
Soi eilen suomipopilta. Joku vähän vanhempi kappale siinä mieslaulaja laulaa jotain aamusta ja krapulasta muuta en muista tällä hetkellä. Tietääkö joku?

Kappale ei ole Unelmia ja toimistohommia.

Voisiko olla Kolmas Nainen ja kappale Äiti Pojastaan Pappia Toivoi?

Mikäs on se rappibiisi, jossa menee introssa tai jossain kohtaa "dam digi dam da dam digi digi" tai jotain tollasta settii?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt tulee varmaan melko vaikee ja melkoista hakuammuntaa, mut yritetään.

Onnelassa ym. sedun paikoissa olen kuullut lähiaikana jonkun tarttuvan poppi biisin. Ei mitään aivan tavallista poppia vaan menevämpää ehkä jotain david guetta suuntaan oli ainakin mies laulaja.
Voi mennä tämäkin metsään:hyvä:
Päähän ei jäänyt biisistä sen enempää ku arvelin sen löytyvän suht helposti, mutta oon käynyt listoja läpi enkä ole löytänyt. Luulisin et melko uusi biisi.

Onnelassa ym. sedun paikoissa olen kuullut lähiaikana jonkun tarttuvan poppi biisin. Ei mitään aivan tavallista poppia vaan menevämpää ehkä jotain david guetta suuntaan oli ainakin mies laulaja.
Päähän ei jäänyt biisistä sen enempää ku arvelin sen löytyvän suht helposti, mutta oon käynyt listoja läpi enkä ole löytänyt. Luulisin et melko uusi biisi.

http://www.youtube.com/watch?v=TtjRJTxoMVw
http://www.youtube.com/watch?v=Me17_uzP4Pk

onko jompi kumpi noista?

Aivan arvalla heitän, mutta entäs tää ?

http://www.youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4&feature=fvst

Suositut

Back
Ylös Bottom