Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tänään tuli radio rockilta muutama tunti sitten biisi, jonka sanottiin olevan tehty jonkun koripalloilijan muistolle... tämän enempää ei informeissöniä irtoa, en muista enää yhtään niitä sanojakaan ku ei ollu mitään mihin ois voinu ylös pistää :curs:

Jos joku tästä saa keksittyä niin pisteet sille !

Kysyn taas kahden vuoden tauon jälkeen täältä kun viimeks ei vastausta tullut että:

8v sitten soi koulutaksissa aivan loistobiisi, jota en oo tähän päivään mennessä selvittäny. Sanatkin osaan vielä jotenkin:

"Kädet hyväilee kylkiäs pippelin, boonukset nousee ja itsevarmuus vähin erin. Kiirettä ei ole tyhjään asuntoon, tyhjään sänkyyn nukkumaan sikiöasentoon. Mä rakastin sun silmiäs mutten enää näe niitä. Ja mä teeskentelen etten välitä siitä....." Ton verran muistelisin sanoja. Mikä biisi ja mistä saisin?

Jos ton biisin nimen joku pystyy mulle kertoon niin se on tän thredin kovin tyyppi. Jos joku pystyy vielä kertoon mistä sen biisin löytäis vuonna 2008 niin sanat ei riitä kertoon sitä ihailun määrää jota täältä saa osakseen. Haluan kuulla ton biisin. 85% nostalgian ja 15% itse musiikin tähden.

Kysyn taas kahden vuoden tauon jälkeen täältä kun viimeks ei vastausta tullut että:

8v sitten soi koulutaksissa aivan loistobiisi, jota en oo tähän päivään mennessä selvittäny. Sanatkin osaan vielä jotenkin:

"Kädet hyväilee kylkiäs pippelin, boonukset nousee ja itsevarmuus vähin erin. Kiirettä ei ole tyhjään asuntoon, tyhjään sänkyyn nukkumaan sikiöasentoon. Mä rakastin sun silmiäs mutten enää näe niitä. Ja mä teeskentelen etten välitä siitä....." Ton verran muistelisin sanoja. Mikä biisi ja mistä saisin?

Jos ton biisin nimen joku pystyy mulle kertoon niin se on tän thredin kovin tyyppi. Jos joku pystyy vielä kertoon mistä sen biisin löytäis vuonna 2008 niin sanat ei riitä kertoon sitä ihailun määrää jota täältä saa osakseen. Haluan kuulla ton biisin. 85% nostalgian ja 15% itse musiikin tähden.

Ootko varma että se ei ollut se taksikuski?:)

Mikä se teknokikkeli kappale on joka soi siinä big brother mainoksessa? Eka soi joku jani wikholm, ja sitte alkaa jumputus. Jos joku tietää nii oon helvetin kiitollinen.

Danke.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ei mitään. En kyllä tiennyt kyseistä biisiä yhtään, kuuntelin sen läpi ja nappasin lauseita, kirjoitin googleen ja tuo löytyi. Vinkkinä sullekkin, jos et jotain biisiä joskus tiedä ja se kolahtaa. ;)

Ei mitään. En kyllä tiennyt kyseistä biisiä yhtään, kuuntelin sen läpi ja nappasin lauseita, kirjoitin googleen ja tuo löytyi. Vinkkinä sullekkin, jos et jotain biisiä joskus tiedä ja se kolahtaa. ;)

Toinen hyvä tekniikka on lueskella noihin videoihin liittyviä tekstejä, monesti joku on jo kysynyt että mikä biisi on kyseessä. Ja jos sinulla itselläsi sattuu olemaan oma käyttäjä tuolla YouTubessa niin voi itekkin kysyä.
Yleensä itse etsimällä löytää kaikista nopeiten, pitää vaan jaksaa yrittää :thumbs:

Tiiättehän sen maikkarin mainoksen missä esitellään tulevan syksyn ohjelmasatoa. Taustalla soi sellainen biisi kun Sealed With A Kiss, mutta esittäjä on hakusessa. Wikipedia kertoi että ainakin seuraavanlainen jengi on levyttäneet kyseisen kappaleen:

# Agnetha Fältskog (2004)
# Shelley Fabares
# The Flying Pickets
# The Glitter Band
# The Happenings
# Christine Lavin
# Albert West (1993)
# Samuel Hui (1990)
# The Lettermen (1965)
# Spanky and Our Gang
# Gábor Szabó (1969)
# The Toys (1968)
# Bobby Vee (1968)
# The Shadows (1990)
# Laurent Voulzy (2006)

Kukahan noista lienee, vai onko vielä joku muu? Se on sellainen oikein raukea naisääni. Vähänniinkuin se eukko joka laulaa Ville Valon kanssa Summer Winen. Mutta ei ole se käsittääkseni. Jos ette tiiä nii kertokaa kellä noista on mielestänne paras versio.

Tiiättehän sen maikkarin mainoksen missä esitellään tulevan syksyn ohjelmasatoa. Taustalla soi sellainen biisi kun Sealed With A Kiss, mutta esittäjä on hakusessa. Wikipedia kertoi että ainakin seuraavanlainen jengi on levyttäneet kyseisen kappaleen:

# Agnetha Fältskog (2004)
# Shelley Fabares
# The Flying Pickets
# The Glitter Band
# The Happenings
# Christine Lavin
# Albert West (1993)
# Samuel Hui (1990)
# The Lettermen (1965)
# Spanky and Our Gang
# Gábor Szabó (1969)
# The Toys (1968)
# Bobby Vee (1968)
# The Shadows (1990)
# Laurent Voulzy (2006)

Kukahan noista lienee, vai onko vielä joku muu? Se on sellainen oikein raukea naisääni. Vähänniinkuin se eukko joka laulaa Ville Valon kanssa Summer Winen. Mutta ei ole se käsittääkseni. Jos ette tiiä nii kertokaa kellä noista on mielestänne paras versio.

Olen tuon version kuullut ehkä kerran sivukorvalla, mutta itse lähtisin ehkä kokeilemaan tuoreinta versiota tuosta kappaleesta, eli 2006-versiota. Tämä varmaan sen takia, että noin vanha biisi on yleensä jotain kautta tullut uudelleen pinnalle ja se olisi tätä kautta otettu mukaan. Toiseksi kokeilisin tuota Agnetha Fältskogin versiota, koska se kuulostaa pohjoismaalaiselta:). Kolmanneksi ottaisin tuon Christinen Lavinin, koska se on ainoa mulle tunnettu naisartisti tuosta porukasta. Tässä tapauksessa artistille suoritettavat maksut julkisesta soitosta voivat kuitenkin olla Maikkarille niin paljon, että he ovat tyytyneet näihin edellä mainittuihin versioihin.¨

Pysyitkö mukana? En mäkään.:)

Suositut

Back
Ylös Bottom