Eli mikä biisi soi porin ravintolassa 13 vuotta sitten?:D pakkis ont tietäjien ihmemaa mutta...:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on kyllä kanssa tosi hakuammuntaa ja neulan etsimistä heinäsuovasta, mutta joskus vuoden 1994 tietämillä (saattoi olla vuotta aiemmin), olin Porissa ravintolassa, muistaakseni Jungle Jane tjsp, ja siellä soi biisi, joka jäi ikuisesti mieleen. Se oli sellainen pop- tai orastava teknobiisi (mä en tunne eri musalajeja hirveen hyvin tai missä niiden raja menee), jossa laulettiin jotain "love religion". Olen sittemmin aina aika ajoin yrittänyt tuloksetta etsiä tätä biisiä, koska se on niin hirmuisen hyvä (kännipäissään ainakin tuntui olevan). Olen löytänyt jonkun love religion-biisin, mutta se oli ihan eri genreä. Että pystyisköhän kukaan auttamaan?
Edit: ehkä sen vois parhaiten kategorisoida Dance-termin alle.
Tää tulee ekana juutuubista ja julkaistu vuonna 1994. Oot varmaan jo tosin löytänyt tän?
:dance::dance::dance:
KIITOS!
Tää on just se, mut kato kun ei tullu mieleen hakee youtubesta. Tulee ihan itku silmään ku on niin onnellinen nyt. Vähän mää rakastan sua.
Nyt ois biisi hukassa. Kyseessä melko hidas rock-biisi. Biisis lauletaan jotenki "She'll be a woman".
Mites ois Neil Diamondin Girl you'll be a woman soon?
Taitaa olla Radiorockilla Urge Overkillin versio
Edit: Heh... samalla sekunnilla lähti soimaan.
No tuostahan on tehty sen seittemän sataa versiota, tarjosin vaan alkuperästä. ;)
Perhana, oon tuskaillut yhen biisin kanssa nyt päivän...ja jos joku vois ees auttaa ja tunnusmerkit on että kertsissä lallatetaan...:"ou jeeea, life goes oon"...sellanen vähän ehkä karhee ääninen ukko vetää ja mut ei mikään brian adams sentään, ja se biisi on sellanen lievästi pop/rock henkinen lepposa kipale, ei nopea temponen. Avuja ei tule enempää koska kerran sen kuulin ja oli mölyisää ympärillä...hjelp!
Radio Rockilla soi sellanen biisi, jonka nimen haluaisin tietooni.
Biisin sanoista ei oikein saa selvää, paitsi kertosäkeessä, jossa mies laulaa jotenkin "...to make heaven on Earth...", muuta en tosta nyt muista.
Oisko kellään hajua ton selonteon perusteella?
Eipä ollut tuo, Laulajasta tulee mieleen ehkäpä bruce springsteen...mutta se oli sellanen lepposa kesäinen ja onnellinen biisi...ja tais soida eilen illalla joskus klo 22.00 aikoihin radio rockilla...jeesatkaa joku hajottaa kun ei tiiä...googletan taukoamatta sitä:(
Eipä ollut tuo, Laulajasta tulee mieleen ehkäpä bruce springsteen...mutta se oli sellanen lepposa kesäinen ja onnellinen biisi...ja tais soida eilen illalla joskus klo 22.00 aikoihin radio rockilla...jeesatkaa joku hajottaa kun ei tiiä...googletan taukoamatta sitä:(
http://www.youtube.com/watch?v=XGq3zQc8BwgPerhana, oon tuskaillut yhen biisin kanssa nyt päivän...ja jos joku vois ees auttaa ja tunnusmerkit on että kertsissä lallatetaan...:"ou jeeea, life goes oon"...sellanen vähän ehkä karhee ääninen ukko vetää ja mut ei mikään brian adams sentään, ja se biisi on sellanen lievästi pop/rock henkinen lepposa kipale, ei nopea temponen. Avuja ei tule enempää koska kerran sen kuulin ja oli mölyisää ympärillä...hjelp!
Juuri tämä, kiitoksia paljon!