VIP Peli-ilta huhtikuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lyödään sitten lukkoon tämä:

Eli Pakkotoiston VIP-peli ilta Level7:ssa perjantaina 15.4 klo 20.00-02.00. Hinta 18 euroa per lärvi.

Ironbutt sanoi:
Lyödään sitten lukkoon tämä:

Eli Pakkotoiston VIP-peli ilta Level7:ssa perjantaina 15.4 klo 20.00-02.00. Hinta 18 euroa per lärvi.

Kuitti.

Mites tuo juomapolitiikka? Saako sinne roudata litratolkulla omaa colaa ja saako Mike tuoda patukoita myyntiin? Sehän kuitenkin kulkee kahvilan nimellä...

Ironbutt sanoi:
Sain hintatiedon.

Jos varataan mesta 15.4 klo 20.00-02.00 ajaksi niin pelaaminen maksaa 18 euroa per lärvi (3 e/h). Tällöin tila olisi meidän oman porukan käytössä.

Mielestäni ei mikään paha hinta, MUTTA onko 6 tuntia liian pitkä aika?

Joskus varattiin tuollainen vastaava olikohan iltakuudesta aamukuuteen
tai yhdeksästä yhdeksään, ja oli ihan sopiva. Äkkiä se menee, kun pelejäkin
on varmaan useita. Vatsa meni kyllä sekasin kun veti 12h limua ja sipsejä.
Mesta oli joku itäkeskuksessa sijaitseva, jo konkkaan mennyt paikka.

Joo 12 tuntiakin menee kevyesti.
Miken täytyy vaan povitaskusta kaupitella hy-proa :) Tai sitten kaikki menee pakkiksen kaupan kautta ennen sitä, mutta lopputulos on sama. Mutta hyvältä kuulostaa, mä olen mukana mikäli jotain ilmottautumisia otetaan vastaan.

Saako tilaisuutten tuoda vaikka 2 kaveria, vai onko pelkästään vipeille?

Weak sanoi:
Saako tilaisuutten tuoda vaikka 2 kaveria, vai onko pelkästään vipeille?

Only V.I.P.

Jokainen voi sitten omalla ajallaan pelailla kavereineen mitä haluaa.

Tällä hetkellä tulossa olisi laskelmieni mukaan 12 hlöä. Puuttuuko joku listalta?

Mike
Sumu
syntikka
HaRaXz
man1ac
S-T
Jsmith
Jbull
astro
bfr
rintafile
tommih

Sumuedit: pari nimeä lisätty listan jatkoksi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sumu sanoi:
Only V.I.P.

Jokainen voi sitten omalla ajallaan pelailla kavereineen mitä haluaa.
No sitten en taida tulla, maksaa liikaa ajaa 130km edestakaisin :) . Eli mut voi ottaa listalta pois

Ironbutt sanoi:
Tällä hetkellä tulossa olisi laskelmieni mukaan 10 hlöä. Puuttuuko joku listalta?

Hei kamoon ihmiset, nyt lisää porukkaa megeen!

Ei tuolla oo pakko osata pelata yhtään mitään, siinä räplätessä sitä oppii. Ja tarkoitus on pitää hauskaa, ei guruilla ylimielisesti jossain pelissä.

Mä oon tulos kanssa. Surffailen kyllä String-Emilin sivuilla ja hyväilen itseäni sen ajan, kun jengi pelaa CS:ää.

Sumu sanoi:
Hei kamoon ihmiset, nyt lisää porukkaa megeen!

Ei tuolla oo pakko osata pelata yhtään mitään, siinä räplätessä sitä oppii. Ja tarkoitus on pitää hauskaa, ei guruilla ylimielisesti jossain pelissä.

Joo, meitsi ei ainakaan ole edes ikinä pelaanut esim. CS:ää, mutta mitä väliä. Koetan sitten vääntää pienimmän miehen solmuun jos en pärjää ;) Painotus sanalla "KOETAN".

Lisää vaan porukkaa niin on kivempaa.

Noh, mulla on nytte vähä kuljetus/yöpymis ongelmia, mutta ehkä pääsen sittenkin tulemaan.

Mahtaisikohan Level7:n lähellä olla jotain lidlin tyylistä kauppaa, tai ihan normikauppaa, mistä voisi ostaa täydennyksiä. Ei niin huvittaisi ajella autolla kauheat kasat tavaraa tuolla...(jos nyt siis tulen...jos)

tälle osu nyt tuolle samalle päivämäärälle saunailtaa sun muuta härpäkettä :( voipi olla että jää spelit väliin

Level 7 vastapäätä on Tarjoustalo. Eikös niillä luulis olevan ainakin karkkia/sipsiä ja limua myynnissä kaiken sen taloustavaran lisäksi. Muistaakseni tais olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom