Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tää on vaikee... Mikä on se radiossa monesti soitettu iskelmätyylinen kappale jonka laulajan ääni kuulostaa todella paljon jorma kääriäiseltä. Vai onko se kääriäisen joku uusi kappale, en ainakaan löytänyt.

Jopen tiheään soitettu uus kappale on "Olet sä mun vain". Muistaakseni se oli ton niminen, mulla soi Iskelmä duunissa. Tossa biisissä on sellaiset ksylofonin (?) pimputukset siinä alussa.

edit-Ei toi taida olla uus kappale, ilmeisesti 2006 Agentsien aikaan. En osaa sanoa, anna enemmän vinkkiä niin saatan tietää. Mikä kanava sitä soittaa?

Jopen tiheään soitettu uus kappale on "Olet sä mun vain". Muistaakseni se oli ton niminen, mulla soi Iskelmä duunissa. Tossa biisissä on sellaiset ksylofonin (?) pimputukset siinä alussa.

edit-Ei toi taida olla uus kappale, ilmeisesti 2006 Agentsien aikaan. En osaa sanoa, anna enemmän vinkkiä niin saatan tietää. Mikä kanava sitä soittaa?

Ei ole "olet mun sä vain". Luulen, ettei ole kääriäisen kappale, mutta hyvin samantyylinen kun agentsien/kääriäisen kappaleet, mutta siis olen todella monta kertaa kuullut sen radiosta joten ei kovin vanha kappale voi olla kyseessä.

Ääni aavistuksen karheampi ja jykevämpi kun Kääriäisellä normaalisti, ei niin svengaava biisi vaan vähän karheampi. Vaikee selittää... Luulin eka kun kuulin sen, että olisi kääriäisen uusi sinkku/levy, mutta en netistä löytänyt, että uutta tuotantoa olisi tullut? Enkä ole koskaan radiosta kuullut, että kenen kappale oikein on :(

JIMillä pyörii mainos, jossa mainostetaan kanavan omia matkailuohjelmia mm. Antohony Bourdain maailmaa. Taustalla pyörii joku letkeä skan kaltainen kappale, jossa soi mm. trumpetti(?). Mikä biisi?

Tietääkös kukaan tätä?

MTV3:lla mainostetaan jotain lisäkanavia (Ava-naistenkanava?), jossa aluksi joku nainen heittelee kirkkaan värisiä vaatteita sängylle. Taustalla soi joku jazzahtava kappale, jota laulaa naisääni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Onkos porukka kuullut radio rockilla soinutta sun- hopeless in you tjsp? Sellainen vähän hidas biisi, jossa kunnolla kitara jyrää kertosäkeistössä. Kokeilin goolettaa, mutta perkele ei löydy. Auttakaa, ihan huippu biisi hukassa!! :):rock:

Tahi eilen soi night of the vampiressa joku reptile biisi tms? Mikä se oli..

Onkos porukka kuullut radio rockilla soinutta sun- hopeless in you tjsp? Sellainen vähän hidas biisi, jossa kunnolla kitara jyrää kertosäkeistössä. Kokeilin goolettaa, mutta perkele ei löydy. Auttakaa, ihan huippu biisi hukassa!! :):rock:

Juma***** löyty :rock::rock:
The sun - hopelessness you

Rokkibiisin nimeä tai esittäjää haetaan. Viiden pisteen vihje, siis viiden pisteen vihje: kertosäe alkaa sanoilla "I smashed the mirror.." Siis biisin nimeä tai esittäjää haetaan..?

edit. kolmen pisteen vihje: ilmeisesti suhteellisen uusi biisi. Ja on soinu Radio Rockilla muutamaan kertaan..

Rokkibiisin nimeä tai esittäjää haetaan. Viiden pisteen vihje, siis viiden pisteen vihje: kertosäe alkaa sanoilla "I smashed the mirror.." Siis biisin nimeä tai esittäjää haetaan..?

edit. kolmen pisteen vihje: ilmeisesti suhteellisen uusi biisi. Ja on soinu Radio Rockilla muutamaan kertaan..

The sun - hopelessness you?

Suositut

Back
Ylös Bottom