Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jouduin tätä ketjua ihan etsimällä etsiä, mutta mikä on http://www.youtube.com/watch?v=9oa7Vt37rDc tämän videon kohdassa 2:30 oleva biisi? Olen halunnut tietää tämän jo pitkään.
Missä suomirock(?) kappaleessa laulettiin jotain unohtuneesta jota jäi kaipaamaan tms.
...Aika helvetin huonosti selitin... Jos joku kuitenki tajus, nii... Vau.
Aika hyvä:hyvä:! Missä ei?!:D
Oo hilijaa :D No joo, illalla muistin sanat tosi hyvin, aattelin et aamul sit googletan sanat ja katon mikä kappale tulee... Noh, aamulla en muistanu koko asiaa, ja vähä aikaa sit tuli mielee, mut sanoja ei vaan tuu mieleen... Räyh :curs:
No ajattelin autta miestä mäessä ja googletin nuo muistamasi sanat parissa muodossa ja ainoa suomirokkiin viittaava oli joku ANTTI TUISKUN biisi. Toivon puolestasi että se ei ole hakemasi:urjo:
FEDIT: HAHAHAHHAHAHA! Jonkun kauan sitten unohtuneen, tunsin liikuttavan minua.. NOIN SE MENI! HAH; MUISTIN JUST! Thanks, sanoi Tom Hanks!
niinii ja oma biisu hakuun, joku nopee bilebiisi missä hyräillään kertosäkeessä jotain tyyliin ba da da da daaa. semmosta perus konemusaa, en oikeen muista muuta sanoista/sanattomuudesta kun olin lyöny pääni kahdesti illan aikana ja muutenkin oleskelin jossain toisessa ulottuvuudessa.
juuh ei se kyllä tuo ole. nii ja juu se on naisen laulama.
Ootko varma ettei se ole "la la la la la"? Silloin ainakin voisi olla ATC - All Around the World