Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
hmph

Nyt ois muutama tiedostelu, ku spiidiä kuunnellu ja jotai hyviä biisejä jääny korvaa, ei vaa oikee löydy. Eli siis jotai rap/r&b tyylisiä. joku semmonen, mis on vissiin snoop dogg ja se sanoo jotai "nigaas are going to playa" muutaman kerran. sit yks semmonen, mis kertsist eioikee saanu selvää, mut jotai sanoi meni: we can fly... ja make me feel no... ja sit viel i'm always my/mine. Toivotonta, mut kumminki :)

Mikäs biisi kun kertosäkeessä lauletaan et "sä voit luottaa ihmisiin mut pahalle et käännä selkää" ja jossain kohdassa et "politikot puvuissaan myyvät teille taivesta" tai jotain lähellä tota olevaa. Varmaan bändi joku kilpi (?)

Missä suomirock(?) kappaleessa laulettiin jotain unohtuneesta jota jäi kaipaamaan tms.

...Aika helvetin huonosti selitin... Jos joku kuitenki tajus, nii... Vau.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Aika hyvä:hyvä:! Missä ei?!:D

Oo hilijaa :D No joo, illalla muistin sanat tosi hyvin, aattelin et aamul sit googletan sanat ja katon mikä kappale tulee... Noh, aamulla en muistanu koko asiaa, ja vähä aikaa sit tuli mielee, mut sanoja ei vaan tuu mieleen... Räyh :curs:

Oo hilijaa :D No joo, illalla muistin sanat tosi hyvin, aattelin et aamul sit googletan sanat ja katon mikä kappale tulee... Noh, aamulla en muistanu koko asiaa, ja vähä aikaa sit tuli mielee, mut sanoja ei vaan tuu mieleen... Räyh :curs:

No ajattelin autta miestä mäessä ja googletin nuo muistamasi sanat parissa muodossa ja ainoa suomirokkiin viittaava oli joku ANTTI TUISKUN biisi. Toivon puolestasi että se ei ole hakemasi:urjo:

No ajattelin autta miestä mäessä ja googletin nuo muistamasi sanat parissa muodossa ja ainoa suomirokkiin viittaava oli joku ANTTI TUISKUN biisi. Toivon puolestasi että se ei ole hakemasi:urjo:

NO EI :D

Ja joo, harmittaa kyl ku ei tuu nyt mieleen... Ois vaan pitäny jaksaa nousta ylös, laittaa kone takas päälle ja googlettaa silloin... GNAAAGH!

FEDIT: HAHAHAHHAHAHA! Jonkun kauan sitten unohtuneen, tunsin liikuttavan minua.. NOIN SE MENI! HAH; MUISTIN JUST! Thanks, sanoi Tom Hanks!

niinii ja oma biisu hakuun, joku nopee bilebiisi missä hyräillään kertosäkeessä jotain tyyliin ba da da da daaa. semmosta perus konemusaa, en oikeen muista muuta sanoista/sanattomuudesta kun olin lyöny pääni kahdesti illan aikana ja muutenkin oleskelin jossain toisessa ulottuvuudessa.

taas pitää itteesä lainata :( eikö kukaan osaa antaa mitään vinkkiä? mun on pakko löytää tää viisu!! jo yli puoli vuotta oon heränny öisin hikisenä yhtenä kouristelevana kysymysmerkkinä joka tenttaa "mikä se on?" biisi ittekseen ei ollu mikään super huippu mutta se hetki oli suorastaan veret seisauttava, jos nyt todellisuudessa edes tapahtu niin kuin luulen tapahtuneen, mutta silti on PAKKO kuulla se vielä kerran että pystyy muisteleen.

Tää on nyt jauhanu päässä riittävän pitkään, pakko saada se oikea biisi.

Voicen The Voice Party ohjelmassa mikä tulee perjantaisin ja missä soitetaan kaikennäköstä tanssimusaa, tämä ko. biisi on soinu silloin tällöin. Ainakin vielä muutama kk sitten.

Sellasta iloista, kevyttä, eteeristä kone/tanssimusaa, en osaa sanoa tyyliä sen tarkemmin.
Menee aina jossain kohdassa (ehkä myös alussa) tähän tyyliin:
ti-dididi ti-dididi ti-diditi-didi-dididididi kertaa muutama
ja sitten välissä (miksatulla?)mimmin äänellä laulua, ehkä englanniksi.
Videossa kuvataan lähinnä sitä dj:tä (mies, oiskohan ollu ns. pilluparta eli sellainen suunympärysparta tai sit ei) pyörittelemässä levyjä eri areenoilla ja sitä bileyleisöä.

Ei vittu näitä kuvauksia :)
Mut parempaan en pysty, toivottavasti joku saa idean.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom