vipunostot kyljellä maaten

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve. Elikkä miten kyseinen liike oikea oppisesti tehdään ? Itse tehnyt nyt tasa penkillä maaten kyljellään ja pitänyt käden suorana reiden päällä ja tästä nostanut suoraksi 90 asteen kulmaan . Tuntuu se olkapäässä mutta tuntuu et menee vituiks.. mistään en löytänyt miten tuo oikea oppisesti tehdään ..kiitos jo etukäteen

Mainitsit itse jo tekemäsi virheen tossa. Eli ko liikettä ei tehdä tasapenkissä, vaan vinossa. Tasapenkillä tehtäessä nosto 90' kulmaan aiheuttaa sen, että koko deltoid-lihas on levossa. Eli menet kyljelleen vinopenkkiin ja siitä nostat sinne ysikympin kulmaan ja keskityt siihen et olkapäässä on koko ajan jännitys...

Mainitsit itse jo tekemäsi virheen tossa. Eli ko liikettä ei tehdä tasapenkissä, vaan vinossa. Tasapenkillä tehtäessä nosto 90' kulmaan aiheuttaa sen, että koko deltoid-lihas on levossa. Eli menet kyljelleen vinopenkkiin ja siitä nostat sinne ysikympin kulmaan ja keskityt siihen et olkapäässä on koko ajan jännitys...

Pitääkö vinopenkin oltava 45 asteen kulmassa

EI tarvii eli pienempikin riittää.. Joku about 30' on ihan hyvä, eise nii tarkkaa..

Ja jossei niitä saa maaten tuntumaan niin ihan perus viparitkin toimii. Oma lemppari on viparit taljassa 1 käsi kerrallaan. Saa uskomattoman tuntuman ja poltteen

Pitääkö vinopenkin oltava 45 asteen kulmassa

Vaikka 10 astetta riittää, tai jopa täysin suorapenkki, jos aloitat niin, että käsipainon pääty osoittaa ylöspäin ja on liikkeen alussa reiden etupuolella ja yläasenossa jätätkin sen 45 asteen kulmaan, jolloin jännitys pysyy koko suorituksen aikana, eikä olkapää pääse välillä lepäämään.

Suositut

Back
Ylös Bottom