Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kuulin joskus Klaus Flamingin soittavan jotain :rock: semmoista 70 - 80 -lukujen hevin tyylistä musakipaletta johon oli lainattu pätkä säkkijärven polkan väliosasta. :
Klasu vastasikin ihan itse että kyseessä on
Stuart Smith: Dogs Of War
eli etsikää, kuunnelkaa ja todetkaa;)

Mikä biisi soi Mtv3 Maxin "Legendaariset formulakisat"-mainoksessa. Erittäin tunnettu klassinen teos mutta en saa päähäni että kenen säveltäjän ja minkä niminen veisu? :)

"räppi" biisi, miehet räppäävät säkeistöt ja nainen laulaa kertsin.

11. "Viikkoja ennen Ramin luona mietitään, laivalle mennään ja himokännit vedetään. Tällanen skaba voitas pystyyn laittaa, se joka aamuun asti bailaa kisan voittaa. Jo aulassa kattaan upeita kinkkuja, pitkään ei kyl enää tarvii olla sinkkuja. Laivan lipuessa pois kotisatamasta, otetaan huikka Veskun eväskannusta.
Hiljalleen alkaa taxfreekin aueta, kireä fiilis alkaa meillä jo laueta. Rami näkee kauniin tytön pujahtavan discoon, mehän voitais lähtee sinne viinaa kiskoo. Vesku alkaa esittämään hurjaa tanssia, tönäisee vahingissa bodaaja Anssia. Miks sä mua tonit? En mä miten niin. Saman tien Vesku joutuu kiipeliin.
Laivalle, pyörimään disco lattialle. Merelle, ilmalaivan kannelle. Merelle, juhlimaan ruotsin puolelle. Aalloille, viettää lomaa pohjanlahdelle.."

"räppi" biisi, miehet räppäävät säkeistöt ja nainen laulaa kertsin.

11. "Viikkoja ennen Ramin luona mietitään, laivalle mennään ja himokännit vedetään. Tällanen skaba voitas pystyyn laittaa, se joka aamuun asti bailaa kisan voittaa. Jo aulassa kattaan upeita kinkkuja, pitkään ei kyl enää tarvii olla sinkkuja. Laivan lipuessa pois kotisatamasta, otetaan huikka Veskun eväskannusta.
Hiljalleen alkaa taxfreekin aueta, kireä fiilis alkaa meillä jo laueta. Rami näkee kauniin tytön pujahtavan discoon, mehän voitais lähtee sinne viinaa kiskoo. Vesku alkaa esittämään hurjaa tanssia, tönäisee vahingissa bodaaja Anssia. Miks sä mua tonit? En mä miten niin. Saman tien Vesku joutuu kiipeliin.
Laivalle, pyörimään disco lattialle. Merelle, ilmalaivan kannelle. Merelle, juhlimaan ruotsin puolelle. Aalloille, viettää lomaa pohjanlahdelle.."

Muistaakseni toi oli joku Amentia - mennään laivalle....varmaan löytyy Dc:llä ku kirjoitat hakusanaksi Amis ja Laivalle:D

Niin ja muuten toi on aika kaukana räpistä....

Muistaakseni toi oli joku Amentia - mennään laivalle....varmaan löytyy Dc:llä ku kirjoitat hakusanaksi Amis ja Laivalle:D

Niin ja muuten toi on aika kaukana räpistä....

Jep kiitoksia. Biisi kyllä löytyy jo, väärin vain nimetty. Ja kyllä, tiedän että se ei ole räppiä, mutta rytmikästä puhetta nuo säkeistöt tuntuu enemmän olevan kuin tavallista laulua. :thumbs:

Amentia Allstars - Laivalle tuon nimi siis nyt on.

Suomalainen biisi jossain lauletaan Hollywoodista, saattoi olla räppi tyylinen. Vähän on huonot muistikuvat eilisestä :D Mieslaulaja oli ja ei ollut ripsipiirakka

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
sanat menee jotenkin " yksinäisyys piinaa ja kalvaa mua, miksei elämässä ei voi onnistua"

jotain irinaa tai apulantaa kenties?
en saa vain millään päähän nyt mikä biisi :(

Mikä biisi alkaa sanoin "Fifteen years in the cavalry..."

Soundimaailmaltaan oli Panteran suuntaista. Tuli Radio Rockilta eräänä yönä tässä. Veikkaisin sellaista 80-luvun lopun tai 90-luvun alun heavyä.

Nyt ammutaan kyllä haulikolla mutta palsta on täynnä fiksuja immeisiä, ehkä joku osais sittenkin auttaa. :( Hakusessa on metallibiisi, jossa naislaulaja laulaa suomeksi jostain voimasta tms. Kertsit loppuu ulinaan jonka lopputavu on "maaaaaaaaaaaaa". Biisi alkaa pitkällä vauhdikkaalla syntikkaintrolla.

Kuulin biisin 30.10 klo 21 radiosta töissä ja päällä oli nova tai nrj, jos se nyt mitään auttaa. Tuosta hetkestä lähtien on elämälläni ollut vain yksi tarkoitus; selvittää mikä kappale on kyseessä ja vapautua tiedonjanon raskaasta taakasta! :eek:
Näillä spekseillä jos joku osaa auttaa ni :thumbs:

Nyt ammutaan kyllä haulikolla mutta palsta on täynnä fiksuja immeisiä, ehkä joku osais sittenkin auttaa. :( Hakusessa on metallibiisi, jossa naislaulaja laulaa suomeksi jostain voimasta tms. Kertsit loppuu ulinaan jonka lopputavu on "maaaaaaaaaaaaa". Biisi alkaa pitkällä vauhdikkaalla syntikkaintrolla.

Kuulin biisin 30.10 klo 21 radiosta töissä ja päällä oli nova tai nrj, jos se nyt mitään auttaa. Tuosta hetkestä lähtien on elämälläni ollut vain yksi tarkoitus; selvittää mikä kappale on kyseessä ja vapautua tiedonjanon raskaasta taakasta! :eek:
Näillä spekseillä jos joku osaa auttaa ni :thumbs:
kokeillaan kepillä jäätä...
http://www.youtube.com/watch?v=Hu5l1ZwV6QM

Tää on kyllä kanssa tosi hakuammuntaa ja neulan etsimistä heinäsuovasta, mutta joskus vuoden 1994 tietämillä (saattoi olla vuotta aiemmin), olin Porissa ravintolassa, muistaakseni Jungle Jane tjsp, ja siellä soi biisi, joka jäi ikuisesti mieleen. Se oli sellainen pop- tai orastava teknobiisi (mä en tunne eri musalajeja hirveen hyvin tai missä niiden raja menee), jossa laulettiin jotain "love religion". Olen sittemmin aina aika ajoin yrittänyt tuloksetta etsiä tätä biisiä, koska se on niin hirmuisen hyvä (kännipäissään ainakin tuntui olevan). Olen löytänyt jonkun love religion-biisin, mutta se oli ihan eri genreä. Että pystyisköhän kukaan auttamaan?

Edit: ehkä sen vois parhaiten kategorisoida Dance-termin alle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom